


Пасат б5 1.9 афн пали по трудно топъл
-
- Мнения: 955
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Пасат б5 1.9 афн пали по трудно топъл
Здравейте колеги,от десетина дни забелязвам промяна в паленето на колата когато е загряла на 90 градуса.Когато е студена пали от четвърт,но като е загряла и я угася и след това в рамките до 20 минути се опитам да я запаля пали от порядъка на 1.5-2 секунди не е болка за умиране но е дразнещо.Забелязвам и че пропушва повече при насъпване но вървенето им е все така добро както и преди беше.Не е закачвана на ваг ком.Въпросът ми е дали е възможно помпата да е мръднала в следствие на разтягане на ангренажа от тригодишна му употреба и ако е така какъв е начина за центроването и.Чувал съм че се отхлабва по време на работа и се мърда и през това време се гледат линиите на ваг ком.Моля за съвет как става по точно процедурата и дали изобщо правилно съм се насочил към помпата.
- NathaN
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат б5 1.9 афн пали по трудно топъл
може да е проблем с топлото палене започни първо с ревизия на стартера ако не се оправи знам че се пипат горивните карти. Аз на единият сеат които е агр мотор така започна да го прави и се оказа реле 109 въпреки че при контакт лампата за подгрева си светеше
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7922
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат б5 1.9 афн пали по трудно топъл
Проблема с топлото палене е от износен стартер и/или слаб акумулатор. Няма такова нещо като "разтягане на ремъка"
Относно центровката ето как се прави:
При теб разликата е, че се върти корпуса на помпата а не вътрешността и както в клипа.
Относно центровката ето как се прави:
При теб разликата е, че се върти корпуса на помпата а не вътрешността и както в клипа.
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5 1.9 афн пали по трудно топъл
Коя година е пасата? Щото след определена година , този феномен топъл старт при надлъжните АФН е ревизиран, т.е. дори и малко по-бавно да върти, трябва да пали. Но има две три други причини, топла да пали трудно
Иначе наистина е добре да се направи една профилактика на стартер , че вече са на годинки а и зима идва. Ще се отрази положително .
Иначе наистина е добре да се направи една профилактика на стартер , че вече са на годинки а и зима идва. Ще се отрази положително .
-
- Мнения: 955
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат б5 1.9 афн пали по трудно топъл
Разбра се от къде е проблема и тук е момента да поздравя колегата goppa който без дори да е виждал колата посочи проблема от първия път.Оказа се слаб заминаващ си акумулатор ден след оплакването ми за паленето бях спрял на улицата да говоря с един приятел а музиката си свиреше вътре ,20 мин по късно си тръгвам и хоп няма никой.Запалих на скорост и после свалих акумулатора за зареждане.На други ден всичко беше точно,но днес пак палеше тегаво и замерих с мултицета какъв волтаж показва по време на палене преди палене държеше 10.6 волта по време на паленето падна на 7.8 и всичко стаана ясно.Само се чудя как толкова рязко си отва един акумулатор буквално за дни от читав и добре работещ става пълен скраб.
- NathaN
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат б5 1.9 афн пали по трудно топъл
така са сега тея... Аз спрях да зареда и да запаля и тотално умря изведнъж скъса клетка и няма палене грам ти пак че си запалил при мен даже плафона не светеше :D
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5 1.9 афн пали по трудно топъл
Това със слабия акумулатор се усеща много лесно, а за тези които нямат този усет, да си включат плафоните горе ( стига да не са светодиодни ) и да следят какво се получава . При вече слаб, в момента на подаване на контакт се смъква видимо светлината , а при въртене мига с големи импулси . Остава за сигурност едно замерване с уред , потвърждава се диагнозата и се решава на място какво следва.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат б5 1.9 афн пали по трудно топъл
Окъсила клетка, така става понякога.
Вземете си волтметър за запалката. Не е нужно да е суперточен, важното е да дава информация на момента. За точни измервания може да се ползва друга апаратура. Аз позвам такъв от години и ми е достатъчно да разбера какво става с заряда на акумулатора ми и състоянието му като цяло.
Вземете си волтметър за запалката. Не е нужно да е суперточен, важното е да дава информация на момента. За точни измервания може да се ползва друга апаратура. Аз позвам такъв от години и ми е достатъчно да разбера какво става с заряда на акумулатора ми и състоянието му като цяло.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта