Формула 1, Сезон 2019
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11933
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Формула 1, Сезон 2019
Шарл нямаше шанс да излезе пред Ботас, дори да беше влязъл веднага при обявяването на СК. Беше само 9 секунди напред, а при кола за сигурност се губят около 16 сек в този питлейн
-
- VW експерт
- Мнения: 12871
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Формула 1, Сезон 2019
Ферари отново се доказаха....
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2019
Фетел спря на 400м от бокса. Мисля, че няма такъв проблем във Ф1, който да не ти позволи да изтикаш колата още четвърт миля. Какъвто и да е проблема, дори и с риск за смяна на ЗС, нямаш право по такъв начин да прецакваш собственото си състезание. Става въпрос за няколко стотин метра, а не обиколка. Знаеш, че Мерц не са влизали и вадиш VSC. А Фетел ако беше пич, щеше да кара и да спре на входа на бокса
За стратегията в началото: Защитавам позицията на Фетел да остане по-дълго начело. Беше по-бърз от Шарл и нямаше смисъл да стои зад него. При боксове 1-2, после е по-лесна смяната на места без излишен риск.
Като цяло, събитията ги смятам 70/30 вина на Ферари/малшанс.
За стратегията в началото: Защитавам позицията на Фетел да остане по-дълго начело. Беше по-бърз от Шарл и нямаше смисъл да стои зад него. При боксове 1-2, после е по-лесна смяната на места без излишен риск.
Като цяло, събитията ги смятам 70/30 вина на Ферари/малшанс.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11933
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Формула 1, Сезон 2019
Не обича заповеди това момче Мартине. Щом са го говорили преди състезанието трябва да е мъж и да върне позицията без да го молят дори. Иначе взе да дава газ чак когато му казаха по радиото да се разменят, Шарл естествено няма как да поддържа същото темпо в мръсния въздух отзад без да си съсипе гумите. Не че го защитавам, но той изпълни указанията в началото, щото ако не ги беше изпълнил спокойно в спирането за втори завой можеше да блокира траекторията и Фетел да си остане втори, а той си го пусна както трябва на широко отворена врата.Относно повредата, ясно беше, че при толкова мощност рано или късно нещо ще се счупи
-
- VW експерт
- Мнения: 12871
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Формула 1, Сезон 2019
Викаш, затова Бугати Вейрон се не кара много...
Re: Формула 1, Сезон 2019
Хамилтън на старта тръгна да затваря Фетел и щеше да се появи зад Леклер и с изтеглянето от Ферарито щеше да е първи преди спирането. Беше въпрос на шанс, а и се видя че в последния момент врътна на дясно и отстъпи лекичко на Фетел. Не знам как може Леклер да се сърди, че бил се жертвал да изтегля Фетел на старта и после трябвало да му върнат позицията, ами да си беше изтеглил Хамилтън. Фетел направи серия от най-бързи обиколки една след друга, нямаше по-бърз от него. Състезанието не се печели събота, че първото място да е за Леклер. Фен съм на Ферари от както за първи път гледах Ф1 края на 90-те, и всички пилоти съм ги харесвал и са ми били любими Шуми, Барикело, Маса, Кими, Алонсо, Фетел, ама това момче Леклер още от началото на сезона с тези тънки изказвания не ми допада поне за сега, ама има си самочувствие хлапето зад него е принца на Монако и мениджъра му Тод и един куп спонсори. Ситуацията с мулти 21 не може да се сравнява с тази, първо Фетел щеше последните обиколки да пусне Леклер, и второ тогава двамата с Уебър се бориха за световната титла, а и за да станеш шампион си трябва злоба, да не съобразяване с отборните заповеди - пример е Хамилтън не му пукаше за отбора и поднасяше Нико само и само да вземе титлата. А пример за послушко си е Ботас, един път не притисна Хамилтън, един път не се съобрази с отборните заповеди, един път не направи нещо и така без титла отново, е аз не искам Фетел да е Ботас... ех а как искам Верстапен да беше във Ферари
- mukot
- Мнения: 326
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2019
Ода не е прав за мръсния въздух, който пречил на Шарл в началото. Просто Фетел беше далече и Шарл не можеше да го доближи. И да, още от много млад почна да мрънка и да има претенции. Харесвах го повече, но почна да ме разочарова.
Фетел беше по-бързия в Русия.
Фетел беше по-бързия в Русия.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11933
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Формула 1, Сезон 2019
На мен ми е все тая какво се случва във Ферари щом моя човек печели, но няма как да разберем дали Фетел е бил по бърз при разменени позиции, при положение, че Шарл го пусна на втори завой а не го блокира, а можеше да го блокира, но изпълни отборната заповед.
Това е несериозно Здравко и няма нищо общо със задвижващите системи във Ф1. Стигнали са едни 1000 или 1100 коня, няма значение колко са и с тия коне имат максимална издръжливост. За да се вдигне мощността с много се рискува надеждността на системата. Видно е че мотора на Ферари от втората генерация е изкарал 9 състезания и на двата болида, но къде бяха Ферари с него като мощност, дори и на бързите писти. Откакто сложиха третата версия летят на правите, все едно са направили задвижваща система с поне 100 конски сили отгоре, което явно спомогна за по ниската надежност. Половин секунда в квалификационна обиколка разлика на мерцедеса не е никак малко
Zdravko Zankov написа:Викаш, затова Бугати Вейрон се не кара много...
Това е несериозно Здравко и няма нищо общо със задвижващите системи във Ф1. Стигнали са едни 1000 или 1100 коня, няма значение колко са и с тия коне имат максимална издръжливост. За да се вдигне мощността с много се рискува надеждността на системата. Видно е че мотора на Ферари от втората генерация е изкарал 9 състезания и на двата болида, но къде бяха Ферари с него като мощност, дори и на бързите писти. Откакто сложиха третата версия летят на правите, все едно са направили задвижваща система с поне 100 конски сили отгоре, което явно спомогна за по ниската надежност. Половин секунда в квалификационна обиколка разлика на мерцедеса не е никак малко
- Кайзен
- Мнения: 1539
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Формула 1, Сезон 2019
mukot написа:Ода не е прав за мръсния въздух, който пречил на Шарл в началото. Просто Фетел беше далече и Шарл не можеше да го доближи.
Не, че искам да защитавам Шарл, но без младока да помогне на Фетел, то немеца можеше да си остане и трети след втори завой - вижте стартовете през 2017 и 2018.
Според мен Ода е прав за "мръсния въздух", защото до 8-9 обиколка Шарл се движеше на около 1-1,3сек зад Фетел и като видя, че няма да има размяна отвори по-голям прозорец, за да не си прегрява автомобила.
Фетел си е посредствен пилот, който имаше невероятния късмет да кара в един бърз полулегален болид четири години. Който и да го беше карал, той щеше да е шампион. По подобие на това, което правеха Франк Уилямс и Едриан Нюй в Уилямс преди това - Монтоя и Вилньов.
Какво направи Фетел във Ферари до сега - нищо. Колко разви болида - вижда се до този сезон.
От както във ферари са почнали да развиват болида в посоката, която е искал Шарл, се виждат резултатите. И когато един младок в първия си сезон има по-добри резултати (повече точки, повече спечелени квалификации и т.н.) спрямо един четирикратен шампион и го бие "като маче у дирек", то отбора явно се съобразява с това. И не е нормално когато Фетел спечели в Сингапур да казва ""Ferrari is more important then any driver" и само една седмица по-късно да пренебрегва отборни заповеди.
-
- VW експерт
- Мнения: 12871
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Формула 1, Сезон 2019
К.Одаджийски написа:Относно повредата, ясно беше, че при толкова мощност рано или късно нещо ще се счупи
К.Одаджийски написа:Zdravko Zankov написа:Викаш, затова Бугати Вейрон се не кара много...
Това е несериозно Здравко и няма нищо общо със задвижващите системи във Ф1. Стигнали са едни 1000 или 1100 коня, няма значение колко са и с тия коне имат максимална издръжливост.
Знаеш,че обичам да те поднасям за твоята "любов" към водещият пилот на Мерцедес.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2019
Лично аз харесах Льоклер още миналия сезон и чаках деня, в който ще седне в червения болид за да сменя Аватара. Бях 100% сигурен, че ще натупа Фетел по подобие на Рикиардо.
Откакто премина във Ферари, Фетел твърдо не става. Наистина, беше му лесно с Ред Бул, но и колата беше в друго измерение. Нямаше писта, на която да не е конкурентна. Факт, че той не правеше грешки и я докарваше до финала. Спечели 9 от 9 в края на 2013та.
Не знам дали си спомняте тестовете, но 16 в дълги серии въртеше константни времена, докато 5 имаше колебания и графиката му беше като кардиограма. Хлапето още от Февруари се чувстваше по-добре.
Относно мръсния въздух - много пилоти са казвали, че дори и на 5 секунди се усеща и поведението на колата е различно. В тази ера на Ф1, лидера почти винаги е най-бърз.
Фетел тази година колко силни състезания направи? Две. Канада и Германия. Сингапур не го броя заради трудното изпреварване. Льоклер колко силни има? Бахрейн, Франция, Австрия, Белгия и феноменалната Италия. Колко отборни заповеди изпълни? Всички до една и повечето без възражения. А на 5 докато му натиснат копчето и реве (без Белгия).
Двамата са коренно различни. Пилот в края на кариерата си, който има титли, взема 127.5млн за три сезона и е афектиран от това, че 44 ще изпълни неговата мечта да бие Шумахер. Льоклер - млад, бърз, много талантлив и справедлив. Знае за какво се бори и си отстоява позицията без притеснения. И това е, защото и той е на ясно, че е по-бързия в отбора.
Никога не съм харесвал Ферари поради факта, че не дават равни позиции на пилотите. Тази година от начало тръгнаха със заповеди за да изведат 5 напред, но хлапака просто им показа, че не трябва да е така. А те до лятната пауза си отстояваха за Фетел. След като видяха, че нещата няма да се случат, вече е късно да гонят Хамилтън. Вместо сега Льоклер да е с 40 точки пасив и шансове за титла, той е с почти 100.
Сигурен съм, че другия сезон ако Фетел не отиде в Ред Бул (като това вероятно ще се случи), нещата ще са различни.
Откакто премина във Ферари, Фетел твърдо не става. Наистина, беше му лесно с Ред Бул, но и колата беше в друго измерение. Нямаше писта, на която да не е конкурентна. Факт, че той не правеше грешки и я докарваше до финала. Спечели 9 от 9 в края на 2013та.
Не знам дали си спомняте тестовете, но 16 в дълги серии въртеше константни времена, докато 5 имаше колебания и графиката му беше като кардиограма. Хлапето още от Февруари се чувстваше по-добре.
Относно мръсния въздух - много пилоти са казвали, че дори и на 5 секунди се усеща и поведението на колата е различно. В тази ера на Ф1, лидера почти винаги е най-бърз.
Фетел тази година колко силни състезания направи? Две. Канада и Германия. Сингапур не го броя заради трудното изпреварване. Льоклер колко силни има? Бахрейн, Франция, Австрия, Белгия и феноменалната Италия. Колко отборни заповеди изпълни? Всички до една и повечето без възражения. А на 5 докато му натиснат копчето и реве (без Белгия).
Двамата са коренно различни. Пилот в края на кариерата си, който има титли, взема 127.5млн за три сезона и е афектиран от това, че 44 ще изпълни неговата мечта да бие Шумахер. Льоклер - млад, бърз, много талантлив и справедлив. Знае за какво се бори и си отстоява позицията без притеснения. И това е, защото и той е на ясно, че е по-бързия в отбора.
Никога не съм харесвал Ферари поради факта, че не дават равни позиции на пилотите. Тази година от начало тръгнаха със заповеди за да изведат 5 напред, но хлапака просто им показа, че не трябва да е така. А те до лятната пауза си отстояваха за Фетел. След като видяха, че нещата няма да се случат, вече е късно да гонят Хамилтън. Вместо сега Льоклер да е с 40 точки пасив и шансове за титла, той е с почти 100.
Сигурен съм, че другия сезон ако Фетел не отиде в Ред Бул (като това вероятно ще се случи), нещата ще са различни.
- georgebonev
- Мнения: 3102
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2019
Много точно!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11933
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Формула 1, Сезон 2019
Barboukov написа:шансове за титла, той е с почти 100.
Повече от 100, 107 ако трябва да сме точни
- Lupender
- Мнения: 714
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Формула 1, Сезон 2019
Най-важното е, че Леклерк доказа, че дори във Ферари, правилата, заповедите и въобще всичко в отбора, не са обсолютни величини и, че има значение как ги приемаш и как се бориш! За мен това е постижение... особено във Фери, особено предвид последните 15 години там.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2019
К.Одаджийски написа:Barboukov написа:шансове за титла, той е с почти 100.
Повече от 100, 107 ако трябва да сме точни
И понеже нямаше какво друго да кажеш, написа точно точките.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта