Голф 4 1.9 150 ARL - колата задвижва само едното колело лявото и като дам рязко газ дърпа на ляво
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 08 мар 2011 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolyan/Raikovo
Голф 4 1.9 150 ARL - колата задвижва само едното колело лявото и като дам рязко газ дърпа на ляво
Здравейте извинявам се не знам дали темата е на място за което се извинявам предварително но имам проблем който много ме дразни колата задвижва само едното колело лявото и като дам рязко газ дърпа на ляво в мокро време установих като му запалих гумите че върти само лявата моля помогнете ми амортисьорите са нови закс
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Голф 4 1.9 150 ARL
Здравей колега.Кое колело върти-предно или задно.Виж ги дали не въртят на диагонал.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 08 мар 2011 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolyan/Raikovo
Re: Голф 4 1.9 150 ARL
Как предно или задно бе брат колата е с предно макар че скоростите са от 4моушън ако е от значение и съм писал че върти лявото моля без излишни коментари само компетентни моля
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Голф 4 1.9 150 ARL
Ами,точно от скоростите ще е проблема.Те щом са от формоушън си предават движението и към задните гуми...а там какво се случва?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 08 мар 2011 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolyan/Raikovo
Re: Голф 4 1.9 150 ARL
Еми значи трябва да сменям скорости които са за предно предаване без раздатка така ли?
Колата няма кардан и е само на предно и дава разход 11.4 градското.
Извън града не мога да е сваля под 8.5 на реални 281231 км е ако проблема е в скоростите ще търся тук в форума някои за бартер в топ състояние са и ако може да ме посъветвате какви скорости да търся.
Колата няма кардан и е само на предно и дава разход 11.4 градското.
Извън града не мога да е сваля под 8.5 на реални 281231 км е ако проблема е в скоростите ще търся тук в форума някои за бартер в топ състояние са и ако може да ме посъветвате какви скорости да търся.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 150 ARL
Ами от голф с мотор ARL.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 08 мар 2011 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolyan/Raikovo
Re: Голф 4 1.9 150 ARL
От Сеат Леон няма ли да станат
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 08 мар 2011 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolyan/Raikovo
Re: Голф 4 1.9 150 ARL
И няма ли друг варянт без смяна на скоростите
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 4 1.9 150 ARL
Ходи си регулирай предницата, и гумите ти да са читави след това.
Няма вариант да задвижва повече едното колело. Освен ако на другото не ти задържат спирачките. Освен това, може да има на тая кола функция към ABS/ESP, която имитира блокаж, като хваща спирачката на пробуксуващото колело(първообраз на такава подобна система има във VAG от началото на 90-те, включително в някои версии на Пасат B3).
Разхода е друга история, него ще го мислиш след това. Ако не го засичаш пълно-пълно и по колонка, след сравнително доста километри, то може просто борд компютъра да показва глупости.
Няма вариант да задвижва повече едното колело. Освен ако на другото не ти задържат спирачките. Освен това, може да има на тая кола функция към ABS/ESP, която имитира блокаж, като хваща спирачката на пробуксуващото колело(първообраз на такава подобна система има във VAG от началото на 90-те, включително в някои версии на Пасат B3).
Разхода е друга история, него ще го мислиш след това. Ако не го засичаш пълно-пълно и по колонка, след сравнително доста километри, то може просто борд компютъра да показва глупости.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 08 мар 2011 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolyan/Raikovo
Re: Голф 4 1.9 150 ARL
Бе брато колата има ЕСП ама не работи предницата е топ кво да е регулирам не разбирам обясни моля
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 4 1.9 150 ARL
Няма проблем да ти обясня, просто докато твърдиш, че колата се задвижва от едно колело, не съм сигурен, че ще ме разбереш.
НЯМА как колата да се задвижва от едно колело, при наличието на диференциал между двете колела.
Вдигни на трупче колелото, което си мислиш, че не се задвижва, и опитай да тръгнеш, и сам ще се убедиш. Тогава ще "боксува" вдигнатото във въздуха колело, а колата няма да тръгне. Това ако не ти задържа спирачката на дясното колело, докато го вдигаш, просто изключи от скорост и го провери как се върти на ръка.
Така функционира диференциала във всички коли - боксува това колело, което му е по-леко, т.е. което има по-малко сцепление.
За да има по-малко сцепление винаги лявото колело, или гумата му е по-кофти, или просто тежестта и начина, по който контактува с пътя са винаги такива, че има по-малко сцепление. Това последното може да се получи в някаква степен и при неправилно настроени монтажни ъгли на предния мост(Колелата имат определена сходимост, определени ъгли на осите, около които се завърта колелото при завой. Благодарение на тези настройки волана се стреми да се върне към движение направо като го пуснеш, и се постигат още някои цели, които е излишно да обяснявам в момента).
Още повече, че споменаваш, че амортисьорите са ти нови, обикновенно след смяната трябва да се регулират тези въпросни ъгли на съответния стенд.
ПП: Още повече, че колата е сравнително мощна за само предно предаване, и щом не ти работи ESP, плюс не много читави гуми, и вече все по-често мокри пътища, ще си боксува и без да има други проблеми. Вече дали ляво или дясно колело, ще си зависи от конкретните ситуации. Например винаги при завой, вътрешното за завоя колело олеква(колата се накланя и теглото и се преразпределя към колелата външни на завоя), и съответно то почва да боксува. Това при еднакви гуми и сцепление под двете колела.
НЯМА как колата да се задвижва от едно колело, при наличието на диференциал между двете колела.
Вдигни на трупче колелото, което си мислиш, че не се задвижва, и опитай да тръгнеш, и сам ще се убедиш. Тогава ще "боксува" вдигнатото във въздуха колело, а колата няма да тръгне. Това ако не ти задържа спирачката на дясното колело, докато го вдигаш, просто изключи от скорост и го провери как се върти на ръка.
Така функционира диференциала във всички коли - боксува това колело, което му е по-леко, т.е. което има по-малко сцепление.
За да има по-малко сцепление винаги лявото колело, или гумата му е по-кофти, или просто тежестта и начина, по който контактува с пътя са винаги такива, че има по-малко сцепление. Това последното може да се получи в някаква степен и при неправилно настроени монтажни ъгли на предния мост(Колелата имат определена сходимост, определени ъгли на осите, около които се завърта колелото при завой. Благодарение на тези настройки волана се стреми да се върне към движение направо като го пуснеш, и се постигат още някои цели, които е излишно да обяснявам в момента).
Още повече, че споменаваш, че амортисьорите са ти нови, обикновенно след смяната трябва да се регулират тези въпросни ъгли на съответния стенд.
ПП: Още повече, че колата е сравнително мощна за само предно предаване, и щом не ти работи ESP, плюс не много читави гуми, и вече все по-често мокри пътища, ще си боксува и без да има други проблеми. Вече дали ляво или дясно колело, ще си зависи от конкретните ситуации. Например винаги при завой, вътрешното за завоя колело олеква(колата се накланя и теглото и се преразпределя към колелата външни на завоя), и съответно то почва да боксува. Това при еднакви гуми и сцепление под двете колела.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 08 мар 2011 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolyan/Raikovo
Re: Голф 4 1.9 150 ARL
Много Благодаря колега за подробното обяснение това с трупчета не ми е идвало на акъла днес след работа ще пробвам стенд съм минал въртял съм гумите като е вдигната колата в сервиз едната се върти другата не на ръка и причината не е че задържат спирачки или дискове и те са нови и за това ме навежда мисълта че е нещо от скоростите защото са от 4motion а аз съм на предно само esp има бутон ама отзад е няма буксата АБС свети знам че двете системи са свързани заедно да работят възможно ли е и от АБС да е причината
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 4 1.9 150 ARL
Не е от ABS, той така или иначе не работи при теб въобще щом свети.
Но колелата трябва да можеш да ги завъртиш лесно на ръка и двете. Иначе имаш проблем, и направо го търси къде е, няма смисъл да пробваш с вдигане на трупче. То ако нещо задържа отдясно, естествено ще прехвърля момент на лявото колело. Но причината не е, защото скоростите са от 4х4, а защото някъде има нещо неизправно.
Ако не задържат спирачките отдясно, значи нещо може да е лагер, дали на главина, дали в скоростите, просто трябва да се види къде е.
Пак казвам, търсиш защо колелата не могат да се въртят еднакво на ръка при вдигнат автомобил, там ще намериш повредата.
Но колелата трябва да можеш да ги завъртиш лесно на ръка и двете. Иначе имаш проблем, и направо го търси къде е, няма смисъл да пробваш с вдигане на трупче. То ако нещо задържа отдясно, естествено ще прехвърля момент на лявото колело. Но причината не е, защото скоростите са от 4х4, а защото някъде има нещо неизправно.
Ако не задържат спирачките отдясно, значи нещо може да е лагер, дали на главина, дали в скоростите, просто трябва да се види къде е.
Пак казвам, търсиш защо колелата не могат да се въртят еднакво на ръка при вдигнат автомобил, там ще намериш повредата.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 08 мар 2011 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolyan/Raikovo
Re: Голф 4 1.9 150 ARL - колата задвижва само едното колело лявото и като дам рязко газ дърпа на ляво
Добре благодаря много дано да си прав
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта