


2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Ще съм много благодарен колега! А, защо трябва да разнищвам снопа? При TDI-то си оставих целият сноп, който влиза от моторния отсек в купето, където си ползвах само кабелите, които са ми нужни. Просто другите кабели със буксите си остават на снопа и си стърчат в купето под задната седалка. При старите бусове не представлява проблем или пък неудобство. Колкото до имобилайзер, търсихме такъв или пък кутийка, но не намерихме и фактически разполагам с двигател, ЕКУ и два снопа кабели. Двигателят е смъкнат от Пасат 3.
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
С какъв мотор е в момента бусът?
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Не питай! С ладов, но той не се различава особено като инсталация от оригиналният боксеров на Т3.
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Вероятно ще трябва да го направиш почти от нулата.
Мога да ти дам схеми от Аутодата, ако ще са ти от полза, колега. Предполагам, че т3-ката е с ЦЕ1 инсталация, ако е същата като на леките коли, то може да видиш сайта http://www.a2resource.com/ има всичко необходимо за електриката на тези модели. Реално на компирът му трябва постоянен плюс, плюс на контакт и... май това е, което се сещам. За имобилайзера не мога да кажа, дано да няма точно този, че инак ще имаш допълнителни харчове. Мислил ли си над варианта с карбуратор?
Или искаш да си е заводски всичко?


- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Така е и при TDI-1z постоянен плюс, плюс през контакт, три пина маса на трите реда пинове на компа и още един имаше, но не помня наизуст. Предполагам, че и при този няма да е по-различно. И 1z не искаше да пали първия момент и мислех, че има, а и май имаше имобилайзер, но му пуснах + през контокт директно на клапана на помпата и нещата дойдоха на мястото си. Колкото до карбуратор, не ми се занимава с побългаряваници и фланци за изправяне на карбуратора. Достатъчно филми преживях с 1z на другия бус. Искам да си е оригинална инжекция, както го е измислил швабата.
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Ако Аутодата не ме лъже имото при АГГ е на 43-ти пин. Ако му подадеш плюс на контакт вероятно би трябвало да запали. Но не съм сигурен, просто така си мисля. Много пинове имало това ЕКУ бре, голЕма работа е
При 2Е са само 45.

- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
И аз това гледам на разни схеми в гугъл (пин 43). Че не мога и да си ползвам в момента датата, че съм на работа, но си е друго да се ориентираш преди да си започнал с ровенето. Надявам се някой да има снимки ако е правил някоя трансплантация на бус или голф, пасат. Пък и ако още някой има подробна информация кой кабел с кой се връзва, ще черпя много.
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Това е магията при TDI (1z)....
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Не мисля, че ще има много кабели за снаждане. Ще ползваш част от твоите, реално, както каза Сандо - към помпата трябва да се добави реле, за да я пуска компа и да минава товара през него и май това е. Другите неща, които управлява са под предния капак - в твоя случай под седалките :)
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Да, не са много кабелите, но все пак трябва да са на правилните места. Реално погледнато, нямам игра на ЕКУ-то с разни уреди по таблото или нещо друго. Скороста я взема от главината на ляво, предно колело. А релето за помпата е като това за подгрева при дизела. Просто тук, командва помпа, а не подгревни свещи.
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Това, което разбирам от аутодата е, че на релето се редят така:
30 Постоянен +
86 + през контакт
85 - (маса)
86а към пин 8 на ECU (черен с бяло)
87 НЕ МИ Е ЯСНО пин 23 на ECU (Черен с жълто)
87 не ми е ясен и има нещо общо с нещо преди него, обозначено с B30 не знам дали това не е цокъла на бушониерата с бушон 30А. Ако някой може да помогне за пин 87 на релето, ще съм му много благодарен.
30 Постоянен +
86 + през контакт
85 - (маса)
86а към пин 8 на ECU (черен с бяло)
87 НЕ МИ Е ЯСНО пин 23 на ECU (Черен с жълто)
87 не ми е ясен и има нещо общо с нещо преди него, обозначено с B30 не знам дали това не е цокъла на бушониерата с бушон 30А. Ако някой може да помогне за пин 87 на релето, ще съм му много благодарен.
- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Това за кой точно мотор е въпрос?И за кое реле?
Че говорите за бензинови,дизелови и Ладови мотори и аз не разбрах точно!
Че говорите за бензинови,дизелови и Ладови мотори и аз не разбрах точно!
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Става дума за бензиновия AGG! Ще сменям ладовия мотор на буса със AGG. Става дума за релето, чрез което да се захрани и работи ECU и съответно и релето за бензиновата помпа.
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
B30 ти е МАФ сензорът.
Провери пин-дата на това ЕКУ на няколко места, че има разминавания.
Провери пин-дата на това ЕКУ на няколко места, че има разминавания.
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Абе май наистина има разминавания. На моята аутодата дава 8 пин като сигнал (освен + през контакт, + и -) на друго място гледам, дават го 5 пин. 

Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта