Да,спам настана.
Но нивгаш не бих се върнал на барабани.
Пасата спираше,но сегашният автомобил наистина спира,с 4 диска,и минимално усилие.
Моят fresh MK2 military green
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Моят fresh MK2 military green
Цилиндърчетата на барабанните са няколко размера. Слагаш най-големия и се кефиш на спирачки.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Предните са вече на лице,остана да взема маркучи за 2-ка,понеже от 3-ката се оказаха по-дълги.
Утре може да пробвам и със задните какво ще се получи
Утре може да пробвам и със задните какво ще се получи
- Dobsuna
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 13 дек 2010 11:47
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria / Казанлък / Пловдив
Re: Моят fresh MK2 military green
Последва хубаво почистване с телената четка на тоновете ръжда по тях,после измиване с вряла вода и обезмаслител и накрая им теглих една боя.
Тук са на една ръка жълто.
Тук са готови.
[/quote]
Sando много добре се получава,понеже носиш и на градивна критика само имам питане към боята на апаратите да те върна за малко...това спрей ли е или със четка си ги правил,защото само на мен ли ми се наби толкова в очите,някои ще кажат е тва са само спирачни апарати,но за мен не е така....та на тази снимка отблизо боята изглежда твърде релефна,като напластена все едно лака се е олял малко,особено от страната на надписа Лукас и над него малките надписи едва се четат,навсякъде стои като стечено,замазано ..направо като го гледам и ме е яд на картинката,щото си изпипвал нещата,но тук защото аз като правих моите със спрей акрил и отделно лак спрей два слоя,успях да избегна това.... повърхноста стана плътна и гладка,като изпъната без такъв как да го нарека "едър портокалов ефект"...шкурил си търкал си,значи не е от основата , според мен една идея си претрупал,което малко ме изненадва за теб,едва ли е от боята..... каква е боята от която не си доволен? Ето за сравнение – разликата е видима в гладкоста на финиша,никакви стечки – дори приятел бояджия ми каза,че перфектно съм ги завършил като за спрей,изглеждало като с емайл лак,но много се старах цял ден се занимавах - имам грунд и лака много прецизно го действах,даже последната ръка отблизо за надлакирване и дори след него дребните надписи по апарата си личат ясно,при теб не е така и разликата е очебийна поне на снимките и на живо ли е така ? - сравни лицата на 2та корпуса,що така при теб ?
апаратите минаха пълна ревизия след боята,не се чудете за боята отвътре Поздрави
Тук са на една ръка жълто.
Тук са готови.
[/quote]
Sando много добре се получава,понеже носиш и на градивна критика само имам питане към боята на апаратите да те върна за малко...това спрей ли е или със четка си ги правил,защото само на мен ли ми се наби толкова в очите,някои ще кажат е тва са само спирачни апарати,но за мен не е така....та на тази снимка отблизо боята изглежда твърде релефна,като напластена все едно лака се е олял малко,особено от страната на надписа Лукас и над него малките надписи едва се четат,навсякъде стои като стечено,замазано ..направо като го гледам и ме е яд на картинката,щото си изпипвал нещата,но тук защото аз като правих моите със спрей акрил и отделно лак спрей два слоя,успях да избегна това.... повърхноста стана плътна и гладка,като изпъната без такъв как да го нарека "едър портокалов ефект"...шкурил си търкал си,значи не е от основата , според мен една идея си претрупал,което малко ме изненадва за теб,едва ли е от боята..... каква е боята от която не си доволен? Ето за сравнение – разликата е видима в гладкоста на финиша,никакви стечки – дори приятел бояджия ми каза,че перфектно съм ги завършил като за спрей,изглеждало като с емайл лак,но много се старах цял ден се занимавах - имам грунд и лака много прецизно го действах,даже последната ръка отблизо за надлакирване и дори след него дребните надписи по апарата си личат ясно,при теб не е така и разликата е очебийна поне на снимките и на живо ли е така ? - сравни лицата на 2та корпуса,що така при теб ?
апаратите минаха пълна ревизия след боята,не се чудете за боята отвътре Поздрави
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Да,знам че са гадни,но боята се оказа пълен ташак.Използвал съм същата марка автоемайл лак на оргахим преди години на 3-ката,само че червена и станаха почти като твоите.Макар че ги мазах с четка,боята много бързо изпъваше и ставаха като пръскани.Точно за това реших отново да ги направя със същата марка,но тоя път греда.Не са сложили почти никакъв втвърдител в нея и вместо да опъва,тя става на целулит.
Хубавото в цялата история е,че на жълтото трудно се забелязва,особено като са монтирани на колата се вижда сигурно 1/3-та от целия апарат.
Иначе знам как да ги направя хубави,но в момента не ми се занимава да почвам всичко от начало.
Хубавото в цялата история е,че на жълтото трудно се забелязва,особено като са монтирани на колата се вижда сигурно 1/3-та от целия апарат.
Иначе знам как да ги направя хубави,но в момента не ми се занимава да почвам всичко от начало.
- Dobsuna
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 13 дек 2010 11:47
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria / Казанлък / Пловдив
Re: Моят fresh MK2 military green
Да сега и аз добивам същото впечатление като си ги монтирал,че дефектите се губят отдалече .... казваш си заложил пак на Оргахим,защото на 3ката си ги правил със такава и дори със четката са станали по добре" спрей ли си ползвал сега ? Аз на Оргахим все кутии съм виждал,а доколкото си спомням все ползваш Dupli Color като съм те питал и е нямало грешки извън темата останах доволен от Феста доста коли,незная ти ходи ли....имаше коментари отвън за 8те лв вход,но да го отдадем това на голямата награда,която някой може да спечели
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Да в кутия е боята уж авто се води Трябваше да си взема един жълт спрей и един лак и щяха да станат топ,но и така не са лоши.На феста ходих,имаше много добри автомобили,особено 2-те 1-чки,направо ми останаха очите.
Иначе обезвъздушихме спирачките,остана само да сменя жилата и сме готови за ГТП
Иначе обезвъздушихме спирачките,остана само да сменя жилата и сме готови за ГТП
Re: Моят fresh MK2 military green
muns61 написа:Цилиндърчетата на барабанните са няколко размера. Слагаш най-големия и се кефиш на спирачки.
Тук малко се замислих за тази конверсия и ровя в 3 каталога за части и само един размер бутало виждам 20,6мм.
Да не би от друга кола да стават и да са по-големи?
Ще просветлиш ли,моля?
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2 military green
При Пасат Б3 и американските над 100 коня някои са с по-големи барабани.
- Dobsuna
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 13 дек 2010 11:47
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria / Казанлък / Пловдив
Re: Моят fresh MK2 military green
хахх Ти май взе да залиташ по - надолу и надолу във йерархията на МК числата да не ти хареса една със 'ролетни' щорички Аз по надолу от 2ка май немога да сляза във вълненията си тва на 2та снимка твойта 3ка ли е в гръб лиспва ми сякаш е моя,даде път на 2ката... джантите 15 ки ли бяха на 2та,нА 3КАТА май са същите но 17ки ако не се лъжа
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
3-ката си ми е ежедневка,спуквам я от каране.В момента е с 15-ки и оригиналното окачване.От както я имам 2012-та няма точка ръжда,как да я сменя .Но 2-ката си и е за хоби и уикендите,както бях написал още в началото на темата.
- Dobsuna
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 13 дек 2010 11:47
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria / Казанлък / Пловдив
Re: Моят fresh MK2 military green
Напраооооо ма УБИ ..значи правилно ми се е сторило на 2та снимка,че 3ката нещо ми изглежда по различна в стойката и гумите ! Писах 1во че ми изглежда работата на по мека возия гледайки я,ма после го изтрих..,че не бях сигурен Тва 195/55 ли са като гледам височината? Дай и едни спортни пружини да слезе пръст и половина 2..мооля те Изненадан съм з стикера на стъклото,тоест одобрявам го,не вярах че ще го видя при теб когато и да е...моето мнение за 3ката винаги е било добре..харесва ми много добре...супер ама твърде изчистена визия,липсваше и нещо да я раздвижи дори и готин надпис
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2 military green
Аз да питам, тия големите стикери на предното стъкло не ви ли дразнят. Аз мразя да ми е мръсно стъклото от вътре, да има всякакви стикери по него, че дори махнах и средното огледало
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2 military green
Накрая ше земеш да махнеш и джама бре хахахха
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2 military green
Джама няма, щото карах без преден джам една корса навремето, тя и без заден беше, не се издържа, по зле от на мотор Ама ме дразнят тия неща пред погледа
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: edition и 70 госта