Поло 6n 1.0 50 коня 97-ма - Гасне след минаване през локва?
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 15 фев 2019 14:38
- Автомобил:
- Двигател:
Поло 6n 1.0 50 коня 97-ма - Гасне след минаване през локва?
Здравейте , колеги ! Имам поло 6n от 97-ма година . Когато мина през по-големичка локва с вода , колата изгасва и не иска да пали около 10-15 . В някои случаи , които са изключение , запалва , но педала на газта не реагира , въпреки че го натискам . Сложиш кора под двигателя , с мислъта , че може да се оправи , но уви . Колата е с двигател 1.0 50 коня . Какъв може да е проблемът ? Благодаря !
- group®
- Темерут
- Мнения: 9869
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Проблем с поло 97-ма
Здравей и добре дошъл във форума,
Първото, което ми идва на ум - кабели и капачка на делкото. Вечерта на тъмно вземи един пулвелизатор с вода и пръскай по тези неща. Би трябвали да видиш искри, ако 'изтича' ток от някъде.
Първото, което ми идва на ум - кабели и капачка на делкото. Вечерта на тъмно вземи един пулвелизатор с вода и пръскай по тези неща. Би трябвали да видиш искри, ако 'изтича' ток от някъде.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 15 фев 2019 14:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с поло 97-ма
Благодаря много ! Довечера ще го пробвам. Това всъщност е онова като капачка отстрани на двигателя , което излизат кабелите на свещите нали ? Трябва това да пръскам
- group®
- Темерут
- Мнения: 9869
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Проблем с поло 97-ма
Да точно него и по продължение на кабелите.
Ако скоро не си сменял капачката и палеца (вътре под капачката) е силно препоръчително да го направиш. Не е скъпо, а спестява много разправии. Можеш и сам да го направиш, като важното е да запазиш реда на кабелите. Тоест слагаш новата капачка до старата и прехвърляш в същия ред.
Ако скоро не си сменял капачката и палеца (вътре под капачката) е силно препоръчително да го направиш. Не е скъпо, а спестява много разправии. Можеш и сам да го направиш, като важното е да запазиш реда на кабелите. Тоест слагаш новата капачка до старата и прехвърляш в същия ред.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9869
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: поло 6n 1.0 50 коня 97-ма - гасне след минаване през локва?
stefan4o написа:Бобина.
Мда забравих и бобината да напръскаш
- sith
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 12 яну 2009 11:47
- Автомобил: Audi A3 + Peugeot 206
- Двигател: ASZ + RHY
- Местоположение: Петрич
Re: поло 6n 1.0 50 коня 97-ма - гасне след минаване през локва?
Преди години имах същия проблем с голф 3 1,6 AFT.. окоза се леко сцепена бобина. Ако е от нея, не си играй да я лепиш а направо нова.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта