Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 303
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Двигател TSI

Мнениеот beboyan » Сря 11 сеп 2019 2:45


tdi fen написа:виж този колега как го е решил https://www.skodaclub.bg/forum/index.ph ... ent-440011 неговата е 1.8 tsi но пак е с 228мм и нютоните са доста повече 311 с ремап е


Благодаря, при Суперб-а маховика е двумасов. Моят е обикновен и е необходимо да има пружини на феродовия диск на съединителя да гасят вибрациите. Или се лъжа?

трябва да намеря диск с диаметър 228 да издържа на тия 240 нм. SACHS 3000 970 082 ще стане, но продават целия комплект с притискателния диск. Чудя се дали не може да се намери само феродовия диск. Или нещо еквивалентно на LUK. LUK, като че ли са по-склонни да продават само дисковете извън комплекти, но не мога да нацеля такъв за 240нм или повече. Иначе тук е 185 евро: https://www.teilehaber.de/itm/kupplungs ... 85456.html

Има и това нещо - но пак в комплект и не са ясни номерата на диска за да се търси по каталог: https://www.sachsperformance.com/en/clu ... 00970030-s а и ми се струва старата версия завършваща на 30, която се заменя с версията, завършваща на 82.




Потребителски аватар
npokonu
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 06 яну 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Проблем--забива е на 3000 оборота на 1.4 TSI. Оправен!

Мнениеот npokonu » Съб 05 окт 2019 6:32


DRAGSTER написа:До колегите с този проблем и двигател- 1.4TSI,118kw, 2009г. Колата започна да забива на всяка скорост, като стигна 3000об. Започнах от турбото, разкачих пневматичния клапан актуатора и видях, че лостче то на турбото се движи с лекота. Лоста на актуатора пораздвижих, макар, че беше наред. Стигнах до клапан N75, почисти, видимо работеше, но го смених и колата литна. Ако турбото не ви е задръстено, не бързайте, да го правите. На мен ми даваше грешка от дросела, свалих тръбите и огледах, беше си чисто и затова извърши горните неща.


Аз съм със същия двигател и от известно време ми дава грешка в дроселовата клапа и забива носа на 3000об.
Гледах как братушките оправят клапата, цепих я, мих я и след сглобяването около месец нямах никакви ядове.
Сега пак същата грешка. Интересно е, че от време на време "отпушва" и върви безумно, въпреки светещия check.
Кой е тоя клапан N75, за който говориш, колега? И коя грешка точно изписваше при теб?
При мен е Р10А4


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1511
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Двигател TSI

Мнениеот Кайзен » Съб 05 окт 2019 17:13


Как си я сглобил след цепенето?
Сложи ли някакво лепило/черен силикон?

По принцип този проблем има две решения:
1) евтино
Руския метод - описан от един и същ човек. Първо отваряне - https://www.drive2.ru/l/5774893/
Проблема се повтаря след няколко седмици и следва второ отваряне и по-добро залепване - https://www.drive2.ru/l/480712806929268883/
2) скъпо
замяна на клапата: от 03C 128 063A се преминава към 03C 128 063В
След смяната не се налага обучаване на ECU с новата.

П.П.: Как работи цялата система - от стр.12 до стр. 15 - https://docs.google.com/viewer?url=http ... f&pdf=true


Потребителски аватар
npokonu
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 06 яну 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот npokonu » Пон 07 окт 2019 13:56


Правих го по първия метод, измих всичко със спрей, после черен силикон и директно я монтирах с идеята, че винтовете ще я държат достатъчно стегната.
Работи безпроблемно 1 месец и сега пак същата грешка. Освен да пробвам още веднъж и да я стегна по втория метод, докато изсъхне хубаво.
Опитвам да спестя разхода за нова клапа, засега :)


DRAGSTER
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 18:26
Автомобил: Jetta
Двигател: CABD
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот DRAGSTER » Съб 12 окт 2019 17:03


Колега, правих същото, както в руските сайтове, чистих си сам грешката и като монтирах клапата, пак заби и ми скъса нервите. Явно прави проблем в електрониката. Купих нова и заспа.


lafcheto
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 02 юни 2014 10:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот lafcheto » Чет 17 окт 2019 18:49


Здравейте колеги. Очаквам си доставката на новото Caddy - 1.4TSI 96KW 131 к.с. Разрових се из темата, но не видях мнения за този двигател. Искрено се надявам да не е толкова "сполучлив" като на Голфа, който са изхвърлили от AutoBild :death :)))


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 17 окт 2019 20:41


Моята версия за голфа на ауто Билд е "редовната" смяна на масло.
30000 за турбо двигател, макар и на лек автомобил,за мен са прекалени.
Щом е нов,не знам какви са ти плановете,но сменяй на 15000.


lafcheto
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 02 юни 2014 10:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот lafcheto » Пет 18 окт 2019 20:45


Честно казано, нямам планове - щях да сменям на колкото ме инструктират. Сегашната е 1.6mpi 102к.с и сменях на 10-12, щом казваш 15 на толкова ще подменям. А с веригата как стои въпроса?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Двигател TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 18 окт 2019 21:09


Тука мисля,че е ремък.


Потребителски аватар
npokonu
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 06 яну 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот npokonu » Съб 19 окт 2019 10:39


Кайзен написа:2) скъпо
замяна на клапата: от 03C 128 063A се преминава към 03C 128 063В
След смяната не се налага обучаване на ECU с новата.


А каква е разликата между А и В в края на номера?


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1511
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Двигател TSI

Мнениеот Кайзен » Съб 19 окт 2019 18:48


Не мога да отговоря.


DRAGSTER
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 18:26
Автомобил: Jetta
Двигател: CABD
Местоположение: София

Re: Двигател TSI-малко диагностика...

Мнениеот DRAGSTER » Пон 04 ное 2019 13:14


Колеги, за установяване на грешката в клапата за въздух, на турбото направих си сам диагностика с ЕЛМ 327 ,което много ми помогна. Майстора и той потвърди, но продължи да твърди, че модела, който описвате, не е за този двигател, въпреки каталога. Мойта била от порядъка на 500лв. Аз му теглих една и си тръгнах. Балъците ги нема! Наглеци! След това, знаете--за 300лв.и сам. Не е невъзможно. Адаптиране не е нужно. Моторите на 1.4TSI, не са толкова за оплюване. Просто трябва да се спазват някои прости правила. Не е лошо наистина да се смени веригата, ако е на предела. От нея идват и проблемите с вариатори, обтегачи и др. Явно имат фабрични дефекти, мустаци и др. Колата трябва да се загрява малко на място. При загасване на двиг. винаги ръчна. Маслото - смяна на 15х.км,независимо от вида му. Следене на датчици и ще върви, като дзвер!


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 05 ное 2019 10:51


npokonu написа:
Кайзен написа:2) скъпо
замяна на клапата: от 03C 128 063A се преминава към 03C 128 063В
След смяната не се налага обучаване на ECU с новата.


А каква е разликата между А и В в края на номера?

възможно е да няма никаква разлика, редовна практика е номерата да се сменят. Една от причините е кражба на ценови листи, заместители приравнение по ОЕ номера, понякога и конструктивно променят нещо, при вадене на ОЕ номер си пише че номер ХХХ е заменен с YYY и вече се ползва той.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Вто 05 ное 2019 11:11


Колеги, някакво инфо за комбинацията от TSI + DPF? Как му понася градското каране, има ли го филма с регенерациите?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 05 ное 2019 11:14


hooligan_sk написа:Колеги, някакво инфо за комбинацията от TSI + DPF? Как му понася градското каране, има ли го филма с регенерациите?

GPF :beer



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта