Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
Здравейте колеги , колата е голф 4 АКЛ 1,6 101 . Значи проблема е следния: Когато запаля колата дори на студен двигател след няма и 30секунди прехвърля на гас и започва да тресе .... Когато я прехвърля ръчно преди да е стигнала 90градуса отново тресе.. Предложете къде да търся проблема. Сменен е този темп датчик ако има значение.
Или има друг датчик за темп на ГИ?
Или има друг датчик за темп на ГИ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
Има на изпарителя.
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
Бях карал колата на газаджия преди и беше казал че нямало на този изпарител , той е от малките изпарители...
Възможно ли е това че няма датчик да прави мизерията?
Възможно ли е това че няма датчик да прави мизерията?
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
На изпарителя ако има то той е на малкия кръг а радиатора е на големия и сега в студовете термостата може и никога да не отвори радиатора. давай друг датчик примерно този за стрелката на таблото.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
В първия пост датчика дава информация и за таблото.
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
Ако примерно няма на изпарителя , то от къде ГИ ще взима информация за темп на водата?
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
А какъв е ГИ?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13423
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
evgeni21 написа:Ако примерно няма на изпарителя , то от къде ГИ ще взима информация за темп на водата?
Огледай маркучите
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
Това е изпарителя:
Компютъра:
Това ли е буксата за този датчик на изпарителя?
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
Не,тази е за клапана на изпарителя.При теб я няма бобината му,явно са му извадили клапанчето му и са го завили без него.Онова цилиндричното дългото бронзовото ти е било клапана.Някои стари г.и нямат темп на водата а само на изпарената газ.Не помня на Ланди дали беше така,но може би да.
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
Интерестното е ,че до и лятото преди да вдигне 90 градуса предърпва , качи ли ги се оправя.... А до колкото знам попринцип може и на 40-50градуса да си прехвърля без проблем.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
''Това цилиндричното е половината от газовия клапан, тънкия маркуч е някакъв вакум-той ли спира газта от бутилката? Нов голфаджия съм и на радиатора датчика ми включва перката, а този на пластмасовия тройник ми показва темп. на таблото.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
И за еку.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 16 дек 2018 11:29
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1 6 akl
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
Привет колеги. Някои Ландита нямат такъв датчик в изпарителя. Жицата от компа на газовата се връзва към съществуващия датчик на самата кола който е за температурата и се казва в настройките какви стойности да гледа за да отчита коректно,и кога да обръща. А това че не работи добре като е по студена е до настройки
Re: Голф 4 1.6 АКЛ проблем с ГИ
Колега колата беше карана близо 100км и я закачихме на компютър да проверим за това ранно прехвърляне от бензин на гас. Беше настроена на 40градуса , а тя дефакто прехвърля след няма и минута . Другото интересно беше че при загрят двигател показваше 50 градуса на водата ... Незнам къде да търся проблема . Евентуално какви пари излиза една смяна на системата.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта