Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
При мен те са реално еднакви ( АФН двигател ) левия и десния буквално се различават единствено по капачето ( гумено шапче ) , десния има , левия няма , но може да се прехвърли без проблем от стария, стига да е здраво . Та много вероятно и при теб нещата да са така.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Появи ми се едно тракане като въртя волана на място при запален мотор, Пасат Б5,5 1,8 Т. Накрайниците са здрави, лошото е, че няма никаква възможност от горе или от отстрани да прегледам двете кормилни щанги от вътрешната страна.
Възможно ли е да идва хлабината от луфт в кормилната дирекция и може ли този луфт да се регулира?
Възможно ли е да идва хлабината от луфт в кормилната дирекция и може ли този луфт да се регулира?
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
samo_pechka написа:При мен те са реално еднакви ( АФН двигател ) левия и десния буквално се различават единствено по капачето ( гумено шапче ) , десния има , левия няма , но може да се прехвърли без проблем от стария, стига да е здраво . Та много вероятно и при теб нещата да са така.
Еднакви са,да.
Това шапче,капаче, било ако текне турбото да не капе маслото директно върху тампона.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Курт Деликуртев написа:Появи ми се едно тракане като въртя волана на място при запален мотор, Пасат Б5,5 1,8 Т. Накрайниците са здрави, лошото е, че няма никаква възможност от горе или от отстрани да прегледам двете кормилни щанги от вътрешната страна.
Възможно ли е да идва хлабината от луфт в кормилната дирекция и може ли този луфт да се регулира?
Луфта се регулира... но по-вероятно са износени водещите втулки на кормилния прът което не се регулира а се рециклира. В общи линии никъде в България с гаранция за качествено свършена работа.
Хлабина на вътрешния накрайник се проверява лесно-вдигаш на крик и с ръце проверяваш за хлабина в управлението на колелото. Може да накараш накой да държи волана неподвижен за да не се заблудиш....
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
разликата в цената м/у двата е 40 лева.....*ба го и капачето....
и като парт номера са различни....
и визуално като ги гледах десни май идва една идея по -дебел (може и да се лъжа)
а и в каталога излизат 2 вариант според кода на мотора...
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au. ... jtYKgMMq8=
и като парт номера са различни....
и визуално като ги гледах десни май идва една идея по -дебел (може и да се лъжа)
а и в каталога излизат 2 вариант според кода на мотора...
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au. ... jtYKgMMq8=
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги как се сменя крушката на дългите на 5.5 без да се свалят бронята и фаровете?
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Уж пробвах, но не мърда на никъде. Ще пробвам пак.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Винтчето, което се вижда на снимката го има на две места точно на 180градуса. Двете винтчета, държат металните ушички на пластината която държи крушката.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Чет 19 мар 2009 17:27
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AZM
- Местоположение: Добрич
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги, някой успя ли да реши проблема с трудното палене сутрин?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Моят проблем се разреши но не зная точно какво го реши. Иначе нещата които съм правил са следните:
1. Сложих оригиналните си свещи едноелктродни(беше с триелектродни)- съмнявам се това да е помогнало.
2. Отстраних теч на антифриз от тройника с датчика-според мен няма връзка.
3. Смених едно уплътнение между филтъра и тръбата за помпата за доп.въздух. -Възможно е да участва.
4. Смених един счупен клапан на вентилацията, сложих оригинален, освен оригиналния да какъвто трябва защото преди да се счупи пак имаше проблем от време на време.
5.Отстраних теч на масло от капака на клапаните -вероятно участва по някакъв начин защото отваря системата колкото и да е странно.
Друго по двигателя не съм правил, но сега пали от първи път да не и е уроки.
1. Сложих оригиналните си свещи едноелктродни(беше с триелектродни)- съмнявам се това да е помогнало.
2. Отстраних теч на антифриз от тройника с датчика-според мен няма връзка.
3. Смених едно уплътнение между филтъра и тръбата за помпата за доп.въздух. -Възможно е да участва.
4. Смених един счупен клапан на вентилацията, сложих оригинален, освен оригиналния да какъвто трябва защото преди да се счупи пак имаше проблем от време на време.
5.Отстраних теч на масло от капака на клапаните -вероятно участва по някакъв начин защото отваря системата колкото и да е странно.
Друго по двигателя не съм правил, но сега пали от първи път да не и е уроки.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте,
Колата е седанов Пасат 5.5, 2001-ва година.
Едната светлина на номера не ми свети. Лявата ако има значение. Изобщо няма ток в гнездото. Свалях целия елемент заедно с дръжката за отваряне на багажника. Всичко изглежда добре. Без видими нагари. Има корозия на багажника точно покрай това гнездо. Възможно ли е нещо вътре да е дало на късо в следствие на това? И каква ми е алтернативата, защото гнездата са капсоловани. Някой заигравал ли се е или направо да търся нов елемент с дръжката и гнездата?
И още нещо свързано със светлините. По-конкретно тези за задна скорост. От както съм взел колата не ми свети нищо като дам на задна. Едва вчера се загледах и видях, че няма крушки в секцията на стопа за задна няма и цокъл за такива.
Питането ми е как се монтират крушките за задна и трябва ли да се сваля стопа, тъй като няма достъп до тази част ако се свали само платката с крушките.
Ако има значение единия стоп е сменян и е чисто нов, а другия си е оригиналният, съдейки по измъченият му вид
Колата е седанов Пасат 5.5, 2001-ва година.
Едната светлина на номера не ми свети. Лявата ако има значение. Изобщо няма ток в гнездото. Свалях целия елемент заедно с дръжката за отваряне на багажника. Всичко изглежда добре. Без видими нагари. Има корозия на багажника точно покрай това гнездо. Възможно ли е нещо вътре да е дало на късо в следствие на това? И каква ми е алтернативата, защото гнездата са капсоловани. Някой заигравал ли се е или направо да търся нов елемент с дръжката и гнездата?
И още нещо свързано със светлините. По-конкретно тези за задна скорост. От както съм взел колата не ми свети нищо като дам на задна. Едва вчера се загледах и видях, че няма крушки в секцията на стопа за задна няма и цокъл за такива.
Питането ми е как се монтират крушките за задна и трябва ли да се сваля стопа, тъй като няма достъп до тази част ако се свали само платката с крушките.
Ако има значение единия стоп е сменян и е чисто нов, а другия си е оригиналният, съдейки по измъченият му вид
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Вчера ми смениха всички носачи отпред и накрайниците на кормилните щанги. На задната ос двата тампона комплект с тялото в което са набити. Имам 2 въпроса:
1. Някой знае ли работещ стенд в Пловдив тази седмица след Коледа 27 или 28 декември?
2. Задният мост трябва ли да се центрова на стенда?
На всички колеги весели празници и безаварийни пътувания.
1. Някой знае ли работещ стенд в Пловдив тази седмица след Коледа 27 или 28 декември?
2. Задният мост трябва ли да се центрова на стенда?
На всички колеги весели празници и безаварийни пътувания.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
принципно задния мост може да се регулира с местене на положението на тампоните които го държат....но....много силно се съмнявам някой да иска да се занимава с това...защото на стенда искат да ти вземат едни големи пари с малко познания и малко труд...така че някои не знаят как ...а тези дето знаят ги мързи щото е трудоемко...но все пак пробвай....
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
След смяна на тампоните на заден мост трябва да има настройка, майсторът каза,че има 1см луфт между болтовете и тялото на тампоните. Проблемът ми е,че сервизът на доверие работи от 30 декември понеделник.
Предните носачи се оказаха оригинални,има щамповано 01,т.е.2001 година. Така беше с всички амартисьори, оригинални бяха,а колата вече е на 240000км!
Предните носачи се оказаха оригинални,има щамповано 01,т.е.2001 година. Така беше с всички амартисьори, оригинални бяха,а колата вече е на 240000км!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта