За съжаление не е диалект, неграмотност е, при това често срещана...ssssl написа:eazysnatch написа:ПОнеделник ще е вкарвам в сервиз да е гледат..
Това на какъв диалект е?
Бисери от форума
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: RE: Re: Бисери от форума
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: Бисери от форума
Преди няколко дни в раздел "продава" попаднах на следния въпрос, който се отнасяше за едни джанти...
toty11 написа:отвора 6,5 J ли е ?
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: RE: Re: Бисери от форума
joro_kem написа:За съжаление не е диалект, неграмотност е, при това често срещана...ssssl написа:eazysnatch написа:ПОнеделник ще е вкарвам в сервиз да е гледат..
Това на какъв диалект е?
Диалект си е. Около Пазарджик "е"-кат предимно младите, та може да се счита за сленг.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Бисери от форума
То и аз си мИекам, ама пиша правилно, или поне се старая :)
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Бисери от форума
fluks написа:видимо се чува масло горе в главата да влиза .
Гледам , и не вярвам на ушите си .
- eazysnatch
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 11 дек 2018 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: RE: Re: Бисери от форума
icoico написа:joro_kem написа:За съжаление не е диалект, неграмотност е, при това често срещана...ssssl написа:eazysnatch написа:ПОнеделник ще е вкарвам в сервиз да е гледат..
Това на какъв диалект е?
Диалект си е. Около Пазарджик "е"-кат предимно младите, та може да се счита за сленг.
На Пловдивски е
Бих поостанал да си мерим пишките ,но нямам време да влизам в разговори каква точно е разликата между "неграмотен" и "неграмотно изказване".
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Бисери от форума
Ти си го написал неграмотно. Така че си неграмотен.
- hooligans
- Мнения: 18718
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Бисери от форума
Темата не е за обсъждане!
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бисери от форума
valiosport написа:Не е задължително да сменя спирачки, тежестта отпред му е същата, реално тя колата пак толкова ще върви, само малко повече ще набира.
В тема за тунинговане на АФН до 200 коня.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Бисери от форума
drdos написа:къф Майбах и ягуар..аз бях най изненадан от здравината на лада самара..имал съм едно време 2 самари...първата я взех изгнила и я карах 5 години докато имаше къде да подпра крика..накрая не тръгвах без 1 мин да въртя гуми...и така половин година..нито съединител замина нито нещо друго.. леки катастрофи много без последствия за мен..например блъскам фиат типо отнело ми предимство..аз- пукнат мигач..типото-тоталка с изтекли води... втората беше 3-врата проект с 16в мотор 4 диска и т.н. и вървеше доволно ...определено ама много повече от голф 3 AFT.... качвал съм се на бордюр с 60... 2 джанти на сол и се прибрах на ход....като слязох от нея и се качих на голф 3 щях да се пребия докато разбера че не мога да завивам и спирам толкова рязко колкото с ладата.... за мен перфектният автомобил ever е ако оригиналната документация на лада самара в максимална комплектация /имала е и оригинален климатик, да/ я дадат на порше просто да я произведе, без да променя нищо...peace
Предвид фактът, че са ми минали през ръцете доста такива возила за ремонт, почвам да се чудя дали е било наистина. Особено онова с ходовата част...
- tomata
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Бисери от форума
Много добра тема за събуждане в понеделник сутринта.
viewtopic.php?f=59&t=482166
Тениската ММА и 100те точки, така се расмя, че се просълзих.
Пожелавам на всички да нямаме разправии по пътищата, но много се расмях.
viewtopic.php?f=59&t=482166
Тениската ММА и 100те точки, така се расмя, че се просълзих.
Пожелавам на всички да нямаме разправии по пътищата, но много се расмях.
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: Бисери от форума
Този младеж се прояви и в един друг форум, но с тази разлика, че там агресора беше с голф, а не с астра.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Бисери от форума
Явно се опитва да скара двата клана - ФВ и Опел
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Бисери от форума
stoyan.yakov написа:Здравейте колеги, спуках картер и за да прибера колата имах само спускане около 7-8 километра без да давам газ първо колата ми голф 4 v6 4motion 2.8 (ако това е от значение) след като маслото изтече таблото започна да ми дава сигнал за нивото на маслото изгасна 3 пъти докато спусках 2 пъти я запалих на скорост и един път с ключ след което изгасна и повече не запали. Опитах да запаля но не успях нито на скорост нито с ключ въобще не върти. Знам че ще почнете защо я караш без масло и така нататък няма нужда от това, приемам факта, че съм тапак. Въпроса ми е има ли защита която да се е включила за да пази двигателя или е блокирал? Изключвах датчика за маслото да видя дали ще запали, но не запали опитвах и на скорост но когато пусна съединителя колата спира не завърта коляновия вал. Възможно ли е коляновия вал да е запекъл или при такова малко разстояние изминато без масло.
Съвсем откровено си признавам,че по-голяма идиотщина не съм чел през живота си, и не толкова заради въпроса, ами заради факта,че е блокирал двигателя на няколко пъти и накрая съвсем го е заварил а той дори не е трябвало да работи за да се прибере... Пича печели в тази тема.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Бисери от форума
Ronin написа:Привет,като се спреш на конкретен екземпляр,звънни да я погледнем,няма проблем да пробваш тест драйв и на нашата бензинка.Бензиновия сийд е чудесен ,безпроблемен автомобил.
В момента на газ гори под 7 лв.на 100 км.
Мотора изобщо не е слаб,имайте предвид че 1.4 го има в няколко варианта,мисля 90,100,109 коня.
Аз карам 109 коня,върви отлично,160 км.ги държи отлично,над 160 става шумно.Максималната скорост по гпс на моята е 205-210 км.До 190 км.набира горе долу добре,нататък с попътен вятър.Лятото с багаж и 4 човека към морето,180-190 си ги държи.Имам я от нова от магазина,биалетките са консуматив,според производителя някои карат 6-7 000 км.други 20 к.
Сменил съм една торба ,никога не съм имал проблем с фарове и т.н Таблото ми се разлепи както на масово на всички.Нищо не скърца.
Точно този мотор тегли от 5400 оборота нагоре...и това заблуждава че бил слаб.
1.4 Космос
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: viksanlg и 204 госта