


Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
Здравейте , днес решех да си сменям горивния филтър защото му дойде времето . Та смених го с друг и без да наливам гориво ж новия пробвах да запаля , след като изчаках чековете да ми изгаснат . Колата не запали и реших че е глътнала въздух. Извадих филтъра и налях нафта , след което пак до сложих но не запали и сипах до горе във филтъра нафта . И така пробвах но пак не запали . След което извадих маркуча на филтъра който идва от горивната помпа и издърпах въздуха с уста , после го сложих отвих всички дюзи и реших да пръснат малко и от там да излезе въздуха и естествено пръснаха след това гориво. ЗАпали венъж и беше държана на 2000 оборота след което сама изгасна . Втори път направих номера с дюзите и пак запали след което беше държана на 3000 оборота и малко след това изгасна отново след което не можа повече да запали . Оставих я пред един сервиз до нас и утре се надявам да направят нещо по въпроса , да стигна до моя въпрос който е дали може от филтър да 40 лв + смяна за 20 лв да съм направил поразия за 200 лв като си мисля че може горивната помпа да не вкарва достатъчно гориво за да запали , иначе върти доста добре .
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
Със сигурност дърпа зверски въздух. Няма какво друго да стане в тази ситуация.
Re: Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
До сега мъчих да разбера от къде е проблема сато сложих маркуча от ГНП-то в шише с нафта и тогава запали , така разбрах че е от горивната помпа не качва гориво искам да попитам 1. Цялата помпа ли се сменя или някакма част от нея . 2. Колко пари излиза смяната на помпата и дали мога сам да я сменя . Благодаря !
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
Чакай,чакай. Най-вероятно има още въздух. Едва ли точно в този момент се е скапала помпата.Много си черноглед.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7922
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
Този мотор няма подкачваща помпа. Сигурно не са ти уплътнени маркучите по филтъра и ГНПто смуче въздух.
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
Филтърното тяло е патрон , който се навива по подобие на маслен филтър. Има гум. уплътнения . Едно голямо и едно малко, малкото не е сложено или е изпаднало при монтажа.
Рядкост е проблема да се дължи на маркучи или клапанчето за обратната нафта. Понеже те при смяна не се пипат и демонтирват
Рядкост е проблема да се дължи на маркучи или клапанчето за обратната нафта. Понеже те при смяна не се пипат и демонтирват
Re: Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
излязоха свещи и филтъра ми е от голф двойка , защото горивната система била преправена и нямам този третия маркуч
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
Съветвам те да си сложиш оригиналният филтър с клапанчето ,ако искаш зимата да не ти замръзва нафтата. Свещите е хубаво да си работят въпреки,че AFN в това време хич не му трябват.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
Странно- от свещи да запалва и да гасне- някак не го вярвам това.
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
Сутрин сега ще се поозори малко да палне , ще врътне малко повечко и ще запали, но не бива да гасне после.
Кой е бил тоя мозък, дето е изхвърлил оригиналното изпълнение при Пасат ?! Баш на надлъжните е супер добре направено с ал.тяло и т.н. , ама... абе мастори бол.
И този филтър за Г2 ако не е някой супер ментак дето сега е сложен , ще е добре, щото ще се берат ядове от ментета.
Кой е бил тоя мозък, дето е изхвърлил оригиналното изпълнение при Пасат ?! Баш на надлъжните е супер добре направено с ал.тяло и т.н. , ама... абе мастори бол.
И този филтър за Г2 ако не е някой супер ментак дето сега е сложен , ще е добре, щото ще се берат ядове от ментета.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
Печка,вече 7г. карам с двойков филтър и не съм попадал на фалш. Нито филтъра е виновник,нито свещите-просто са я обезвъздушили и са я оправили(като са му сменили и свещите може би ,които не са виновни)) и са му взели парите...
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
Аз пък съм попадал и е бил на лично моя кола , така , че... Чисто нов и не пускаше нафта неговата лайка да бера. Разпилях си колата, все поглеждах филтъра и нали викам нов е, няма вариант да е от него. Да ама не! Не ми се казва марка, да не ме "погнат".
На стабилни марки няма проблем -да.
На стабилни марки няма проблем -да.
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Пасат б5 1.9 110 коня АФН мотор
+1 още един глас да се кара с оригинален филтър на б5 афн. Има случаи, в които няма проблеми, но в останалите случаи съм стигал до гледане на обяви за коли ..... Колега, сменящ филтър ..... ти колата ще я оправиш криво ляво ама другия път като сменяш горивен филтър на колата си обезателно го напълни с нафта до козирката и го завий. Повече от 10 пъти съм сменял филтър на такава кола по този начин включае и моя афн и паля от раз и няма никакви грижи. Филтъра ако е празен , гнп-то неизбежно се изпразва и става мътна и кървава
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 45 госта