прозрачна свещ за нагласяне на сместта на ПХ. Ако някой про1ви желание може да се разделя с нея.
На тези карбуратори от първи значение е иглата на поплавока да няма побитости, Най- малката осева дъгичка е предпоставка за неплътно затваряне на поплавковата камера и повишено ниво. Слагайте си финни филтри на маркуча преди карбуратора , че инач по дъното се отлага финна "пепел"
А в темата не е посочено карбураторите Вебер ли са или Озон.
Газ и двукамерен карбуратор
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Газ и двукамерен карбуратор
Карбуратори не останаха:)
Re: Газ и двукамерен карбуратор
Крис, Озона също е разновидност на Вебер. Солекса е друг. Мунс не е точно така. И на това Голфче разкарах моното и му насадих карбуратор от Лада. И не знам защо много хора твърдят, че двукамарен карбуратор е тегав на газ. Аз не съм на това мнение. Лесен за настройка, не е капризен, всичко му е по 1,20 лв...
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газ и двукамерен карбуратор
И моят карбуратор работи. С изключение на малък проблем на ПХ.
- beuchat
- Мнения: 1931
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Газ и двукамерен карбуратор
///Mechov написа:Крис, Озона също е разновидност на Вебер. Солекса е друг. Мунс не е точно така. И на това Голфче разкарах моното и му насадих карбуратор от Лада. И не знам защо много хора твърдят, че двукамарен карбуратор е тегав на газ. Аз не съм на това мнение. Лесен за настройка, не е капризен, всичко му е по 1,20 лв...
Аз не мога да настроя моя,не че съм се заигравал много де,ама имам проблеми с ПХ.През деня като е горещо е ок,а вечер като захладнее ми падат оборотите.Забиването между 1ва и 2ра камера като смачкам газта все още не съм го оправил.Някакви идеи?
P.S.Карбуратора е Озон 2105
Re: Газ и двукамерен карбуратор
Кой Озон? С микропревключвател, ел.магнитен клапан и ЕПХХ ли?
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
- beuchat
- Мнения: 1931
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Газ и двукамерен карбуратор
Най-обикновения от Лада 5-ца,без електроники.Има само един вакум за отваряне на 2ра камера.
Re: Газ и двукамерен карбуратор
Караш я на бедни смеси или смуче паразитен въздух от някъде. На бензин как е? Как подаваш газта в карба? Прати ми на лично тел. номер да ти звънна.
П. П. М/у електродата хлабина на свещите колко е?
П. П.2 Какъв изпарител ползваш? Ако забива на бензин на средни, проблем в жигльора на преходната с-ма на втора камера. Предполагам карбуратора е Озон ДААЗ 2105-1107010-20.
П. П. М/у електродата хлабина на свещите колко е?
П. П.2 Какъв изпарител ползваш? Ако забива на бензин на средни, проблем в жигльора на преходната с-ма на втора камера. Предполагам карбуратора е Озон ДААЗ 2105-1107010-20.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Газ и двукамерен карбуратор
///Mechov написа:Крис, Озона също е разновидност на Вебер. ...
Руска некадърна измишльотина . Са такива не съм се занимавал.
Аз съм до 2 камерния вебер с вакуумно отваряне на 2 клапа . /125Р/Важно е да му настроип нивото в поплавковата камера. Оттам нататъка кухата свещ за качество на сместта / да е синкаво горенето в цилиндт=ъра , на който е завита кухата свещ./ Горна плочка с дифузори под възд. ф-р с 2 щутцера без пробиване на карбуратора. Лостчето на възд. ф-р само в студено положение и газ.
Жалко, че беше някакъв полухибрид - с Полонезов д-л, ел мотор на перката ,ама 4 ст. ск. кутия пак от Полонез, електронен р-р на зареждането на алтернатора.
електр. запалване аз му го насадих , както и безконтактния датчик на Хол от програмни машини / краен изкл. С перката беше голяма игра докато наглася ъглите съответстващи на гърбицата на делкото.
Единствено проблеми на ПХ при вдървена голяма мембрана .Изпарител Бедини Юниор.Като одъртя имах заигравка с клапанчетата на 1 ва и 2-ра степен
Re: Газ и двукамерен карбуратор
Е чак измишльотина... Руснаците ги произвеждат по лиценз закупен от Вебер Болония. Озона аз също не го харесвам. На мойта Лада на времето преди 25г. и направих механичния Вебер със синхронно отваряне на двете камери. И за Лада 1500 (2103) вървеше доста добре. Сега на Голфчето 1.6 АБУ съм сложил същия карбуратор, механичен Вебер 2103.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Газ и двукамерен карбуратор
Озон е Вебер с вакуумно отваряне на втората камера и е отличен, ако караш на бензин. За газ няма никакви предимства пред механичния.
Газ с горна плочка - само с такава с един отвор и добре прилепваща, да не смуче страничен въздух. Отвор 30 мм.
За толкова години съм изпробвал всякакви варианти и този с разделянето на камерите по въздух е най-добър. Има вариант с щуцери, които подават газа през малките дифузьори, откъдето върви и бензина.
Газ с горна плочка - само с такава с един отвор и добре прилепваща, да не смуче страничен въздух. Отвор 30 мм.
За толкова години съм изпробвал всякакви варианти и този с разделянето на камерите по въздух е най-добър. Има вариант с щуцери, които подават газа през малките дифузьори, откъдето върви и бензина.
Re: RE: Re: Газ и двукамерен карбуратор
През въздушните жигльори ли?
Последна промяна от IvanMan на Пет 26 юли 2019 5:13, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Газ и двукамерен карбуратор
Щуцерите се поставят на означените места и подават газ през малките дифузьори.
Re: Газ и двукамерен карбуратор
Как ще стане [emoji2955] като малките дифузори от тая страна имат пружина. Вероятно и те ще трябва да се доработват. Лично аз съм най-доволен от долна плочка и щуцери.
П.П. Виждал съм вариант с две медни тръби директно в камерите, до нивото на малките дифузори, като на първа камера беше зарязана клапата на въздушния заслон. Колко е удачно обаче нямам на идея.
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
П.П. Виждал съм вариант с две медни тръби директно в камерите, до нивото на малките дифузори, като на първа камера беше зарязана клапата на въздушния заслон. Колко е удачно обаче нямам на идея.
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газ и двукамерен карбуратор
Мислех да творя подобно нещо доскоро. Не успях да развия болтчетата на въздушната клапа на първа камера обаче. Мисля, че това е много добър вариант, тъй като целостта на карбуратора не се нарушава и ефектът би трябвало да е подобен като този при дупчените с щуцери. Имам да правя около 10 неща по колата още, не зная, кога ще допра пак до карбуратора :(
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта