Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 02 дек 2019 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
Здравейте колеги!
Може ли да някой да ми помогне.Имам допълнителен подгрев на челното стъкло.На диагностика ми излезе че не работи или е дефектирало.Демонтирах го сложих втора употреба но ефекта беше нуло.
Трябва ли да има изпълнени някакви критерии за да сработи.
Наложащо ми е да работи ,защото возя децата си сутрин и ми се налага да излизам поне 10 минути по-рано за да се поотопли купето(а още не е застудяло).
Благодаря предварително!
Може ли да някой да ми помогне.Имам допълнителен подгрев на челното стъкло.На диагностика ми излезе че не работи или е дефектирало.Демонтирах го сложих втора употреба но ефекта беше нуло.
Трябва ли да има изпълнени някакви критерии за да сработи.
Наложащо ми е да работи ,защото возя децата си сутрин и ми се налага да излизам поне 10 минути по-рано за да се поотопли купето(а още не е застудяло).
Благодаря предварително!
Последна промяна от hooligans на Вто 03 дек 2019 15:04, променено общо 1 път.
Причина: Оправих заглавието.
Причина: Оправих заглавието.
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Т.е, предното стъкло има реотани?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 02 дек 2019 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Не, пред радиаторчето на парното има електрически подгрев.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Ако целта е да не се поти стъклото отвътре, има много по-добър начин.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 02 дек 2019 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Ами попринцип не е да се поти стъклото ,а по бързо загряване на вътрешното пространство и най вероятно мотора.
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Т'ва фабрично ли е?
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Като го сменя измери ли дали до него отива ток?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 02 дек 2019 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Фабрично е и до него стига ток,диагностиката го чете като дефектно.
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Трябва ли да има изпълнени някакви критерии за да сработи
Ако е от този тип-https://bg.judsonconcept.com/4292168-antifreeze-heaters-how-to-connect-antifreeze-heater-electric-antifreeze-heater -не.Диагностиката мери само съпротивлението на реотана и ако то е извън някакви граници казва,че има грешка.Т.е. уреда може и да си работи.Премери на стария реотана с мултицет дали е прекъснат.Другият вариант е да го напълниш с вода и да го включиш към акумулатор или друго на 12в.Ако загрее-
П.п.ако го включиш на сухо може да го изгориш.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 02 дек 2019 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
https://www.google.com/search?q=1K09632 ... 3&bih=1052
1K0963235E
Това са линкове как изглежда.Изцяло електрически е !
1K0963235E
Това са линкове как изглежда.Изцяло електрически е !
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Чак не мога да повярвам немец да сложи подобна простотия.Горните неща остават в сила освен пълненето с вода(па то и няма къде).Мери и пробвай с ток.Възможно е диагностиката да греши защото нагревателя е с друго съпротивление.
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Оправи си заглавието,това което имаш не е електрически подгрев на челното стъкло,а допълнително електрическо подгряване на въздуха
Топли само въздуха,няма никаква връзка с подгряването на двигателя !
И защо да е простотия ? На дачията също има такова ел. подгряване и върши много добра работа при първоначалното затопляне на купето и размразяването на вледенен прозорец. Естествено погряване на челното стъкло и отделна печка са друга работа,но това са неща който ги имат не повече от 5% от колите в България.
danaildelchev85 написа:Ами попринцип не е да се поти стъклото ,а по бързо загряване на вътрешното пространство и най вероятно мотора.
Топли само въздуха,няма никаква връзка с подгряването на двигателя !
apolon написа:Чак не мога да повярвам немец да сложи подобна простотия.
И защо да е простотия ? На дачията също има такова ел. подгряване и върши много добра работа при първоначалното затопляне на купето и размразяването на вледенен прозорец. Естествено погряване на челното стъкло и отделна печка са друга работа,но това са неща който ги имат не повече от 5% от колите в България.
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Разбира се, че не е простотия. Зимно време вместо купето да смуче топлина от студения двигател и да му пречи да загрее, се отоплява в началото от тази ел. печка. За да сработи има определени условия:
- външната температура трябва да е 5 или по-малко градуса по целзий
- парното трябва да е на high
- вентилаторът трябва да е на втора или по-висока степен. Според мен много по-висока няма голям смисъл, защото реотана не смогва и си духа студен въздух. Този нагревател върши някаква работа, но не очаквай чудеса. За да подсилиш малко ефекта може да пускаш вътрешния кръг. За мен тази джаджа повече помага на двигателя да загрее по-бързо, отколкото да се ползва за сериозно отопление.
- външната температура трябва да е 5 или по-малко градуса по целзий
- парното трябва да е на high
- вентилаторът трябва да е на втора или по-висока степен. Според мен много по-висока няма голям смисъл, защото реотана не смогва и си духа студен въздух. Този нагревател върши някаква работа, но не очаквай чудеса. За да подсилиш малко ефекта може да пускаш вътрешния кръг. За мен тази джаджа повече помага на двигателя да загрее по-бързо, отколкото да се ползва за сериозно отопление.
Последна промяна от VWGT на Вто 03 дек 2019 14:24, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Щом му се подава ток, а реотана е здрав, би трябвало да работи.
Скоро някъде четох, че и на Пасат 5.5 още имало такава опция, но не знам доколко е вярно(отделно от свещите в антифриза).
Скоро някъде четох, че и на Пасат 5.5 още имало такава опция, но не знам доколко е вярно(отделно от свещите в антифриза).
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Според мен е простотия,защото за да затоплиш поток студен въздухпреминаващ през него си е необходима сериозна мощност някъде към 500W.Т'ва разделено на 12V=41A.Каква радост е това за акумулатора през зимата....Това имах предвид.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта