Двигател TSI
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
Дай малко повечко "инфо" за състоянието на мотора - какви са били всичките му проблеми/симптоми. И какво сте открили след "отварянето" му. Ще е интересно за всички ни да споделиш. Какво се налага да се отремонтира/смени в него и на какви цени го реализира.
Ще следим темата.
Ще следим темата.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
NameNick написа:Дай малко повечко "инфо" за състоянието на мотора - какви са били всичките му проблеми/симптоми. И какво сте открили след "отварянето" му. Ще е интересно за всички ни да споделиш. Какво се налага да се отремонтира/смени в него и на какви цени го реализира.
Ще следим темата.
Моторът има много кратка история при мен. Купих колата в края на Март тази година и до счупването и навъртях към 15000км (беше на 116 000км при изваждането и от шоурума). Преглед в сервиз и минаване през TUV без никакви грижи. Била е в движение до последно при предния собственик и с перфектна сервизна история. Прибиране на ход от Германия, после още едно ходене до Германия и едно до Гърция, другото градско в София. Поведението на мотора беше перфектно с изключение на разход на масло около литър за 2000км. Мина едно обслужване и това е единственото, което съм правил. Седмица след това на магистралата за Пловдив рязко загуби мощност и заработи на 3 цилиндъра. Добрах се криво ляво до Ихтиман и там видях, че е стопил електрода на 3-та свещ. Смяна на свещи и размяна на бобините и пак пропуск на 3-ти цилиндър. Мерим компресия - кръгла 0. Прибрах я на ход до София и резултатът от отварянето е на снимките. Изгорял клапан, повърхностна ръжда по буталото и стената на цилиндъра. Предположението е за прецакана дюза, която добре е миела цилиндъра. От тук е ръждата. А от лошото смесообразуване е докарал детонация, която е счупила свещта и клапана. Има и масло по стъблото на клапана и затова ще проверим главата за спукване преди да я върнем.
Последна промяна от dimitar_ak на Сря 12 дек 2018 14:15, променено общо 1 път.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Точно това се случва при тези мотори, когато харчат масло и не се ревизират. Тук номера с доливането и карането не минава за дълго.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
hooligan_sk написа:Точно това се случва при тези мотори, когато харчат масло и не се ревизират. Тук номера с доливането и карането не минава за дълго.
Планирах ремонт за харченето на масло след около година, но двигателя е бил на друго мнение.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Дано си прочел теми за въпросния мотор преди покупката и не си безкрайно изненадан. В общи линии EA888 Gen 2, независимо 1.8 или 2.0, се купува с презумцията, че ще последва ребилд с други бутала и сегменти. Съответно, този разход от порядъка на 3000-5000лв трябва да е добре отразен в цената на автомобила, както и често е. Освен този почти задължителен ремонт, екземплярите с такива моторизации имат доста предимства - обикновено са на малък пробег, свежи са, а мотора като поведение е образцов.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
Да си призная, прочетох всичко след като се прибрах от Германия с покупката си. Там изобщо не се пазарих и платих 12900€ щастлив, че купувам супер запазена кола на 7 години и малък пробег. Сега ще дам още 1500€, колкото сметнахме до тук за части и труд
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
Точно ми звъннаха от сервиза с добрата новина, че главата е идеална и няма спукване. Разбрахме се да сменят всички клапани, защото и по другите има много коксови отлагания и ако се престъргват ще изтънеят. Буталата са на път. Ще се ремонтира с Kolbenschmidt 40251600 и ще се запазят старите биели на 21мм бутален болт.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
Оригиналните сегменти са:
1ви компресионен - 1мм
2ри компресионен - 1.2мм
Маслосъбиращ - 1.5мм
В комплекта на Колбеншмидт са:
1ви компресионен - 1.2мм
2ри компресионен - 1.5мм
Маслосъбиращ - 2мм
Маслосъбиращият сегмент е изпълнен с надлъжни прорези
1ви компресионен - 1мм
2ри компресионен - 1.2мм
Маслосъбиращ - 1.5мм
В комплекта на Колбеншмидт са:
1ви компресионен - 1.2мм
2ри компресионен - 1.5мм
Маслосъбиращ - 2мм
Маслосъбиращият сегмент е изпълнен с надлъжни прорези
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
Днес момчетата в сервиза започнаха да сглобяват. До Петък може да е отново на пътя
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
След 1 ден
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Двигател TSI
Гнилото е заложено от конструкторите на мотори, видяха, че със здрави мотори както ЕрПе пари не се печелят.
Специално тук са заложили тесни маслообиращи сигменти с много по-малки отвори за оттичане на обраното масло в картера. В резултат моторите над 100-150 хиляди запичат сигменти, почва да гори много масло, колеги немци се оплакват с до 3 литра на 1000 километра.
Специално тук са заложили тесни маслообиращи сигменти с много по-малки отвори за оттичане на обраното масло в картера. В резултат моторите над 100-150 хиляди запичат сигменти, почва да гори много масло, колеги немци се оплакват с до 3 литра на 1000 километра.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
Курт Деликуртев написа:Гнилото е заложено от конструкторите на мотори, видяха, че със здрави мотори както ЕрПе пари не се печелят.
Специално тук са заложили тесни маслообиращи сигменти с много по-малки отвори за оттичане на обраното масло в картера. В резултат моторите над 100-150 хиляди запичат сигменти, почва да гори много масло, колеги немци се оплакват с до 3 литра на 1000 километра.
По-голямата беля е, че не става да си доливаш и караш. Реално на моя мотор можеше да му се смени изгорелия клапан и да се затвори, но с такъв ремонт би изкарал 20-30 хиляди, ако не и по-малко. Отвори ли се, задължително се отстранява причината за високия разход на масло. А това става с нова бутална група. Правя го с идеята да карам 4-5 години.
Последна промяна от dimitar_ak на Нед 02 дек 2018 15:27, променено общо 1 път.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 150 госта