Дрогираната утрепка без книжка, която прегази и уби колоездач във Варна септември месец, дали го интересува какво е ограничението в града или извън него?
Докато МВР и съдебната система не се намесят подобаващо (което никога няма да стане), никакви промени в ограниченията няма да помогнат. 100 ще спазват, 1 ще погазва. Има ли "хора", които се мислят за по велики, безсмъртни, над закона или просто с много пари, ще има и война по пътищата.
Промяна на максималната скорост в и извън града
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
vucata написа:...
Andonov написа:...
Надявам се правите разлика между максимална скорост, въведена с ограничителен знак и максимална скорост по принцип след знак Б34:
Аз лично не зная за европейска страна, в която има ограничение от 30 км/ч по принцип в градски условия.
Единствено в Сърбия се сещам за 80 извънградско:
А по въпроса с цитираните ограничения 70 - в България също на много места има такива, но не са 70, а 60!!
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
И аз се надявах да четеш предните постове преди да пишеш
megatone написа:Това са ограничения за конкретни участъци, което не означава, че е масово. На втората снимка, знака в обратна посока е за край на ограничението https://www.google.bg/maps/@45.6753646, ... 312!8i6656
Andonov написа:Знам, но е масово, повярвай ми, както писа и колегата vucata
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
Това няма общо с темата, която се отнася до генерално ограничение на скоростта
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
Те някои хора не правят разлика между генерално ограничение на скоростта и ограничение на определени участатъци.
Вчера спорех с една позната, която твърдеше, че в Англия ограничението в градовете било 30км/ч. После се оказа, че са 30мили....
Та тука работата е подобна, направо да се смея ли, да плача ли
Вчера спорех с една позната, която твърдеше, че в Англия ограничението в градовете било 30км/ч. После се оказа, че са 30мили....
Та тука работата е подобна, направо да се смея ли, да плача ли
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
Никъде не съм писал, че е ГЕНЕРАЛНО 70км/ч. Търсите под вола теле. Масовите междуселищни пътища са с табела ограничаваща скоростта на 70км/ч, въпреки законовите 100км/ч. Не си ги измислям аз тия табели. Особено важи ако селата или градовете са твърде близки един до друг. Аз имам спомен за 2 или 3 такива населени места при майка ми в Дилинген, Саарлоуис, Релинген. Селата са на 5-10км максимум едно от друго. Мерциг също.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
Не се нерви колега. И аз това се мъчЕХ да им обесня на непътувалите из Европа (или пътувалите САМО по магистрали и "националки" където движението е само еднопосочно) че закона е един, а реалността друга. Ама нека ние двамата да не правим разлика.
Тук слагат 60 при разрешена 90 основно на междуселищни кръстовища. През другото време си джиткаш с 90. В Европа няма такова нещо.
п.с ще се научим ама ще минат доста години.
Тук слагат 60 при разрешена 90 основно на междуселищни кръстовища. През другото време си джиткаш с 90. В Европа няма такова нещо.
п.с ще се научим ама ще минат доста години.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
Най-много ме забавляват подобни хора, живеещи нейде си в Европа и вече биещи се в гърдите от типа: “Видиш ли ние тука у Европата, пък вии там у БеГето нищо не знайтИ....”
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
Добре де, аз не искам да карам с 80! Ако системата е демократична, за каквато претендира, би трябвало, да имам избор, т.е. ако искам да карам с повече, да речем с 90 или 100, да си платя еквивалентно по-висока гражданска отговорност за евентуалните последици от това. Ако обаче, въпраки по-високата ми застраховка, другата година съм причинил ПТП или по друг начин по-високата ми скорост е била предпоставка за опасна ситуация... или каквото и да било друго, да ми вземат книжката! С други думи ТРЯБВА ДА ИМА СПРАВЕСЛИВ МЕХАНИЗЪМ. А сегашната ситуация каква е - хем вдигат застраховката, хем вдигат глобите, хем ограничават скоростта!!! Това е безумно, арогантно и несправедливо! Значи приравняват 80% от всички водачи към 5-те или 10-те процента хулигани и джигити?!! Ами озаптете ги БРЕ - това ви е работата, а не да се чудите какъв товар да метнете на гърба на хората.
Аз съм типичен пример за каращ с по 90-100-110 според условията, което е формално нарушение на ограниченията, но не съм направил нито едно ПТП за 20 и повече години стаж като шофьор, при положение, че правя по 35-40 хиляди годишно. Просто спазвам правилата по приоритет - никога не карам в населено място с повече от 50, по булеварди с ограничението, никога не пренебрегвам занците за осигуряване на предимство, спазвам дистанция, изпреварвам максимално бързо и само на прекъсната линия... не си позволявам НЕПРАВИЛНИ МАНЕВРИ, понеже именно на тях се дължат 65% от тежките катастрофи!
Предполагам има още стотици, а може би хиляди водачи като мене, които макар да карат с 90-100-110 според условията не са направили нищо драстично и естествено са против тъпотията с ограничението от 80 км. Това е просто елементарно, това е логика на ученик от помощното училище... но не и на мислещ държавник.
Аз съм типичен пример за каращ с по 90-100-110 според условията, което е формално нарушение на ограниченията, но не съм направил нито едно ПТП за 20 и повече години стаж като шофьор, при положение, че правя по 35-40 хиляди годишно. Просто спазвам правилата по приоритет - никога не карам в населено място с повече от 50, по булеварди с ограничението, никога не пренебрегвам занците за осигуряване на предимство, спазвам дистанция, изпреварвам максимално бързо и само на прекъсната линия... не си позволявам НЕПРАВИЛНИ МАНЕВРИ, понеже именно на тях се дължат 65% от тежките катастрофи!
Предполагам има още стотици, а може би хиляди водачи като мене, които макар да карат с 90-100-110 според условията не са направили нищо драстично и естествено са против тъпотията с ограничението от 80 км. Това е просто елементарно, това е логика на ученик от помощното училище... но не и на мислещ държавник.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
Lupender написа:Добре де, аз не искам да карам с 80! Ако системата е демократична, за каквато претендира, би трябвало, да имам избор, т.е. ако искам да карам с повече, да речем с 90 или 100, да си платя еквивалентно по-висока гражданска отговорност за евентуалните последици от това.
Ми аз се сещам за доста, които могат да си платят за 250 км/ч.
Изпуснал си едно "Г''
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
Ако ми кажете защо точно и тук трябва да стане така, ще е супер. И къде точно е това тук?
Ограниченията на скоростта трябва да бъдат съобразени с конкретния пътен участък и редица други особености. Не както преди цялото Ботевградско с 4 ленти в посока да е 50.
Не да стоят с месеци знаци за ограничение след края на някой ремонт и да се жулят глоби ... Адекватност се нарича и постигане на целите на закона. Когато обаче законът е създаден без законодателят да има ясна цел, без да е прочел правилно статистическите данни (или дори без да има такива данни), а на принципа така е у Европата или ЕЖК, или така писаха хората у Фейсбук ... няма как да се очакват някакви положителни резултати.
Ограниченията на скоростта трябва да бъдат съобразени с конкретния пътен участък и редица други особености. Не както преди цялото Ботевградско с 4 ленти в посока да е 50.
Не да стоят с месеци знаци за ограничение след края на някой ремонт и да се жулят глоби ... Адекватност се нарича и постигане на целите на закона. Когато обаче законът е създаден без законодателят да има ясна цел, без да е прочел правилно статистическите данни (или дори без да има такива данни), а на принципа така е у Европата или ЕЖК, или така писаха хората у Фейсбук ... няма как да се очакват някакви положителни резултати.
-
- Мнения: 905
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
Докато вие тука се джавкате, промените вече са в ход. Вчера минах по пътя Варна - Константиново - Белослав и аха да се нанижа на новата хранилка! От входа на парк- ресторанта Тримата Мускетари ( бившия ловен парк Звездица), до платото преди с. Константиново са тряснали знак " Вилна зона Лазур - 30км/ч" - около 1,5 км. Там има няколко вили покрай пътя, като оградите са на ръба на асфалта,( тротоари няма) и местните ходят по платното. Подчертавам - това е път между населени места, а не в населено място( като такъв би трябва да е с параметри на улица).
Тази информация е за колегите дълбоко вярващи в здравия разум на каквато и да е Администрация в Родината (особено тази на КАТ и АПИ). Случая показва поредното безогледно ползване на правото да да налагаш правила с цел да дадеш индулгенция на кепазето на изпълнителя на проект( в случая АПИ) допуснал път преминаващ през място където се движат хора, да няма тротоари, а на места даже и банкет. И това след като закона им дава право да отчуждават до 24% за улица.
За мен от тази гледна точка, случая повтаря този от Своге- вместо да си оправят пътя, туриха знак с още 10км/ч по ниска скорост и са чистак!
Снимка ,като мина другия път
Тази информация е за колегите дълбоко вярващи в здравия разум на каквато и да е Администрация в Родината (особено тази на КАТ и АПИ). Случая показва поредното безогледно ползване на правото да да налагаш правила с цел да дадеш индулгенция на кепазето на изпълнителя на проект( в случая АПИ) допуснал път преминаващ през място където се движат хора, да няма тротоари, а на места даже и банкет. И това след като закона им дава право да отчуждават до 24% за улица.
За мен от тази гледна точка, случая повтаря този от Своге- вместо да си оправят пътя, туриха знак с още 10км/ч по ниска скорост и са чистак!
Снимка ,като мина другия път
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
Вечерта с един раздвижен ключ се сваля знака и....в дерето
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
Stivi написа:Вечерта с един раздвижен ключ се сваля знака и....в дерето
На следващата вечер се гази един пиян пешеходец и медиите гръмват със заглавия "вандали предизвикаха смърт, премахвайки знак, властта нехае". Властта взема отношение, криминализира махането на знаци и определя две години затвор на извършителя. Всички са доволни
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Промяна на максималната скорост в и извън града
То и чупенето на камери за скорост е криминализирано /предполагам/ ,но по време на бунтовете на "жълтите жилетки" са счупени 200 такива камери,понеже на хората им е писнало от малоумни ограничения
Върни се в “ЗДвП, нарушения, глоби, обжалване”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта