За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
И кво ти прочети въпроса и отговори.
- viksanlg
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
За спирането на моята помпа не съм ползвал никакви ключета, а едно обикновено реле и едно реле време за изключване на помпата след около петнайсетина сек. За мен ключа е излишен.Вече повече от 10 години може би не ми е изгаряла помпата , а тя изгаря поради износени четки или както беше с първата ми помпа беше износена медната контактна повърхност на "ротора" с четките или при ниско ниво на бензин да не му стигне новото за да се охлади и направо помпата се стопява...
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
И като минаваш от газ на бензин не се ли получава една дупка, докато зацепи?
Или си върви нормално?
Или си върви нормално?
- viksanlg
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Не не се получава "дупка".Всъщност преди доста години има подобен момент ,но хванах лесно причината и тя беше ,че възвратния клапан не задържаше добре от един опръстен и с изминаването на два три часа шофиране ако обърнех на бензин колата забиваше докато успее да достигне помпата до необходимото налягане,но след смяна на опростена правих проби и дори след 9-10 часа след спирането на помпата нямаше промяна на налягането и забиването изчезна !
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
При пълния инжекцион съм чувал, че не желателно да се спира помпата. А при моноинжекцията ако се кара само на газ се спичат вътре гумичките на регулатора на налягането. Моята не бях я карал от 6 месеца на бензин и в началото нещо позаглъхваше на празен ход. Беше се позапушила малко. Ако не се кара на бензин се запушват дюзите. Като цяло нещо се отказах да спирам помпата. Да работи поне са евтини вече.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Уплътненията/мембраните, които имат допир с бензина като останат сухи за известно време и ги пиши "бегали".
- viksanlg
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Сега моят регулатор за налягане се намира в резервоара и дефакто щом той държи налягане без да пада значи на всякъде има бензин в системата ,второ колата винаги пали на бензин а когато е студено обръща на газ , когато загрее до 55-60 градуса(така съм я направиш по мое изискване ) и винаги , когато обърне на газ помпата спира. По горе колега намекнаха ,че нещата с изгорелите помпи не себ случват когато не работят, а обратното.Вътре няма кондензатори и други елементи , които да се влияят на времето и да разсъхават или да променят стойности .За да ви изгарят помпите търсете вината или у вас или в тяхното качество!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Аз съм го писал няколко пъти във форума, пак ще го напиша. Колата ми беше "пълен инжекцион" Карах на газ, помпата за бензина си работеше. В движение на околовръстното на София се спука 15 сантиметрово маркуче към датчика за налягането, изтече върху генерацията и се запалих, гръмна кихалката на уредбата и изхвърли огън през калниците, опърли ми ръката която бях провисил през прозореца. Угасих колата, малко тиксо за изолация на кабелите и един маркуч вместо тръбата към сервото и газ на Берковица, сутринта рано пътувах за Свищов. На връщане от там спрях да си купя вода на Обнова и установих, че огънят е прецакал релето което спира горивото към дюзите и ми се е стопила помпата в резервоара. Купих китайска и сложих реле да я спира. От неработа от него момент, помпата блокира 2 пъти в резервоара, но с почукване тръгва. В крайна сметка след 10 години още работи като ми потрябва на бензин.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Последните 2 години съм разглобил 3 евтини помпи, които са отказали да работят сравнително рано. При 2 причината беше много меки пружини на четките и недостатъчен натиск върху колектора. Третата беше пълна с някакъв много фин прах, сив на цвят. Дошъл е от замърсен бензин и едра цедка на помпата. Такова замърсяване съм намирал и в други помпи, но много по-малко.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
на абк-то 3 години го карах без спряна помпа - 1 китайска помпа купих.на сегашната година и половина я карам и не мисля да я спирам, дано и тя не вземе да спре .В на тартаринито софта си пишеше изрично с главни букви да не се спира помпата
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
За сега помпата още е нова. Почистих резервоара. Смених филтъра. Налях и нов бензин. Бензина гледам да е винаги 1\3 и пълна до половината резервоар.
Навъртял съм до тук към 3000км. Може за напред да и сложа едно реле, но нека малко се разработи все пак.
Навъртял съм до тук към 3000км. Може за напред да и сложа едно реле, но нека малко се разработи все пак.
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Помпата вече се спира когато се кара на газ. Ако има нещо например помпата се повреди за това че съм я спрял ще пиша. Ще видим колко ще изкара.
На предишната помпа маркуча и клемата не бяха затегнати и сигурно за това е блокирала много рано. На тази всичко е наред. Общо взето когато се монтира помпа се гледат тия работи. Ама аз щото я взимам с кошницата и давай, ама трябва да се следи всичко. Апък отделен въпрос е защо не са стегнали хубаво скобата на маркуча който отива към двигателя.
На предишната помпа маркуча и клемата не бяха затегнати и сигурно за това е блокирала много рано. На тази всичко е наред. Общо взето когато се монтира помпа се гледат тия работи. Ама аз щото я взимам с кошницата и давай, ама трябва да се следи всичко. Апък отделен въпрос е защо не са стегнали хубаво скобата на маркуча който отива към двигателя.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Ako спирането на помпата ѝ скъсява живота, може да се оставя да работи час-два след спиране на мотора, белким се удължи.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Пасата ми е 91г...моноинжекция...от 2005та го карам на газ като помпата съм я спрял с реле...До момента не знам къде се намира помпата просто не съм имал проблем с нея...мисля че това е добър пример дали да се спира или не...забравих да кажа че колата пали винаги на бензин....
Последна промяна от silent на Пон 04 мар 2019 11:55, променено общо 1 път.
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
А горе долу колко бензин е хубаво да има в резервоара, когато помпата не върти постоянно? Аз мисля че няма нужда от много, тъй като трябва да се сипва нов. Когато помпата не върти нон стоп тя няма нужда да се охлажда. Бензина не се загрява и седи по хладен. Аз сега съм на 15 литра значи като влезне много в червеното към 7л трябва да се сипва поне 10л нов бензин? Значи най много към 20л макс?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта