
Всичко започва юли 2016 с посещение на автокъща в Горубляне с парите от бала ми който тъкмо беше минал + малки мой спестявания. Бюджета ми беше щедър и интересното беше че в началото месеца ходих и я видях там, но поради недостиг на пари продължих да гледам. С малко помощ от родители и цял месец гледане на счупени бараки пълни с драскотини, вдигнах малко бюджета и към края на месеца пак минах от там. Беше още там все едно ме чакаше и накрая си я взех. :D На фона на бюджета ми тя безспорно беше най-добрия избор - Помпа дюза, 6 скорости, изключително запазен салон, външни драскотини бяха на минимум. Внос от Италия. Минусите бяха че тавана беше увиснал и тампоните бяха заминали, но бързо ги оправихме. Тогава разбира се не разбирах и не знаех много от нещата които знам днес и като цяло извадих късмет. Колите по горубляне са голям hit or miss, разбира се беше изпрана с измит мотор лъсната, което е голям капан, но за мое щастие дюзите и мотора бяха перфектни, имах малки проблеми с електрониката и микро ключетата но те са слабост на всяка 4ка. Имах два по-сериозни проблема, който ще назова след малко.
Първото нещо което направих като 18 годишен келеш с гоуф беше да затъмня прозорците на боя, 2 пъти даже. Първия път сложихме 70 процента отзад от евтино фолио, което ми омръзна и в последствие взехме 95% висока серия на SunTek, което до ден днешен не е мръднало. По-късно се сложи и Lumar 88% ултравиолетово за предните. 2 седмици след като взех колата решихме да сложим сенник на предното стъкло, видях набързо в youtube как се сваля огледалото за да бъде по-лесно, но се оказа че огледалото е лепено пак както не трябва и накрая се спука целия прозорец. :D По-късно 2ма приятеля също си взеха четворки и броени дни след това имаха същата съдба, явно е някаква тенденция. Нямам снимка на джама, но набързо го сменихме в кобра. Следващите 7-8 месеца се състояха първо в малки циганиики, фолио на фарове, диодни крушки навсякъде както и едни странични прагове тип M style и навсякъде стикери който ме е толкова срам от тях сега, че хич няма и да качвам снимки.

Следва слагане на решетка без емблема за отпред и едно чипче през март 2017та. Бях доволен от резултата, при натискане на педала на газта стана много по-пъргава колата. Сложи се и супер евтино фолио за 16 лева за тавана, което след година се напука зверски и до ден днешен седи така,

Оправяйки турбото след 2 седмици, на първо палене разбирасе пушеше на боклук, маслото беше разтечено из цялата генерация а и катализатор нямаше. Изкарах я по софийката северна тангента и след 10 минути ауспуха и задната броня се подпалиха.

[
Ноември месец следва взимане на фарове DEPO с лупа и инсталиране на Led 6000K за да светне пътя малко. Почна се и леко изчистване на циганийките, за който може би се смеете горе. Лека полека нещата почнаха да стават сериозни и започна да ми се върти лудата идея в главата да сбъдна една моя мечта и да се пробвам за Volkswagen Club Fest, но точно както ми минаваше като идея в главата, се случи голям финансов срив, който тотално ми уби надеждите и ми коства много време. Началото на 2018 както си карам ми се къса единия тампон на мотора, който наполовина пада и задира картера тотално.
[
Последва закупуване на ново масло с филтри за 100на лева на кастрол, нов картер и нов капак за ангренажа който се счупи от удара. За щастие всичко друго беше невредимо. 3 седмици по-късно обаче, натоварен с 4ма души на борда, неравност на пътя закачи картера отдолу отново и пак отидохме в бокса... а тъкмо бях поръчал метална кора, която планирах да сложа на следващия ден. Изскочиха и други проблеми в който няма да навлизам защото достатъчно задълбочих но накратко цялата ми заплата отиде за кошника и бях пред нервна криза.

[]
След тия мъки, сериозни проблеми съм нямал. Месеци след като вече се отвратих колко отвратително изглежда колата с високото нормално окачване, след съвет от приятел реших да взема Eibach Pro Kit пружини, с който уцелих перфектния баланс между височина, комфорт и твърдост. Разлика в твърдостта почти нямаше, а колата клекна с 3 санта! Също така се смени металната кора с по-хубава която седи по-близо до картера а не да жули по асфалта. След посещение на феста 2018-та и крушуна се мотивирах и лудото в мен се възпламени още повече и бях повече от решен да продължа с идеите ми, бавно но славно.
За период от 3 4 месеца колата мина през коренна промяна. Отидох за нов ремап с по-агресивна настройка, разкарване на дебитомер и писане на карта по мап сензор, поставяне на рейс пайп и колата тръгна още повече. Тази събота ще се качва на дино и ще видя колко кончета ще извади. Лятото разкарах реплика джантите и взех Borbet LS Black Polished в уникално запазено състояние, чисто нови гуми kormoran ultra high performance 225/45, задни фланци 29мм/ предни 16, претапициране на увисналия таван в алкантара заедно с колонките, взимане и връзване на кожен Recaro салон от Audi S3, кожени кори, реставриране на волана, благодарение на приятел майстор се оправи и радиаторчето на парното заедно с клапите и климатика тръгна.
A това го заварих така, италианеца е лепил та ръцете си е оставил. Изчистих го и сложих звукоизолация от Dynamat.
[
И следва любимата ми част, мечтата ми R-Line задна броня, заедно с поръчкови стопове с лакирано .:R лого с мощни диодни крушки за да свети И да се вижда дори на директна слънчева светлина, нещо което досега не съм виждал на лакиран и тъмен стоп. Махане на гадните прагове и слагане на такива от R32. Взех и оригинален лип от Cupra, който си пасна идеално с бронята. И тон още неща който не мога да се сетя всички, R32 табло, разпънка, капак за антифриз от с3, ултразвуков парктроник без да се дупчи бронята(състой се от дълга лента която се лепи на вътрешната страна на бронята), Bora духалки, алуминиеви елементи за огледала, фарове решетки итн, R32 рамена и чисто нови чистачки Bosch AeroTwin. И топа на топа за мен тъй като съм музикален фен, тотално преобразувах музикалната система, мотивирайки се след като чух музиката на Светлю който спечели феста. Взех 12 инчов двунамотков Boschmann буфер с 440 реални вата и го закачих на Alpine моноблок, на предна линия поставих Hertz DSK 165 двукомпнонентна система заедно с ESK 690 за задна и ги вързах на 4канален усилвател заедно с кондензатор и всичко друго както си му е реда. Взех и висок клас Pioneer CD с 6 RCA входа за да мога да натикам всички тия усилватели и говорители там и резултата за парите си беше супер задоволителен. Вече почна малко да ми малее, но всеки който се е возил в колата остана изключително впечатлен от силата и качеството.
]
Тази зима взех и чисто ново табло immo 3 с оригинален супер запазен дисплей и след смяна на диоди и активиране на всичко, резултата беше убийствен.
Миналата седмица пратих фаровете на Стоян Гологанов, който ги направи меко казано перфектни, двоен мигач, нови ангелски, пълно рециклиране на лупата и полиране. И засега колата изглежда така: