


голф 2 1.3i оборотите се променят непрекъснато и тръбата която излиза от радиатора е надута
- miroslav.lazarov1
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 11 юли 2018 4:53
- Автомобил:
- Двигател:
голф 2 1.3i оборотите се променят непрекъснато и тръбата която излиза от радиатора е надута
Здрсвей те колеги,имам проблем с голф 2 1.3i.оборотите се променят непрекъснато и тръбата която излиза от радиатора е надута, и като отворя капачката на маслото хвърля масло.Моля помагай те
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 2 1.3i оборотите се променят непрекъснато и тръбата която излиза от радиатора е надута
Провери си картерната вентилация и някакъв филтър имало към нея-и него провери.От щеката хвърля също при такъв проблем.
- miroslav.lazarov1
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 11 юли 2018 4:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 2 1.3i оборотите се променят непрекъснато и тръбата която излиза от радиатора е надута
Къде се намира картерната вентилация?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2119
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: голф 2 1.3i оборотите се променят непрекъснато и тръбата която излиза от радиатора е надута
https://volkswagen.7zap.com/de/rdw/golf ... /103-2010/
Можеш да си избереш годината на производство/първа регистрация на твоят голф, после влизаш в мотор и гледаш за твоят тип мотор/ буквите са важни. Горе можеш да минеш на английски ако не отбираш немски.
Виж тук за картерната на картера, има и горе на пространството между главата и капака на главата.
Понякога се запушва някой маркуч или се затлачва клапан на картерната, в резултат се дига налягането на маслените пари в картера и тогава търси къде да избие, включително като махнеш щеката хвърля моторно масло.
Можеш да си избереш годината на производство/първа регистрация на твоят голф, после влизаш в мотор и гледаш за твоят тип мотор/ буквите са важни. Горе можеш да минеш на английски ако не отбираш немски.
Виж тук за картерната на картера, има и горе на пространството между главата и капака на главата.
Понякога се запушва някой маркуч или се затлачва клапан на картерната, в резултат се дига налягането на маслените пари в картера и тогава търси къде да избие, включително като махнеш щеката хвърля моторно масло.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], zueka1 и 90 госта