Емииии, добре...няма голф 2 с 256мм. Доволен ли си? Объркахме ли човека? Объркахме го.
Тя ЕТКА-та за някой хора винаги е объркана.
Всичко за спирачките при VW
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Всичко за спирачките при VW
Що си мислиш ,че се заяждам -аз се опитвам да помагам -споделям опит.
Хайде потърсете ОРГ № на предния шенкел на G60.Щом толкова вярвате на ЕТКА.
Хайде потърсете ОРГ № на предния шенкел на G60.Щом толкова вярвате на ЕТКА.
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Всъщност се заяждаш. Щом е за споделяне на опит - http://vw-golf-mk2-gti.blogspot.com/201 ... s.html?m=1 блог на собственик на гти 16 кл
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
357 407 255 C - ляв шенкел за KR, PL, PG
357 407 256 C - десен шенкел за KR, PL, PG
Същият шенкел ползва и Пасат Б3, от който взех за моята кола за ъпгрейда.
Последните две, ако се не лъжа, моделни години за Мк2 Голф/Джета с 16-волта мотор идва подобрение в спирачната система изразено с предни 256мм вентилирани дискове.
357 407 256 C - десен шенкел за KR, PL, PG
Същият шенкел ползва и Пасат Б3, от който взех за моята кола за ъпгрейда.
Последните две, ако се не лъжа, моделни години за Мк2 Голф/Джета с 16-волта мотор идва подобрение в спирачната система изразено с предни 256мм вентилирани дискове.
- S.Stefanov
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичко за спирачките при VW
Има двойка с 256мм отпред за справка колегата negodnika, след 89 год се въвеждат.
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги,някой знае ли колко мм са задните дискове на MK5 GTi Edition 30, и имат ли разлика с обикновенното GTi ?
- S.Stefanov
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичко за спирачките при VW
Има при 200-те коня е 256мм, а при Едишъна са 282мм. Това е на база проверка кола до кола.
- ilia_d008
- Мнения: 249
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
- Автомобил: VW Golf III GTI
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: Панагюрище
Re: Всичко за спирачките при VW
За монтиране на задни 256мм вентилирани от Голф 4 на Голф 3,какви са особеностите?
Знам че са необходими:
-оси от Поло 6n
-главини от Поло 9n понеже се търси 5х100
-дискове 256мм вентилиран Голф 4
-апарати със супорти-тук проблема е че по лесно намират от 4х4 от такива само на предно
Колко мм втулки се подлагат между супорта и шенкела за да дойде на ЕТ на диска при такива от 4х4 и застават ли добре такива от само на предно без подлагане?
С приятел правил процедурата коментирахме и той сподели че е имал проблем при заставането на апарата спрямо диска.Самия апарат не е застанал на една линия с диска и накладките са лежали под ъгъл.Да не би ушите на шенкела на Полото да са под друг ъгъл спрямо 4-ковия и от там да идва този проблем?
Знам че са необходими:
-оси от Поло 6n
-главини от Поло 9n понеже се търси 5х100
-дискове 256мм вентилиран Голф 4
-апарати със супорти-тук проблема е че по лесно намират от 4х4 от такива само на предно
Колко мм втулки се подлагат между супорта и шенкела за да дойде на ЕТ на диска при такива от 4х4 и застават ли добре такива от само на предно без подлагане?
С приятел правил процедурата коментирахме и той сподели че е имал проблем при заставането на апарата спрямо диска.Самия апарат не е застанал на една линия с диска и накладките са лежали под ъгъл.Да не би ушите на шенкела на Полото да са под друг ъгъл спрямо 4-ковия и от там да идва този проблем?
- valjo mc
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 20 дек 2015 21:11
- Автомобил: VW BORA 2000CC-115PS-85KW-1J2
- Двигател: AQY- year 2000
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги искам да питам,някой знае ли причината,защо не трие на целия диск?Виждал съм го при доста задни дискове на различни ваг-коли,питал съм и майстори,но ясен отговор няма...инъче нямам проблеми със спиране и на валове е в норми но искам да трие целия диск,което смятам ,че е нормално да е така!
П.П:Апаратите са сваляни и всичко се движи добре,няма спекло и блокирало,единствено накладките са много стари...ще ги сменя скоро с АТЕ керамик,но дали ще се оправи проблема?- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Като ти гледам дисковете и те отдавна са за смяна.
- valjo mc
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 20 дек 2015 21:11
- Автомобил: VW BORA 2000CC-115PS-85KW-1J2
- Двигател: AQY- year 2000
Re: Всичко за спирачките при VW
Може и така да е,въпреки,че нямат кривини и имат все още нужната дебелина,но въпросът е защо е наполовина работната повърхност???
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Всичко за спирачките при VW
Еми щото накладките не контактуват по цялата повърхност на диска, а защо е така ще се види като свалиш накладките
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Всичко за спирачките при VW
Запекли водачи.
Особено долните.
Особено долните.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Дошло е време за профилактика. Не може само да караме.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Здравеите, колеги.
Външните карета при голф 2 ГТИ 8в с 239мм вентилиран диск същите ли са като тези при Голф 2 ГТИ 16в преди 88ма пак с 239мм вентилиран диск и неделим съпорт?
И шенкелите с делим съпорт - за 256 и 280мм диск със същите карета ли са като 239мм от предния въпрос?
Външните карета при голф 2 ГТИ 8в с 239мм вентилиран диск същите ли са като тези при Голф 2 ГТИ 16в преди 88ма пак с 239мм вентилиран диск и неделим съпорт?
И шенкелите с делим съпорт - за 256 и 280мм диск със същите карета ли са като 239мм от предния въпрос?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта