Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот highline_4motion » Сря 29 май 2019 14:12


Колеги дайте мнение за фланци за задните джанти , стругар съм и мисля да правя фланци 7мм и болтове по-дълги от моите с 5мм какви са + и - совете




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 29 май 2019 14:38


плюсове освен визуални други няма, 7мм по-добре ползвай стари дискове, минусите са че няма да имаш водещата опашка и най-вероятно ще се появи радиално биене.


highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот highline_4motion » Сря 29 май 2019 15:44


DoH_KuXoT написа:плюсове освен визуални други няма, 7мм по-добре ползвай стари дискове, минусите са че няма да имаш водещата опашка и най-вероятно ще се появи радиално биене.

Може ли по подробно за минуса че не можах да те разбера


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 29 май 2019 15:53


Джантата има централен отвор 57.1мм с фаска в началото , който ляга на опашка 57.1мм външен диаметър с дължина около 10мм с фаска на края. Като сложиш фланец 7 мм изнасяш джантата навън и водещата опашка вече няма да контактува с джантата. Съответно губиш осовото водене на джантата. При стягане на болтовете никога не можеш да я центрираш перфектно. Винаги някой болт ще "дръпне" джантата радиално. За да стане като хората се прави фланеж с вътрешен отвор 57.1мм който се води по опашката на главината, фланеца отделно си има опашка която води джантата. Обаче на 7мм фланец щом си стругар предполагам се сещаш че това много трудно ще го реализираш. Минималната дебелина за подобен фланец е около 15мм


highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот highline_4motion » Сря 29 май 2019 16:10


15мм не са ли много


CvetomirVelkov
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 28 сеп 2014 18:47
Автомобил: Passat B5.5
Двигател: 2.0 AZM 2001

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот CvetomirVelkov » Сря 29 май 2019 16:24


Зависи от ЕТ-то, аз с летните съм с ЕТ 47 съм с 25мм фланци, и може още малко, със зимните феникси слагах 15мм отпред и 20мм отзад, и пак има място за още малко


Потребителски аватар
mitko85
Мнения: 753
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
Автомобил: E91
Двигател: M47
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот mitko85 » Сря 29 май 2019 20:35


С феникс с 235/45/17 с фланец 12мм отпред и 18мм отзад и с пружини айбах гумата е на ръба на калника(поне при мен).


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 30 май 2019 6:33


С феникс с 225/45 с 22мм отзад и 17мм отпред е перфектно, не закача нито отвън, нито отвътре.


nikral
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 07 май 2018 17:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот nikral » Пет 31 май 2019 8:15


Курт Деликуртев написа:

Мнения за проблема?


Не ти работи линка, как да чуем?

Според мен ще ти замине катализатора ...


iliqn_d
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 02 авг 2017 0:55
Автомобил: Пасат
Двигател: AWT 2004
Местоположение: гр.София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот iliqn_d » Сря 26 юни 2019 11:29


Здравейте колеги,имам следния проблем.Спукал ми се е маркуча за високото налягане на климатроника м/у компресора и радиатора на пасат 1.8т Някой имал ли е този проблем и как го е решил.Чудя се дали да търся втора употреба или да ми изработят и запреснат нов такъв че жегите идват.За оригинален не се и замислям защото цената е...


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот KBK » Сря 26 юни 2019 14:23


И аз от вчера имам същият проблем с маркуча за високо налягане, но изпуска много малко. Оригинален е 500 лв, като в сервиза ми казаха че само той си заслужава. Моля някой минал по този път с рециклаж да даде мнение и съответно контакти на читав сервиз.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот muns61 » Сря 26 юни 2019 18:54


Търсете сервиз за хидравлични маркучи.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот stefan4o » Сря 26 юни 2019 19:00


На мен подобен ремонт ми излезе около 20-30лв. не помня с точност, миналото лято. Парче маркуч и две кербовки. Използвах момента да сменим и о-пръстените по системата.


iliqn_d
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 02 авг 2017 0:55
Автомобил: Пасат
Двигател: AWT 2004
Местоположение: гр.София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот iliqn_d » Сря 26 юни 2019 20:20


Питах на две места за изработка и кербоване на маркуча,цените са около 70-80 лв. Притесненията са ми дали ще издържи самият маркуч,защото налягането е доста голямо, а има и висока температура и масло там все пак,а дават гаранция само за кербоването.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот kris11 » Чет 27 юни 2019 9:49


iliqn_d написа: Притесненията са ми дали ще издържи самият маркуч,защото налягането е доста голямо, а има и висока температура и масло там все пак,а дават гаранция само за кербоването.

То при хидравликите въобще няма налягане и масло :Mr Green Fun . Налягането е много по-високо.
Търси реномиран сервиз за ремонт на хидравлични уредби.
П.П. Попълни от кой град си в профила за да те насочи човек към с-з.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: spallding86 и 59 госта