От известно време имам проблем с паленето на Golf 5 1.9, 105 hp. Когато колата е престояла една нощ, при сутрешното палене, са и необходими около 15-20 секунди въртене, за да запали. Сменени са помпата в резервоара и гарнитурата между главата и тандем помпата. Проблемът си остава същия.
Интересен факт е, че когато е била спряна на баир (предницата е под наклон надолу) винаги пали от първия път. Като една недостатъчно запозната представителка на нежния пол, се извинявам много, ако тази тема я има същата някъде във форума, както и за създаденото неудобство от евентуално неправилно обяснение или погрешно използвана терминология

Въпросният майстор, който работи по автомобила отбеляза, че не смята, че проблемът може да е в тандем помпата, та затова замени само гарнитурата. Това беше първата манипулация. След това, проблемът остана и решихме да извадим захранващия маркуч, който идва от резервоара към горивния филтър и се оказа, че помпата не подава гориво, няма налягане. Сменихме помпата в резервоара. Колата пак не пали.
