Гаранция на автомобили Фолксваген в България
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
Това обобщение важи за може би 95% от работодателите в България, за съжаление. Предпочитат инвестиция в нов Мерцедес вместо в кадри, които да му докарат пари за няколко мерцедеса.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 08 яну 2019 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
Аз съм доволен от официалния сервиз на VW, ама не ми харесва, че искат мин. 83 лв. на час за да погледнат нещо за 10 мин. работа.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
На часова ставка няма разбивка в минути. Всичко е в часове - дали час или 10 минути - цена за час, нормално.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
Който час между другото е 45 минути
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
Привет на всички,
Купих новата каляска преди 2 месеца (с първа регистрация 05.2015), с удължена гаранция - 4 години и миналата седмица смених гаранционно ламбда сонда. Това се случва в Порше Изток. Преди да стигна до там, в Юг лееееекичко се "подведоха" и бяха решили, че лампата на чека ми свети, заради датчик на маслото. Накрая гаранционно си имам 2 сменени неща. Това е което мога за момента да споделя, от скромния си опит. След изтичане на гаранцията обаче, мисля да си избера друг сервиз, тъй цените не отговарят никога на нашия стандарт и са абсолщтно европеизирани. Поздрави на всички и хубав ден
Купих новата каляска преди 2 месеца (с първа регистрация 05.2015), с удължена гаранция - 4 години и миналата седмица смених гаранционно ламбда сонда. Това се случва в Порше Изток. Преди да стигна до там, в Юг лееееекичко се "подведоха" и бяха решили, че лампата на чека ми свети, заради датчик на маслото. Накрая гаранционно си имам 2 сменени неща. Това е което мога за момента да споделя, от скромния си опит. След изтичане на гаранцията обаче, мисля да си избера друг сервиз, тъй цените не отговарят никога на нашия стандарт и са абсолщтно европеизирани. Поздрави на всички и хубав ден
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
Цените след 4-та година са доста по-приемливи, защото има т.нар. сервизни програми 4+. Колега например обслужи ДСГ кутия при тях на Пасат Б6 и му взеха 295 лева, което е доста добра цена за оригинални консумативи в официален сервиз с гаранция на труда и частите.
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
PzKpfW написа:Специално при новите коли мога да ви кажа със сигурност няколко неща, които почти всички сервизи няма да направят (говоря за обслужване на Голф-6 и подобните на него коли), а именно: След развиване на масления филтър в чашката остават около 150-200гр. масло, което може да се махне оттам само чрез изсмукване. Преди развиване на масления филтър маслото вътре е много повече, и ако "майстора" е решил да източи маслото преди да смени филтрите имаме автоматично 300-400гр. отработено старо масло при налятото ново. Представете си какво става с него при лонг лайв пробег ...
Не разбрах за гаранционно обслужване ли говориш? Защото описаните неща се случват във всички сервизи - независимо дали ти правят безплатен гаранционен ремонт или плащаш повече или по-малко. Поне масло и филтри като сменям гледам да присъствам, защото маслото мога да проверя след смяната дали е бистро, но дали са сменили въздушен и горивен филтър не се знае. Я ще забрави, ще каже "ама трябваше ли" или просто ще реши, че сигурно е сменян предния път така че не го бърка да поработи още.
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
MMX написа:Не разбрах за гаранционно обслужване ли говориш? Защото описаните неща се случват във всички сервизи - независимо дали ти правят безплатен гаранционен ремонт или плащаш повече или по-малко. Поне масло и филтри като сменям гледам да присъствам, защото маслото мога да проверя след смяната дали е бистро, но дали са сменили въздушен и горивен филтър не се знае. Я ще забрави, ще каже "ама трябваше ли" или просто ще реши, че сигурно е сменян предния път така че не го бърка да поработи още.
Не, в случая имам предвид как се процедира навсякъде, където се работи на нормовреме. Ако в сервиза ти обслужват колата така, както аз си обслужвам моята, цената би била доста различна и съответно много малко хора биха я платили...
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
Сега загледах предишния ми Пасат, който го купих от ПИ нов на 18км беше. И загледах след 6 години за пръв път ми направи впечатление, че стъклото за шофьорската врата и малкото стъкло на прозорчето на вратата зад пътника са произведени 2013 г, а всички останали са произведени 2014 както и колата. Никога не е имала удар или счупване. Каква е тази магия и къде са ми сменяли стъклата и по какъв повод си остава голяма мистерия.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
Не са сменяни, просто така си е излязла от завода.
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 08 мар 2014 14:27
- Автомобил: VW Touareg 3.0 TDI 240hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
Не знам дали е много по темата, но аз да спомена все пак - на книжката на моя Туарег пише, че компанията дава гаранция срещу корозия 12 год. На 5-тата год. се появи лека ръжда на задна дясна врата (малко след като беше излязла от гаранция), по целия ръб от горе до долу, видях го случайно един като реших сам да си измия колата (това е недостатък на много коли до 2010 където задната врата свършва до гумата, без да има парче от подкланика/калника, които да я покрият). Обадих се на Порше, ходих на място - казаха ми, че не можели да го поемат. Викам си добре, но после ме дояда, обадих се по телефона на примчика в Порше Изотк и му рекох - ако не ми оправите вратата при вас и за ваша сметка, обадждам се в Германия. На другия ден получих обаждане и молба да изчакам няколко дена, щели те да говорят. След няколко дена ми се обадиха, говорили с Германия, онея дали разрешение, направих се на тъп и се съгласих с разказа, и записахме час. Отивам да взема колата, дават ми някаква бележка 440 лв излязъл ремонта, а аз трябва да доплатя само 70 лв. Преглътнах го някак си, поне го направиха като оригинално - бяха описани 3-4 пласта, сумати и материали, това онова, дейностите бяха повече от половин страница като стъпки описани.
Та с две думи - може да се пробвате поне за по-новите коли излезли от гаранция ако има ръжди да си питате.
Та с две думи - може да се пробвате поне за по-новите коли излезли от гаранция ако има ръжди да си питате.
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
Това за ръждата е полезно. Бяха ми казали в ПЮ като пребоядисаха задния десен праг че след увреждане и пребоядисване тази гаранция срещу корозия вече не важала.
Пробвах и аз с пасат юни 2017 втори собственик съм, уж в гаранция. Имаше скърцане на тампоните при преминаване на препятствия от типа на "легнал полицай". Смазаха ги по гаранция в ПИ. Бяха любезни. Имах съмнения за цялостната возия на колата - поднася задницата на завои, и жена ми като я караше без да съм й казвал каза, че й е много нестабилна. Кварталния ми майстор я покара и неговото мнение беше, че предните амортисьори са сдали багажа. Ходих в ПИ. Бяха любезни, тестваха я и казаха, че вози много комфортно и е перфектна. За 700лв си поръчах Sachs амортисьори и смених и 4те при моя майстор. Оригиналните предни амортисьори бяха изпуснали тотално - прибирам ги с една ръка без усилие. Колата 36 000км за 2 г е била рент а кар. Подозирам обаче, че от рент а кар-а са подменили амортисьорите, а сигурно и други неща. Защото не е възможно за 36 000км така да се съсипят. После и лагерите на макферсона почнаха да вият при завиване. Не ходих в ПИ въобще, за 100лв си взех двата комплекта с лагери с тампони Лемфодер (правени във Франция) и при кварталния майстор колата стана супер. Разочарован съм как е реализирана гаранцията на ФВ. По евтино и без да пътувам по 1 час до околовръстното ми излиза сам да си я поддържам колата отколкото гаранционно - а и знам какви части и консумативи се влагат. Това за фолксваген добре, ами ако си купиш Ауди, където цените са по две и три пъти по-високи, същото гаранционно обслужване ако предоставят, не благодаря.
Пробвах и аз с пасат юни 2017 втори собственик съм, уж в гаранция. Имаше скърцане на тампоните при преминаване на препятствия от типа на "легнал полицай". Смазаха ги по гаранция в ПИ. Бяха любезни. Имах съмнения за цялостната возия на колата - поднася задницата на завои, и жена ми като я караше без да съм й казвал каза, че й е много нестабилна. Кварталния ми майстор я покара и неговото мнение беше, че предните амортисьори са сдали багажа. Ходих в ПИ. Бяха любезни, тестваха я и казаха, че вози много комфортно и е перфектна. За 700лв си поръчах Sachs амортисьори и смених и 4те при моя майстор. Оригиналните предни амортисьори бяха изпуснали тотално - прибирам ги с една ръка без усилие. Колата 36 000км за 2 г е била рент а кар. Подозирам обаче, че от рент а кар-а са подменили амортисьорите, а сигурно и други неща. Защото не е възможно за 36 000км така да се съсипят. После и лагерите на макферсона почнаха да вият при завиване. Не ходих в ПИ въобще, за 100лв си взех двата комплекта с лагери с тампони Лемфодер (правени във Франция) и при кварталния майстор колата стана супер. Разочарован съм как е реализирана гаранцията на ФВ. По евтино и без да пътувам по 1 час до околовръстното ми излиза сам да си я поддържам колата отколкото гаранционно - а и знам какви части и консумативи се влагат. Това за фолксваген добре, ами ако си купиш Ауди, където цените са по две и три пъти по-високи, същото гаранционно обслужване ако предоставят, не благодаря.
- Petrolhead
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
ако колата е била рент-а-кар или такси, гаранциите са други
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
третират я като на физическо лице моята.
- Petrolhead
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Гаранция на автомобили Фолксваген в България
явно не е точно така. аз до сега проблем с регистрирането на оплаквания съм нямал. по-скоро си измислят какво още да сменят, отколкото да се опитват да ме убеждават, че дефект няма.
последно- нова помпа за високо налягане на 2.0 BiTDI заради течащо уплътнение.
със сигурност знаят, че колата е била рентакар, но не искат да те изгонят директно.
а и още нещо, рентакарите не стъпват в официални сервизи, колите си ги обслужват сами, защото при тях гаранциите не покриват почти нищо
последно- нова помпа за високо налягане на 2.0 BiTDI заради течащо уплътнение.
със сигурност знаят, че колата е била рентакар, но не искат да те изгонят директно.
а и още нещо, рентакарите не стъпват в официални сервизи, колите си ги обслужват сами, защото при тях гаранциите не покриват почти нищо
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта