Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
dundurma
Мнения: 39
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)

Мнениеот dundurma » Съб 27 юли 2019 16:52


Здравейте момчета.След няколко годишно прекъсване пак съм във ВАГ СЕКТАТА с въпросния модел от заглавието.Колата я взех от познат,но май се предоверих и не я закарах на майстор(ма аз съм си виновен).............та на въпросите.Взе да губи антифриз(500 грама за 300 километра),а майстора на когото се доверявам ми каза,че или е ЕГР охладителя или главата(за която четох,че се пукали).Няма бял пушек(като при горене на вода),но има едно странно притрисане през определн период и сутрин при първо палене,просто за секунда се получава(майстора каза,че може да е от течност в цилиндъра).КАК мога бъда сигурен от кое е точно(надявам се да е от ЕГР-а) и откъде да си търся такъв ЕГР(втора употреба,че съм най-обикновен дистрибутор на лютеница :mhihi :mhihi :mhihi ).Предварително се извинявам,ако не се изразявам правилно,но съм ЛАИК на тема коли.Ако се окаже ГЛАВА сменя ли се или се заварява,и ако може някакъв ценови ориентира за цялата процедура-ЧАСТИ и РЕМОНТ(напълно осъзнавам,че това е индивидуално за всеки случай).От БУРГАС съм(ако това има значение).




Потребителски аватар
vankat-2
Мнения: 267
Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)

Мнениеот vankat-2 » Съб 27 юли 2019 17:33


Направи байпас на ЕГР охладителя. Моя от там губеше втора употреба е около 50-60 само радиатора на охладителя нов около 700лв.


dundurma
Мнения: 39
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)

Мнениеот dundurma » Съб 27 юли 2019 17:48


Първата ми мисъл бе точно за БАЙПАС,но майстора ми каза,че се повишавала температурата(не запомних къде и на кое).Та в този ред на мисли(ако се окаже ЕГР-а)кое е за предпочитане-БАЙПАС или ЕГР втора радост?А не е ли най-добре да се направи БАЙПАС и ако загубата спре(токава ще е ясен ВИНОВНИКА) да си купя от някоя морга или колега.Но не съм наясно с процедурата за байпаса-време и средства.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4244
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)

Мнениеот tdi fen » Съб 27 юли 2019 19:02


по принцип azv не е с проблемните глави ,ако е главата сутрин ,като запалиш изкарва бял дим за минута две


Потребителски аватар
vankat-2
Мнения: 267
Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)

Мнениеот vankat-2 » Съб 27 юли 2019 19:42


dundurma написа:Първата ми мисъл бе точно за БАЙПАС,но майстора ми каза,че се повишавала температурата(не запомних къде и на кое).Та в този ред на мисли(ако се окаже ЕГР-а)кое е за предпочитане-БАЙПАС или ЕГР втора радост?А не е ли най-добре да се направи БАЙПАС и ако загубата спре(токава ще е ясен ВИНОВНИКА) да си купя от някоя морга или колега.Но не съм наясно с процедурата за байпаса-време и средства.

Няма проблем с температурата.Аз карах половин година така


dundurma
Мнения: 39
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)

Мнениеот dundurma » Нед 28 юли 2019 14:03


tdi fen написа:по принцип azv не е с проблемните глави ,ако е главата сутрин ,като запалиш изкарва бял дим за минута две

ми не пуши бяло изобщо(малко се успокоих)значи идва момента за байпас на ЕГР-а или друг ракъв.ако някой има за продажба читав,моля да пише.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)

Мнениеот stefan4o » Нед 28 юли 2019 14:55


Първо го направи, виж дали ще лапа антифриз и тогава търси.


Потребителски аватар
Jelezniq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 01 ное 2010 22:36
Автомобил: Vw Tuaran
Двигател: 2003
Местоположение: Първомай

Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)

Мнениеот Jelezniq » Пон 05 авг 2019 8:25


И аз имах такъв проблем като смених главата и се оправи излезе около 1000 лв ремонта.


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 934
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)

Мнениеот toraborat » Пон 05 авг 2019 9:37


dundurma написа:
tdi fen написа:по принцип azv не е с проблемните глави ,ако е главата сутрин ,като запалиш изкарва бял дим за минута две

ми не пуши бяло изобщо(малко се успокоих)значи идва момента за байпас на ЕГР-а или друг ракъв.ако някой има за продажба читав,моля да пише.

То ако е пара ще се вижда ли лятно време?


dundurma
Мнения: 39
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)

Мнениеот dundurma » Сря 07 авг 2019 5:23


малко развитие по темата.сменям съеденителя и се оказа,че единия маркуч на парното е нацепен и има дупчица от която тече антифриз.снощи майстора е надул системата и е оставена под налягане(каквото и да значи)за да е сигурен дали теча е само от маркуча.за мен това ще е най-добрия вариант,ма да не се радвам предварително.


Потребителски аватар
vankat-2
Мнения: 267
Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)

Мнениеот vankat-2 » Сря 07 авг 2019 7:24


А дано това да е :drunk :drunk



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта