Здравейте имам Golf IV 2.3 V5 150hp. Климатроник.
Цяло лято ми се налагаше да доливам по 200-300 мл. вода на 1 месец защото ми се губеше от някъде и така и не разбрах от къде и сега като дойде зимата проблема стана по голям.
Преди няколко дни климатроника като го пусках да духа топло и не духаше вътре двата маркуча, които вървят към купето са горещи, единствено почваше да духа топло ако я настъпвах много. Загубата на вода се увеличи много и за една вечер каране (20-30км) 1 литър вода изчезна, така и на следващия ден. После покарах, няколко дни без да го пускам и загубата беше минимална има няма 100мл. Сега няколко дни карам загуба почти няма и климатроника си работи нормално, на 22 градуса на 2-ра степен колата стигне ли 70 градуса си духа топло,а като загрее става сауна вътре :D. Купих ново радиаторче за парното и след няколко дни смятаме да го сменяме, обаче се чудя дали проблемът не е от някъде другате при положение, че сега се оправи... Дайте свойте идей от къде може да е проблема защото смяната на радиаторчето си е много работа.
П.С. Кутията за бушони на акумулатора където е, първия бушон за едната перка не ми работеше 1-2 пъти защото е нагоряло там и колата беше двигнала 115 градуса. Сега си работа като го разместих но смятяме да го изкараме от делно.



Golf IV 2.3 Проблеми
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2011 15:01
- Автомобил: Golf IV V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Банско
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf IV 2.3 Проблеми
Няма да е от радиаторчето, защото при такава загуба на антифриз, няма да се диша в купето от изпарения и стъклото щеше да е мазно. По-скоро водна помпа, или гарнитура.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2011 15:01
- Автомобил: Golf IV V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Банско
Re: Golf IV 2.3 Проблеми
Водната помпа я погледнахме суха е, а от гарнитурата ако е няма ли да има по фатални последици до сега ? Между другото 4-5л в системата е вода от чешмата.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf IV 2.3 Проблеми
Провери и тройника на антифриза за течове. Ако е гарнитура ще надува маркучите и ще загрява. Не знам колко ти събира системата, провери и точката на замръзване.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf IV 2.3 Проблеми
Приятелю , евентуален теч се локализира с оглед. Качете колата на канал( подемник ) свалете кората (ако има такава) оглед с яко фенерче на всички връзки при работещ авт. . Елементарна и стандартна процедура. Ако не се намери се почва . Газ има ли , изпаритела на колко милиона км .е . Надува ли маркучи , не надува ли? На вода не се кара . А се търси проблема що мое да рукне от секъде
. Особенно сега на - 3 . Иска се човъркане иначе мое си гадаеме до утре сабалем..
Щом парното е дошло спести си процедурата по смяна . Че.... не ти завиждам явно гълта въздух от някъде и се оразува джоб . Търси теч. Ако маркучите са меки при 90 гр . Със сигурно има теч. Не е изключено и капачката на казанчето да не държи .
. Особенно сега на - 3 . Иска се човъркане иначе мое си гадаеме до утре сабалем..
Щом парното е дошло спести си процедурата по смяна . Че.... не ти завиждам явно гълта въздух от някъде и се оразува джоб . Търси теч. Ако маркучите са меки при 90 гр . Със сигурно има теч. Не е изключено и капачката на казанчето да не държи .
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2011 15:01
- Автомобил: Golf IV V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Банско
Re: Golf IV 2.3 Проблеми
Няма течове там, единствения теч, който забелязахме е един маркуч под радиатора от към шофьорската врата но беше твърде малко и от там няма как 1 литър да е изчезнал. Не надува маркучите пък и толкова време би трябвало да се отрази и на маслото ако е гарнитура а то си е перфектно. Системата събира 7-8 литра но когато почна да се губи толкова много течност тогава започнах да доливам вода не ми се вярва да замръзва някъде пък и при мойто каране до сега да е избило от някъде ако е замръзнало.
ivuchev - Качихме я на канал с един приятел майстор, с него прегледахме и видяхме само малкия теч, който съм описал под радиатора. Капачката си е добре. Той ми каза да смениме радиатора на парното аз не съм такъв разбирач, обаче нещо ме човърка, че не е от там проблемо защото се оправи... Ще се посъветвам пак с него благодаря за съветите.
ivuchev - Качихме я на канал с един приятел майстор, с него прегледахме и видяхме само малкия теч, който съм описал под радиатора. Капачката си е добре. Той ми каза да смениме радиатора на парното аз не съм такъв разбирач, обаче нещо ме човърка, че не е от там проблемо защото се оправи... Ще се посъветвам пак с него благодаря за съветите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: zueka1 и 92 госта