Газ и двукамерен карбуратор

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот muns61 » Нед 10 апр 2011 16:41


Ето как е филтъра на моята Лада:

Изображение

Изображение

Изображение

Капака се затваря нормално!
:beer




zdravko_jett
Мнения: 1870
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот zdravko_jett » Съб 16 апр 2011 10:01


ладата какъв разход ти дава колега с тази система колега би ли споделил


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот mupk0 » Нед 17 апр 2011 9:12


Само на мене ли ми прави впечатление,че изпарителя е на обратно :?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот stefan4o » Нед 17 апр 2011 9:25


Що реши, че е наобратно? :Mr Green Fun


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот muns61 » Нед 17 апр 2011 9:52


mupk0 написа:Само на мене ли ми прави впечатление,че изпарителя е на обратно :?


Само ти се струва:

Изображение

Колко точно е разликата в разхода е малко относително, но я има. По мое наблюдение е около литър на извънградско. Преимуществото е настройката - икономична първа камера и богата смес на втора, ако искаш да дръпнеш. Без да се влияят двете.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот mupk0 » Нед 17 апр 2011 19:31


нали изпарителя се поставя надлъжно на движението,а не напречно ( | ,а не _ )


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 17 апр 2011 20:42


При мен на старата баба жужка 2101 - класика, изпарителя ми беше точно на същото място, и нема проблема с лепа брена :mrgreen: :Mr Green Fun :beer рииийш ли :drunk


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот lozan67 » Нед 03 юли 2011 6:17


Докато карах с Пиербург 2Е2, бях с италянска плочка която много добре разделяше камерите. Карах си с отвъртени докрай щуцери и на двете камери. Разхода за града беше супер. Преди това бях с българска, но се налагаше да намалявам 2-ра наполвина, защото се давеше.в момента си търся двукамерна плочка за Кейхина, но все са само с един отвор. Като реша да си слагам Ладовия краб, това наистина много ще помогне, защото той ми е с долна плочка. Само трябва да го измисля как да не опира в капака, че при двийката мястото е малко.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот stefan4o » Нед 03 юли 2011 20:35


Аз колкото повече експерименти си правя толкоз повече започвам да мисля, че тези плочки "копия на италианските" не струват :wink: Колата ми върви добре само и единствено като й запуша тръбата за въздуха и оставя само 1/4 от нея да "диша". Това в комбинация с развити кранове 1.5 оборота на 1-ва и 0.5 оборота на 2ра камера я прави една малка ракета :bowdown Вчера бях недоволен от постигнатата максимална скорост на магистралата имах малко време и реших да опитам с други настройки - махнах тиксото от тръбата и отвих крановете на тройника. В резултат топ спийдът не се промени много, да не кажа, че пак остана същият като за сметка на това колата стана видимо по-мудна в оборотите до 4000. Започвам да си мисля, че плочката не би трябвало да се определя само според мощността, а и според характеристиката на двигателя при какви обороти постига макс.мощност и върт.момент (т.е. си мисля, че ако един мотор е 1.4 с 90 к.с. да кажем неговата плочка и в частност дифузьорът й трябва да е с по-голям диаметър от на 1.8 90 к.с.). Пък може и проблемът да се крие другаде (най-много накрая да взема да сложа 13ките и да опитам с тях как ще е) mhihi Нямам излишни едни 100 лева да си купя една италианска плочка и да си реша проблемите. Ама накрая може и това да стане като ми писне mhihi


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот muns61 » Сря 28 сеп 2011 19:39


DA@KA написа:Не можеш да затвориш капак ако е така конструиран филтъра.На жигулата сложих мотор 1500 и филтъра опира малко в капака.

Още чакам! :applause: :beer !


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот genov1 » Сря 11 апр 2012 15:13


Като заговорихте са лади и аз да се намеся. На ладата от гаража тази зима им слагах газова уредба и не съм много запознат с карбураторите в комбинация с газ. Струва ми се че много гори, зимата ми даваше 9 газ извънградско, а преди на бензин разхода извънградско беше не повече от 7. Плюс това преди беше с 4 скорости а сега е с 5, т.е разхода трябва да падне още. Дали щото е с долна плочка (беше ме жал да дупча карбуратора) или е въпрос на настройка ..


///Mechov
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 14 авг 2014 14:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот ///Mechov » Сря 10 юли 2019 21:14


Да изтупаме пепеляка на темата. Понеже търсех нещо в Гугъл и ми излезе тая тема и се зачетох. Гледам някои хора се чудят защо им е повишен разхода на гориво с долна плочка. Ами да не стягат карбуратора като луди, защото се криви и почва да тегли паразитен въздух. А и каквато и долна плочка да сложат, винаги ще е по-дебела от бакелитовата гарнитура на карба. И ако не са си настроили вилата на смукача, при сглобен състояние тая кола и да и е върнат смукача от купето, тя ще си стои на около 1/4 дръпнат. И за това разхода е нагоре.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот genov1 » Пет 12 юли 2019 8:46


Заблуждаваш се колега, смукача се настройва, тя се вижда клапата в какво положение е, като е свален филтъра. Има друг неприятен ефект, понеже плочката малко надига, лостчетата идват по-къси, двигателя не може да държи високи обороти, както трябва да е, при студен старт, и трябва да подаваш малко газ. Но и това се оправя с малко човъркане :)


///Mechov
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 14 авг 2014 14:27
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот ///Mechov » Пет 12 юли 2019 9:45


Не горната клапа на въздушния заслон, там всичко е ясно. Има една крива вилка която се свързва с привода на дроселите и по-точно с тоя на първа камера. Там се цакат работите.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Газ и двукамерен карбуратор

Мнениеот muns61 » Пет 12 юли 2019 13:28


Чрез огъването на тази крива вилка се правят оборотите при издърпан смукач.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта