1.9 TDI PD (AUY) Дебелина на гарнитура на глава?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.9 TDI PD (AUY) Дебелина на гарнитура на глава?

Мнениеот °niksi° » Чет 23 авг 2018 14:53


24 какво е компресията. Ако са 24 бара е ниска. 29-31 за мен е ОК.
Имах Галакси със същия мотор и беше 30, сега имам едно Поло 1,9 31 к.с. при него беше 30-31 пак.
На теория ако си с по-тънка и сложиш по-дебела ще падне компресията още.
В същност ти свалил ли си главата, според мен няма начин да не е отбелязана дебелината с отвори.




The idiot
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 02 юни 2005 11:42
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI PD (AUY) Дебелина на гарнитура на глава?

Мнениеот The idiot » Съб 25 авг 2018 21:16


24 бара беше, но малко модифицирах компресомера и може да е изпускал, но беше равно на всички цилиндри. Много трудно го нагодих за тази глава... Гарнитурата нямаше никакви дупки изобщо, измерих изкачането на буталата и тук настъпва въпроса. Използвах индикаторен часовник и замерването е точно.
1-ви цилиндър- 0.85мм
2-ри цилиндър 1.1мм
3-ти цилиндър 0.85мм
4-ти цилиндър 0.0мм
Изобщо не се поддава буталото на 4-ти и е на ранината на блока :scare3 Дали е крива биела и каква гарнитура да му слагам? Хонинговането си стои и няма ръб на цилиндрите... Колата си вървеше идеално и не гореше масло преди да отворя, само надуваше изпускателната система много слабо, но не намерих следи по гарнитурата да е имала проблем честно казано. Изби ми антифриз от радиаторчето на парното и печката. Беше малко лъскаво буталото на първи цилиндър и нямаше нагар. Мерих с права линия и луфтомер равнината на блока и изглежда доста прав, 0.06 не влезе никъде по-тънко нямах.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.9 TDI PD (AUY) Дебелина на гарнитура на глава?

Мнениеот °niksi° » Съб 25 авг 2018 22:58


Ако всичко друго е ОК, няма теоретична вероятност компресията на 2-ри и 4-ти да е еднаква. Нещо някъде или се пропуска или нещата не са какво казваш.
1.1 мм разлика или е криява биелата или го няма биелния лагер или втулката на буталния болт е изядена. При вторите 2 трябва да има чукане, при първият вариант понижена компресия.


The idiot
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 02 юни 2005 11:42
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI PD (AUY) Дебелина на гарнитура на глава?

Мнениеот The idiot » Нед 26 авг 2018 3:12


Нито чукане, нито някакви драми изобщо нямаше мотора. Вероятно изпускаше маркуча към барометъра защото на помпа дюзата е малко особен отвора за свещите и го преправях и не е замерена компресията обаче даде почти еднаква стойност въпреки това. Другото супер странно нещо никакви следи от пропуска на гарнитурата, която пък няма никакви отличителни дупки което ме навежда на мисълта, че може би е отварян и някакъв афтърмаркет. Надявам се да не е спукан блока само, главата така и така я сменям



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта