hooligan_sk написа:CAYC имам на 80 000км, показателите на дюзите му не са оптимални. С разни добавки се държи прилично - за сега. Друг CAYC мой колега взе на малко над 200К, със сменени всички дюзи. В чужбина има много инфо, че 1.2тди(Поло блумоушън) и 1.6тди не понасят добре ъпдейтите за Дизелгейт - дюзи + ДПФ страдат. То си стана ясно, че ще имат проблем още в началото на скандала, когато ФВ обяви, че 2.0ТДИ ще мине само със софтуер, а 1.6 има нужда от нов преходник към дебитомера и прочие. Как мина после и той само със софтуер, не ми стана ясно... Но, в общи линии 1.6ТДИ изглежда е по-чувствителен откъм периферия. Може и да се ползва по-често за градско каране, което също рефлектира негативно, но това знаем до тук.TISSOT написа:vitman написа:Мерси колеги за отговорите....а някой все пак няма ли DSG 1.6 2010 да сподели мнения как е?
Аз карам такъв мотор с DSG 2013 на Туран вече 34 000 км. Колата ми е вече на 212 000 км. и съм доволен, набира си прилично и разхода ме устройва на моето каране. А пък ако не си бързак (100 км/ч) по магистралата ще си възхитен от разхода От VW Jug ми казаха, че това DSG не се обслужва, но аз си му смених маслото и ще продължавам да го сменям на 60 000 км., а на двигателя на 15 000 км. макар че му сипвам оригинално масло LongLife III (което го дават да се сменя на 30 000км.). По колата влагам почти винаги оригинални части и консумативи, надявам се да ме вози още 100 000 км. и ще я сменям. Като гледам в Германия има този двигател с тази кутия на по 300 - 400 000км., а такситата са над 400 000км. Мисля, че една кола ако се пази от нова и се поддържа правилно ще изкара доста километри. Успех колега в избора на кола
Как става тоя номер с маслото при сухо ДСГ?? Да не би на Турана с този мотор, да се качва 6 степенна кутия със съединители в маслена баня?
Не колега, 7 степенна е и събира около 1,5-2 л. масло