Вие как настройвате изпарителя?
Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
Здравейте. От известно време ме интересува как да се настрои точно изпарителя. Значи аз действам по следния начин. Въздушния филтър и газовия съм ги сменил. Тройника на моя е едно кранче, където излизат маркучите на изпарителя. На изпарителя има два винта аз въртя това малкото и знам че е за празен ход. А на тройника е за горене и вървене. Този големия на изпарителя ми е настроен от газажия него аз не го въртя и не знам за какво е. Значи Калата трябва да е загряла до 90г. И започваме да караме. Спираме и започваме да въртим тройника с 1\4 и тръгваме да караме. Тези настройки се правят винаги на работещ двигател. Продължаваме да въртим с 1\4 докато не усетим че колата е тромава. Тогава спираме да затягаме а може вече да отвъртаме, за да се подобри вървежа. А малкото винтче се затяга на празен ход докато не усетим че заглъхва двигателя и пак го връщаме леко. Включваме фаровете и всички консуматори на празен ход. И двигателя ако глъхне се отвърта още малко винтчето на изпарителя, докато се стабилизират оборотите.
Вие как настройвате изпарителя?
Вие как настройвате изпарителя?
Последна промяна от nikson85 на Сря 20 фев 2019 17:45, променено общо 1 път.
- Pet_rov
- Мнения: 4509
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
И изпарителят е?
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Заволи е изпарителя електрически. Вече гони 80 000км изпарителя.
- ivan_pop
- Мнения: 825
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Аз ги настройвам на автомобилен газанализатор!А на този изпарител ако не му е сменяна карантията си е за боклука!
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Как ги настройваш на газ-анализатор, ако не е тайна?
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Забравих да напиша една подробност всичките тези настройки се правят с малко количество газ в бутилката. Защото газта се разширява и свива, тя не е като бензина. Защото когато бутилката е пълна сместа може да дойде бедна и колата да спъната когато свършва газта. То за това газ не се засича от пълно в пълно, а от пълно до празно.
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
nikson85 написа:Защото когато бутилката е пълна сместа може да дойде бедна и колата да спъната когато свършва газта.
Да, ама иначе пък като я направиш добра сместа на пълна бутилка трябва да е богата по тая логика.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Може да има минимална разлика незнам. Само знам че е добре бутилката да е в минимума. И като се запушват филтрите пак ще има влияние.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Няма голямо значение,нали за това е изпарителя,да подържа що годе еднакво налягане независимо колко газ има в бутилката.
Иначе и аз така ги глася.Карам спирам,завивам,пробвам и така докато ми хареса вървежа.Не трябва да е спъната просто.
Иначе и аз така ги глася.Карам спирам,завивам,пробвам и така докато ми хареса вървежа.Не трябва да е спъната просто.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Няма никакво значение колко е пълна бутилката, щом има газова фаза. Налягането зависи от фракционния състав на газта и температурата.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Аз сега така съм я настроил че няма много голяма разлика между газ и бензин. Даже бих казал че на газ по-хубаво работи двигателя. Направо не се чува на празен ход. 
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Значи очаквай изненада и в разхода...
здравейте
аз съм малко бос на тази тема,затова моля за съвет.Монтирах чарджър на голфчето и на газ само припалва и гасни.Прочетох тук там и разбрах,че изпарителя трябва да се пипне за да захрани нормално.Някой има ли представа какво се прави.Той е ЛОВАТО,вакуумен.Преди години монтирах един такъв на ЗИЛ и си работеше добре.А сега-проблем.Помагайте,колеги.Благодаря предварително
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13563
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
stefan4o написа:Как ги настройваш на газ-анализатор, ако не е тайна?
Ако го няма на куха свещ /прозрачна/Гледаш цвета на горене без да повишаваш обороти за да не се пръсне стъклото.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Сега на скоро си купих изпарител Атикер. Някой ден ще го сменям защото моя Заволи е над 80 000км. За да не пускам нова тема. Някой знае ли как се правят настройки на този изпарител. Болтовете са 3- един отстрани дебел пласмасов, един отгоре месингов малък, и тройника?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта