Голфче 7 | 1.8 TSI

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
Pavel1_1
Мнения: 0
Регистриран на: Съб 16 яну 2010 0:31
Автомобил: Golf MK7 Polo 9n3
Двигател:
Местоположение: София

Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот Pavel1_1 » Чет 15 авг 2019 17:03


Здравейте, реших да споделя малко информация за VW Golf 1.8t S 2016 внос от щатите.

Накратко за колата. След като се е появила в БГ, при мен стигна на малко над 30 хиляди км и оставащи 6 месеца заводска гаранция. В Европа не се предлага с този двигател, а в щатите е само с този. От информацията по съответните форум разбрах, че той всъщност е доста добър, а като параметри е 1.8 TSI 170 HP (ЕА888).

Не бях планирал да купувам кола внесена от Америка, но така се случиха нещата. Хубавото е, че имах оставаща гаранция и в официалния сервиз ми направиха няколко ремонта и ми дадоха полезна информация.

Понеже виждам, че се продават доста голфчета внесени от там, мога да споделя мнението си за момента. Това, което ме притесни, след като разучих по-подробно е, че е произведена в Мексико и автоматикът не е DSG, а по-нисък клас Aisin (японска марка).
За момента нямам никакви забележки по-сглобката на колата, няма скърцане, пукане и други такива шумове. Скоростната кутия също се държи много добре, със сигурност DSG-то сменя по-бързо и плавно, но и при този вариант съм доволен. Извънгаранционните ремонти за момента са само дребни неща и за почти две години ползване съм много доволен от колата и бих я препоръчал ако търсите бензинов голф.

Изображение

Изображение

Като подобрения за момента съм взел втори комплект джанти и съм тапицирал волана с комплектче от китайците. :icon_lol

Разбира се планирам и още промени по колата, ще гледам да ги качвам и тук.




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 15 авг 2019 21:29


Ами чудесен Голф имаш.
За кутията,май това при теб е безпроблемен вариант.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 15 авг 2019 21:47


Аз не бих казал че айсин е по нисък клас от дсг


Потребителски аватар
Pavel1_1
Мнения: 0
Регистриран на: Съб 16 яну 2010 0:31
Автомобил: Golf MK7 Polo 9n3
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот Pavel1_1 » Пет 16 авг 2019 8:55


К.Одаджийски написа:Аз не бих казал че айсин е по нисък клас от дсг


Да, предполагам просто им излиза по-евтина. В щатите им дават избор между ръчна 6-степенна и автоматик, без доплащане, a DSG слагат на GTI.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19688
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот Vlad777 » Пет 16 авг 2019 11:50


Супер е колата. А части за нея как намираш? Кой е кода на деигателя?


Потребителски аватар
Pavel1_1
Мнения: 0
Регистриран на: Съб 16 яну 2010 0:31
Автомобил: Golf MK7 Polo 9n3
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот Pavel1_1 » Пет 16 авг 2019 13:34


Не съм сменял много части все още, но каквото е трябвало по сервизите веднага го намират. Кода трябва да е CXBB.

Иначе съм замислил да сменя фаровете с такива, но за тях се притеснявам, че може да има разлики.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот hooligan_sk » Пет 16 авг 2019 15:03


Честито и със зраве да си я караш. :th_up Преди няколко дни карах американски пасат с този мотор и кутия, комбинацията е много добра. Oсобено в градски трафик, кутията е по-добра от DSG. Мотора е ЕА888 Gen 3, което е добре. Подозирам обаче, че е само FSI с 4 дюзи, докато европейските са FSI+MPI с общо 8 дюзи. По този начин се предотвратяват нагарите, които FSI трупа. Така че ще направиш добре ако караш с 98+ бензин. Специално при Г7 разликите в качеството с Евро моделите не са големи. Проблем е основно, че се внасят само ударени коли.


Потребителски аватар
Pavel1_1
Мнения: 0
Регистриран на: Съб 16 яну 2010 0:31
Автомобил: Golf MK7 Polo 9n3
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот Pavel1_1 » Пет 16 авг 2019 15:34


Благодаря за информацията, наистина внасят основно ударени, и по тази е имало нещо, но не е било сериозно :biggrin Преди време бях намерил този PDF, в него има доста инфо за мотора.


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 923
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот ssssl » Пет 16 авг 2019 21:43


hooligan_sk написа:, докато европейските са FSI+MPI с общо 8 дюзи.
В 1.8 мотор? Май е само за Пасат.

Честито на колегата. :th_up


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот hooligan_sk » Пет 16 авг 2019 22:42


Той е идентичен с 2.0, за Европа всички EA888 Gen 3 са FSI+MPI. Поне така пишеше в ревюто им от 2013г :)


Потребителски аватар
Pavel1_1
Мнения: 0
Регистриран на: Съб 16 яну 2010 0:31
Автомобил: Golf MK7 Polo 9n3
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот Pavel1_1 » Сря 21 авг 2019 15:32


Споделям как се случи тапицирането на волана при мен, реално си е голяма занимавка, но според мен си заслужава.

Това е продукта, който поръчах, отговаря си на описанието и е много добре като качество. След като пристигна тръгнах да го слагам на волана и след 15 минути се отказах, направо ми се стори невъзможно. След няколко месеца реших да му дам още един шанс и този път нещата се получиха.

Всъщност е трудно самото начало, при мен трябваше доста да се разтегне кожата за да застане на волана. Следвщата по-трудна стъпка беше да се започне подпъхването на новата кажа под пластамсите, в началото е малко спек да не се счупи нещо, но като тръгне всичко е ок. Инструмента, който е включен в комплета върши работа.

Изображение

След, това се започва наплитането, иглата от комплекта я изгубих набързо, но и с обикновена се получиха нещата. Реално нищо не се шие, а само се наплита конеца през съществуващите шевове на кожата. Ако нямате типтроник превключващи лостчета отзад на волана, би трябвало да е по-лесно със детайлите в ляво и дясно. При мен има такива лостчета, които не се свалят и беше малко сложно там, но с малко корекции по кожата се получи добре.

Изображение

Накрая остава горната част на волана, тук нещата стават най-бързо. Препоръчвам да се натяга една идея по-силно тук при наплитането, защото може да започне да се мести новата кожа в последствие. В комплекта има двойна лепенка, но аз не съм я ползвал и няма нужда от нея според мен. Ето едно преди и след.

Изображение

Цялата работа отнема 3-4 часа и според мен определено си заслужава. По моя волан имаше няколко забележки по кожата и това си беше добро решение на този проблем. Също не ми харесваше, че волана е доста тънък, с новата кожа отгоре е много по-добре като дебелина. Общо взето по-удобно и изглежда по-добре.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот Чудомир » Сря 21 авг 2019 18:50


Дай моля една снимка на скоростния лост и пластмасариите около него, мерси.


Потребителски аватар
Pavel1_1
Мнения: 0
Регистриран на: Съб 16 яну 2010 0:31
Автомобил: Golf MK7 Polo 9n3
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот Pavel1_1 » Пон 26 авг 2019 8:47


Изображение


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот stefan4o » Пон 26 авг 2019 9:11


Не зная защо на американските изпълнения не се предлага климатроник. Нов модел кола с тези степени на врътките...


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Голфче 7 | 1.8 TSI

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 26 авг 2019 11:02


Аз пък не го намирам за нещо задължително, нагласям си необходимите градуси, един път за сезона , степента на обдухване , и къде да подухва (обикновено слагам на предното стъкло и централните духалки) и повече не пипам, с паленете на автомобила си почва да си духа, рядко намалявам градусите ако ми е много топло. На предишната кола като бях с климатроник го ползвах по същия начин, разлика не вижам особена. Американците, като цяло държан на автомат, бензин и още нещо , предполагам и климата определя тази зависимост, италианка без климатроник е рядкост, немските също често поръчват климатик, но пък подгреви на седалки и пръскалки са им почти задължително. Народопсихология какво да правиш, в БГ държим на големи джанти хахахах , голфчето е 6 точки, със здраве да се кара.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 182 госта