Здравейте колеги.
Имам проблем от както взех колата а именно 40-42хил км
При работа на място или в движение при допир на крака до педала да съединителя има вибрации дори и съвсем леко да го натисна пак има. А когато го натисна малко повече няма просто има вибрации докато обера луфта на педала.
Обаче извън града на високи обороти 2.5-3к примерно педала направо откача от вибрации леко да си доближа крака и все едно масаж прави .
Та колеги аз мисля че може би е маховик . Откакто съм хо взел съединителя все най горе отделя но не буксува тестван е дали да се ориентирам към комплект.
Благодаря предварително
Vw passat b5 1.9tdi 90 вибрации в съединителя
- samo_pechka
- Мнения: 8354
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 вибрации в съединителя
Леки си има, на която и да съм сядал, всички са имали, дори и на моите. Но не трябва да са силни. Това вече не е нормално
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 вибрации в съединителя
При ниска скорост за леки колега обаче извън града са силни.
Обаче не дрънчи при гасене
Обаче не дрънчи при гасене
- stefan4o
- Мнения: 19117
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 вибрации в съединителя
А с какъв маховик е колата? Този преди теб дали не го е подменил?
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 вибрации в съединителя
Незнам колеги нямам си и на идея с какъв е при тръгване без газ претриса леко колата падат оборотите леко но след това няма никакви претрисания между оборотите.
Да отбележа че съединителя отделя много високо но не буксува вече 45к км го карам така
Да отбележа че съединителя отделя много високо но не буксува вече 45к км го карам така
- samo_pechka
- Мнения: 8354
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 вибрации в съединителя
При "тръгнал" двумасов симптомите са д/г по мое наблюдение следните : отначало в диапазон 1700-1800 оборота при лек наклон и при подаване на малка газ попретрисва , няма проблеми в палене и гасене ( не се усеща нещо особено ) , . Не се менят обороти на място, като работи на ниски.
леко по-напреднала фаза - диапазон 1600-1900 об/мин се чувства тресене при лек наклон и при подаване на лека газ . Под тия обороти или над тия - няма. При смачкване на газта , пак се успокоява ( има обяснение ) . При гасене една идея изхлопване на мотора , при палене топъл първите смущения ( леко затруднено) усеща се едно мятане и нещо като лек недостиг да достигне нужните оброти . Да не се бърка явлението т/нар/ проблем с топъл старт при ТДИ и горивната им карта. Не е задължително да се менят оборотите на място, на ниски.
Средно напреднала фаза ( препоръчително да се огледате за пари и ремонт на съединител ) долната граница е пак д/г/ 1600 об/мин , но горната нараства до към 2100 об/мин, че и 2200 . Става затруднен за каране , нерядко се къса тампон по мотора . При подаване на по-яка моментна газ в този диапазон , се влошават нещата. Изпадат във вибрации гърнета , на моменти се усеща нещо като ефект интерференция ( наслагване на вибрациите ) . При гасене изтраква кофти , ако се отвори врата и се гаси , имаш усещане че ще се скъса в пантите. Паленето става на импулси и с изтракване на маховика. Мотора леко може да мени обороти на ниски.
Крайна фаза : не може да се кара , тресе, хлопа ... силно препоръчително е да не се кара, може да се разпилее съединителя в кожуха на скоростната.
П.п. голям ферман стана :D така е при хора без работа :D
П.п. 2 този пост касае пасат , ауди с надлъжен 1.9 тди 90 или 110 к.с. мотори . Не знам / нямам наблюдение при други модели или при напречни мотори как е.
леко по-напреднала фаза - диапазон 1600-1900 об/мин се чувства тресене при лек наклон и при подаване на лека газ . Под тия обороти или над тия - няма. При смачкване на газта , пак се успокоява ( има обяснение ) . При гасене една идея изхлопване на мотора , при палене топъл първите смущения ( леко затруднено) усеща се едно мятане и нещо като лек недостиг да достигне нужните оброти . Да не се бърка явлението т/нар/ проблем с топъл старт при ТДИ и горивната им карта. Не е задължително да се менят оборотите на място, на ниски.
Средно напреднала фаза ( препоръчително да се огледате за пари и ремонт на съединител ) долната граница е пак д/г/ 1600 об/мин , но горната нараства до към 2100 об/мин, че и 2200 . Става затруднен за каране , нерядко се къса тампон по мотора . При подаване на по-яка моментна газ в този диапазон , се влошават нещата. Изпадат във вибрации гърнета , на моменти се усеща нещо като ефект интерференция ( наслагване на вибрациите ) . При гасене изтраква кофти , ако се отвори врата и се гаси , имаш усещане че ще се скъса в пантите. Паленето става на импулси и с изтракване на маховика. Мотора леко може да мени обороти на ниски.
Крайна фаза : не може да се кара , тресе, хлопа ... силно препоръчително е да не се кара, може да се разпилее съединителя в кожуха на скоростната.
П.п. голям ферман стана :D така е при хора без работа :D
П.п. 2 този пост касае пасат , ауди с надлъжен 1.9 тди 90 или 110 к.с. мотори . Не знам / нямам наблюдение при други модели или при напречни мотори как е.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 вибрации в съединителя
Значи колега при гасена на мотора чат пат се чува някакъв металически звук но е тънък звука все едно ламаринка в ламаринка се удря (извинавам се за описанието) но и с натиснат педал или без пак се чува но не винаги.
А при гасене на отворена врата си се заклаща врата
А при гасене на отворена врата си се заклаща врата
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33, Ивайло Димов и 51 госта