Здравейте,
прочетох доста от написаното с проблемите при passat, но никъде не виждам моя проблем. Затова реших да попитам и аз.
Става дума за vw passat b7 1.6 2011г. дизел.
Парното на автомобила при затоплен двигател се усеща съвсем слабо, като започна от дясно(най-топло) към ляво намалява. В дясно също не е толкова топло, колкото трябва да бъде. Понякога решава и духа навсякъде топло, но за кратко и рядко. Автомобила е закупен преди 1 месец, проблема е открит преди 2 седмици и не знам дали е имал този проблем преди това. По автомобила след закупуването са сменени нормалните части при профилактика, както и водна помпа, и антифриз. Преди една седмици направихме промивка на радиатора на парното, но без ефект.Маркучите (излизащ и влизащ) в радиатора на парното са затоплени и двата. При проверка с vag com на сензорите на температурата изписва при температура на 60 градуса на охладителната течност, (не беше загряла добре в този момент, иначе си прави 90 и не падат) десен сензор 26 градуса и ляв сензор 31 градуса. Положението със сензорите долу в краката отново бяха с разлика 5 градуса, сензор на охладителната течност след изпарителя 17 градуса, sensor temperatura interior 30 градуса, а със сигурност не беше 30 в купето. Със сигурност няма да се справя сам с проблема, но до момента от посетените 2 сервиза не успяхме да открием къде точно е проблема. Затова колеги, ако някой е имал подобен проблем или вижда решение на проблема ми моля да го сподели.
Проблем с парното на passat b7
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с парното на passat b7
viewtopic.php?f=13&t=44549
Свържи се с тия момчета.
Свържи се с тия момчета.
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с парното на passat b7
Имах подобен проблем и при мен се оказа задръстен радиатор на парното. Не знам какво сте промивали, ама според мен този радиатор не може да се промие.
Не се сменя трудно... не е необходимо сваляне на таблото.
Не се сменя трудно... не е необходимо сваляне на таблото.
- deodriver
- Мнения: 275
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Проблем с парното на passat b7
Имат си го този проблем В6,В7-ците.Найстина проблема се оказва с запушен радиатор на парното,заради тесните магистрали вътре.С времето се натрупват отлагания и няма промиване.Този филм го играх сега с Хонда CRV3.Какво ли не правих,но докато не смених питата не се оправи.Кофтито е,че не беше сменян антифриза доста време и от там се е запушила питата.
- ГеоргиСъбев
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 28 ное 2019 15:12
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател:
Re: Проблем с парното на passat b7
Здравейте колеги,
благодаря за съветите, но преди да престъпя към някакво действие искам да споделя какво забелязах снощи и тази сутрин. Запалих колата, загря си нормално бързо на 90 градуса и по едно време градусите паднаха на 70-80 и постепенно се възстановиха на 90 градуса.Така за изминати 40 км го направи 2-3 пъти. Тази сутрин отново се повтори същото. Според мен тук проблема ще е в термостата и се надявам проблема с парното също да бъде решен от него.
Очаквам вашето мнение.
благодаря за съветите, но преди да престъпя към някакво действие искам да споделя какво забелязах снощи и тази сутрин. Запалих колата, загря си нормално бързо на 90 градуса и по едно време градусите паднаха на 70-80 и постепенно се възстановиха на 90 градуса.Така за изминати 40 км го направи 2-3 пъти. Тази сутрин отново се повтори същото. Според мен тук проблема ще е в термостата и се надявам проблема с парното също да бъде решен от него.
Очаквам вашето мнение.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с парното на passat b7
Да, определено прилича на проблем с термостат. Ръчна кутия ли е пасата?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с парното на passat b7
Колеги с ДСГ кутия докладват,че след смяна на термостат колата отново не загрява. Има още един термостат при кутията, който също се сменя. И нещата идват на мястото си.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с парното на passat b7
Тези 40км градско или извънградско. Ако е градско, вероятно термостатите ти са си наред.
- lokva
- Мнения: 832
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
- Автомобил: Passat 3c
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
Re: Проблем с парното на passat b7
също така при спускане когато мотора не е натоварен може да покаже загуба на топлина.
- ГеоргиСъбев
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 28 ное 2019 15:12
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател:
Re: Проблем с парното на passat b7
40 км са извънградско(магистрала). Предишният ми passat b5.5 не съм забелязал спадане на температурата в градско шофиране или при спускане. Мисля, че веднъж достигнал 90 градуса не трябва да спада и не ми е спадала температурата на стария автомобил. Въпросния втори термостат, имали го при автомобилите с ръчните скоростни кутии? От това което прочетох, има по-голяма вероятност да има проблем с него.
Re: Проблем с парното на passat b7
само автоматите имат втори термостат, 1.6тди при студено време и спускане изстива, като спускам витиня пада, напълно нормално, въртиш леден въздух без никакъв горивен процес, да не говорим, че и на място в града си изстива заради високия КПД и ниския чосов разход.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Tsankovski и 57 госта