


Golf 4 1.9 110 ASV проблем с клапан за меко гасене
- denis.fatme1
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 26 яну 2017 23:45
- Автомобил:
- Двигател:
Golf 4 1.9 110 ASV проблем с клапан за меко гасене
Здравейте колеги, вчера случайно като разглеждах вакуум маркучите на голфа забелязах, че до клапана за меко гасене, който е отзад на ЕГР не стига никакъв вакуум маркуч.Всъщност самия щуцер вътре е счупен и едвам се вижда а клапана е прихванат с миша опашка(след като махнах опашката се оказа, че е счупен и фактически опашката само я придържа там)Погледнах и клапан МТ2, от който най вероятно трябва да стига вакуум маркуча до клапана за меко гасене.Оказа се, че на него единия щуцер е затапен.Имам колата от 2 години и винаги като я гася колата притрисва.Сега ми е ясно, че този клапан трябва да го сменя, но се чудя дали заради този проблем, колата ми никога не е вървяла като 110-ка.За 2 години каране винаги ми е била една такава мудна за този мотор.Имам приятели със същите коли и при тях вървежа е доста приятен на този мотор.Въпроса ми е дали понеже не стига вакуум до клапана за меко гасене колата да няма пълната си мощност?
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 1.9 110 ASV проблем с клапан за меко гасене
Не виждам каква е връзката на клапана с вървенето.
- denis.fatme1
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 26 яну 2017 23:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 1.9 110 ASV проблем с клапан за меко гасене
И аз така си мисля, че не трябва да има връзка, но поне разбрах, че трябва да го сменя този клапан и колата ми няма да притриса при гасене.А всъщност колата е мудна до 2000 оборота, след това от 2000 до 3000 се изстрелва долу горе добре но след 3000 има едно забиване за момент и след това набирането до 4500 е мудно.Също така максималната скорост, която развива е 160-180 и до там.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9 110 ASV проблем с клапан за меко гасене
Имаш някакъв проблем, но не е от клапата . Щом казваш, че вакуум маркуча е затапен явно не е и от него. Направи една диагностика в движение да се види колко надува турбината и какви стойности дава дебитомера.
- nikolay_ss
- Мнения: 1129
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Golf 4 1.9 110 ASV проблем с клапан за меко гасене
Може да са ти задръстени ЕГР и колектора с нагар, провери и тях. След това може да пробваш с дебитомер от някоя кола на твоите приятели да видиш дали ще има разлика във вървежа.
- denis.fatme1
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 26 яну 2017 23:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 1.9 110 ASV проблем с клапан за меко гасене
Milanski написа:Имаш някакъв проблем, но не е от клапата . Щом казваш, че вакуум маркуча е затапен явно не е и от него. Направи една диагностика в движение да се види колко надува турбината и какви стойности дава дебитомера.
Вакуум маркуча към ЕГР клапана не е затапен, затапен е един друг клапан, от който трябва да отива вакуум маркуч към клапана за меко гасене.
- Прикачени файлове
-
- received_323289634939934.jpeg (64.22 KиБ) Видяна 1647 пъти
-
- received_321177598490364.jpeg (93.67 KиБ) Видяна 1647 пъти
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9 110 ASV проблем с клапан за меко гасене
Мисълта ми беше, че нямаш загуба на вакуум нали ? Демек ако някой маркуч от вакуумите не си е на мястото е затапен нали ?
- denis.fatme1
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 26 яну 2017 23:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 1.9 110 ASV проблем с клапан за меко гасене
Да, нямам загуба на вакуум.Пробвах да затапя вакуум маркуча на ЕГР с един болт, с което очаквах колата да стане по пъргава, но се случи обратното, колата изгуби мощност и стана по зле от чист дизел.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration, pe6o__ и 35 госта