Здравейте!
Имам проблем с нивото на антифриза.
След изминати 500 км налях на два пъти течност общо около 0,5 литра. Ще отбележа, че автомобила е нов за мен и все още го опознавам. Проблема е, че не се вижда теч!
Стария собственик отбележи, че е подменял маркуч към вътрешния радиатор, но не е бил оригинален! Въпроса е,имал ли е някой колега подобен проблем. При отваряне на казанчето на раз.съд, заради вътрешното налягане се покачва с около 1 сантиметър. Друго важно е, че при потегляне няма сигнал за ниско ниво на антифриза, но след 70-80 км излиза аларма
"стоп" и символ за антифриза(действително нивото е под миниума!). Търсих по темите, но не открих точно такъв проблем(имаше за много бързо дръпване на антифриз )
Благодаря
VW Touran 170 кс 06.2006 TDI антифриз-решено(охладителя ЕГР)
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
- Местоположение: Обл. Враца
VW Touran 170 кс 06.2006 TDI антифриз-решено(охладителя ЕГР)
Последна промяна от Илиян И. 79 на Нед 19 яну 2020 0:55, променено общо 1 път.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: VW Touran 170 кс 06.2006 TDI антифриз
Вътре бистър ли седи антифриза? Има ЕГР охладител и маслен охладител които могат да правят проблеми освен нормалните за всеки двигател неща.
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: VW Touran 170 кс 06.2006 TDI антифриз
като запали сутрин пуши ли ?
- sklimoto
- Мнения: 261
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
- Автомобил: Pasat 5.5 variant
- Двигател: 1.9 avf-2005g
- Местоположение: Русе
Re: VW Touran 170 кс 06.2006 TDI антифриз
Вдига ли нивото на маслото
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
- Местоположение: Обл. Враца
Re: VW Touran 170 кс 06.2006 TDI антифриз
Маслото не се покачва,не пуши сутрин като е студен двигателя, а антифриза е така да се каже "чист на червена сълза".
Сега се сещам да отбележа, че имам печка.
Четох по повод печки, че може да има там възможност за теч и имаше колега работил в тази насока. Благодаря на колегите за насоките!За момента шах с пешката!
Сега се сещам да отбележа, че имам печка.
Четох по повод печки, че може да има там възможност за теч и имаше колега работил в тази насока. Благодаря на колегите за насоките!За момента шах с пешката!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: VW Touran 170 кс 06.2006 TDI антифриз
Намери с търсачката как се търси малък теч.
- vankat-2
- Мнения: 267
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Touran 170 кс 06.2006 TDI антифриз
Напълно възможно да е ЕГР охладителя аз от него губих доста антифриз.Ники го байпасира и така хвана теча.Смених го с втора употреба само радиаторчето- нов е безумно скъп мисля че беше 700-800 лв.
Може и от печката да е и от там имах теч.Има два щуцера пластмасови за антифриз с две гумени уплътнения от там протича.
Може и от печката да е и от там имах теч.Има два щуцера пластмасови за антифриз с две гумени уплътнения от там протича.
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
- Местоположение: Обл. Враца
Re: VW Touran 170 кс 06.2006 TDI антифриз
Благодаря Ви колеги!
Честита Нова Година!
Живи и здрави за много години напред!
Ще направя проверки и ще пиша какъв е резултатът.
Честита Нова Година!
Живи и здрави за много години напред!
Ще направя проверки и ще пиша какъв е резултатът.
Re: VW Touran 170 кс 06.2006 TDI антифриз
Колега. Имах подобен проблем при мен. Метанов тоуран. Ще ти опиша симптомите и как се реши проблема. Ако не на теб поне на някой друг може да решим проблема.
При мен започна всичко като светна лампата за антифриза, дефакто си е в нормите. Теглих му една майна и си продължих. Интересното е, че редовно ми изпищяваше ама все фалшива тревога. Един слънчев ден реших да инспектирам аджаба какво се случва с тоя антифриз. Отварям капака без да е палена талигата и какво да видя антифриз "кур". Отварям капачката при което едни балбукания едни чудеса антифриза ми се надигна над максимума. Тотално изтрещях. Няколко пъти правех проверки на студен мотор и все така няма течност, като отворя чайника и се напълва над максимума. Като е загряла антифриза е в нормите. Посъветвах се отняколко човека и ест. Термостат, маркучи, уплутнение на метановия редуктор. Дойде студа и аномалии колата на 90 градуса, а вътре духа студ. В един момент падна температурата на 50 и почна да духа топло. Откачих тотално. Тъй като имах термостат закупен от бая време реших тия празници да го сменя по-точно да ми го сменят и какво да ти кажа. Всичко се оправи. Сега кове на 90градуса топло да умреш, а сутрин на студено като отворя капачката съвсем леко изфъсква, но не е това което се случваше преди да прелива чак от чайника. Голям зор видяхме докато я обезвъздушим системата тъй като и времето си беше -1 градус. Ами това е от мен даноне подведа някого с коментара си, но така се оправиха нещата при мен. Проблема с пищенето и светенето, че няма антифриз си остана макар антифриза да е почти на макс. Поздрави
При мен започна всичко като светна лампата за антифриза, дефакто си е в нормите. Теглих му една майна и си продължих. Интересното е, че редовно ми изпищяваше ама все фалшива тревога. Един слънчев ден реших да инспектирам аджаба какво се случва с тоя антифриз. Отварям капака без да е палена талигата и какво да видя антифриз "кур". Отварям капачката при което едни балбукания едни чудеса антифриза ми се надигна над максимума. Тотално изтрещях. Няколко пъти правех проверки на студен мотор и все така няма течност, като отворя чайника и се напълва над максимума. Като е загряла антифриза е в нормите. Посъветвах се отняколко човека и ест. Термостат, маркучи, уплутнение на метановия редуктор. Дойде студа и аномалии колата на 90 градуса, а вътре духа студ. В един момент падна температурата на 50 и почна да духа топло. Откачих тотално. Тъй като имах термостат закупен от бая време реших тия празници да го сменя по-точно да ми го сменят и какво да ти кажа. Всичко се оправи. Сега кове на 90градуса топло да умреш, а сутрин на студено като отворя капачката съвсем леко изфъсква, но не е това което се случваше преди да прелива чак от чайника. Голям зор видяхме докато я обезвъздушим системата тъй като и времето си беше -1 градус. Ами това е от мен даноне подведа някого с коментара си, но така се оправиха нещата при мен. Проблема с пищенето и светенето, че няма антифриз си остана макар антифриза да е почти на макс. Поздрави
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
- Местоположение: Обл. Враца
Re: VW Touran 170 кс 06.2006 TDI антифриз
Благодаря за отговора!
При мен за изминати около 700 км(500 км за ден и останалите за още 4-5дни) съм налял близо 1 литър. За индикатора ще го проверя и ще пиша какво може да е проблем.
При мен за изминати около 700 км(500 км за ден и останалите за още 4-5дни) съм налял близо 1 литър. За индикатора ще го проверя и ще пиша какво може да е проблем.
- piron45
- Мнения: 159
- Регистриран на: Нед 04 юни 2017 16:18
- Автомобил: VW Touran 1_9 TDI DSG
- Двигател: BKC 2005
- Местоположение: Самоков
Re: VW Touran 170 кс 06.2006 TDI антифриз
При мен имах теч от щуцер на печката, сменя се О-пръстена.Свали десния подкалник и пипни печката отдолу дали е мокра. Другото проблемно място е термостата. Ако е отварян после много трудно се намества щото има май бяха две уплътнения. На много шибано място е заврян и е неудобно да се поставят точно на място уплътненията. Малко ако е изкривено някое почва да сълзи като работи колата, но се изпарява и не можеш да го хванеш.
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
- Местоположение: Обл. Враца
Re: VW Touran 170 кс 06.2006 TDI антифриз
Колеги след елиминипане на радиатора на ЕГР изчезна пушенето на блялата магла и вече при рябота на място не прави мазно петно.
Забелязах, че на равен хубав път след 30 километра спира да припушва, но когато мине през неравности или започне изкачване по баир без да променям обороти на двигателя започва да пуши отново!
Без поставяне на тръба, само със смяна на мястото на маркуча от двигателя, който води към входа на охладителна- сваля се от входа и след изваждане на късия маркуч от изхода на охладителя, но от към тръбата която води към печката се поставя на неговото място. Преди това се източва антифриза.
Проблема се изясни - след 100 км антифриза не е мръднал, няма пушек.Ще решавам как ще протече ремонта впоследствие.
Благодаря на колегите писали по темата- помогнаха ми!
Забелязах, че на равен хубав път след 30 километра спира да припушва, но когато мине през неравности или започне изкачване по баир без да променям обороти на двигателя започва да пуши отново!
Без поставяне на тръба, само със смяна на мястото на маркуча от двигателя, който води към входа на охладителна- сваля се от входа и след изваждане на късия маркуч от изхода на охладителя, но от към тръбата която води към печката се поставя на неговото място. Преди това се източва антифриза.
Проблема се изясни - след 100 км антифриза не е мръднал, няма пушек.Ще решавам как ще протече ремонта впоследствие.
Благодаря на колегите писали по темата- помогнаха ми!
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта