VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 17 дек 2019 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте може ли да ми каже някой какво означава грешката
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
- Автомобил:
- Двигател: ваг ком
- Местоположение: Стз + Плд
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Високо или ниско налягане в системата на турбото.
Причини много :
Зацапана геометрия или актуатор. Вакумни маркучи,клапан Н75, спукани турбо пътища.
За това се сещам сега .
Успех.
Причини много :
Зацапана геометрия или актуатор. Вакумни маркучи,клапан Н75, спукани турбо пътища.
За това се сещам сега .
Успех.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колата ми е Пасат 1,8 Т бензин,искам да си проверя турбото.
На връщане от отпуската имаше записана грешка 17964 Ladedruckregelung Regelgrenze unterschritten.
Комшия си купи най-новата версия и следващата седмица е готов да ми помогне, но той няма опит. Аз също.
От тази тема изчетох много коментари, но никакъв план нямам. Най-общо се влиза в engine, после ...?
На връщане от отпуската имаше записана грешка 17964 Ladedruckregelung Regelgrenze unterschritten.
Комшия си купи най-новата версия и следващата седмица е готов да ми помогне, но той няма опит. Аз също.
От тази тема изчетох много коментари, но никакъв план нямам. Най-общо се влиза в engine, после ...?
- messut
- Мнения: 146
- Регистриран на: Сря 12 ное 2014 14:55
- Автомобил: Vw Sharan 1.9 Tdi 110 ps [81 kw]
- Двигател: AVG 1999
- Местоположение: гр. Кърджали
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ваг Кома ми е версия 17.8.0.1. Скоро закупих Ауди А4 Б7 2.0 тди 170 коня. При свързване с Ваг Кома и тестването изписваше К2- short to ground. Влизаше само в Двигател, Еърбега и Абс контролера. при откачане и закачане на клемата на акумулатора проблема се оправя, но не след дълго пак същия проблем. от какво може да е? Явно някоя система се активира след известно време и заземява К2 линията. Радиото е оригинално. Пробвал съм с откачане на буксата, но не става. При всяка диагностика трябва да откача и закача клемата на акумулатора.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
- Автомобил:
- Двигател: ваг ком
- Местоположение: Стз + Плд
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
провери си сноповете с кабели по всички врати. Може да има прокъсани кабели или оголени. Нещо по тях да не работи ?
- messut
- Мнения: 146
- Регистриран на: Сря 12 ное 2014 14:55
- Автомобил: Vw Sharan 1.9 Tdi 110 ps [81 kw]
- Двигател: AVG 1999
- Местоположение: гр. Кърджали
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
По вратите всичко си работи
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Курт Деликуртев написа:... Най-общо се влиза в engine, после ...?
Каруцата е пред коня. Записана ти е ясна грешка с причина. Отстраняваш причината, а не грешката, както се прави масово, караш, ако не пише повече грешки, а не ти харесва, на твой риск гледаш живи данни и фрийзфреймове, ръчкаш... И после пак тук пишеш пост "Проблем..." Това е редът
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Kiofre написа:Отстраняваш причината...
Темата е работа с VAG Com и съм попитал как да си тествам турбото, евентуално Лог файлове!
Ако знаеш как се ползва софтуера пиши!
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Курт Деликуртев написа:Ако знаеш как се ползва софтуера пиши!Kiofre написа:Отстраняваш причината...
Разбира се че знам, на сайта им е описано стъпка по стъпка, чакаш някой да ти превежда ли?
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, за VW Golf 6 , с единият ключ не работи централното
възможно ли е само с VCDS да се синхронизира ?
процедурите с ръчно отключване и контакт не работят.
възможно ли е само с VCDS да се синхронизира ?
процедурите с ръчно отключване и контакт не работят.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2015 13:14
- Автомобил: Seat-Leon
- Двигател: 1i8-20v-2002-gas-automatic
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
тука някой:
00589 Airbag Igniter 1 ; Passenger Side(N131)
32-00 – Resistance too High
опръскани са буксите по пасажерското място и таблото около жабката с ВД 40, сменена е клемата под седалка на пасажера, грешката седи ???
00589 Airbag Igniter 1 ; Passenger Side(N131)
32-00 – Resistance too High
опръскани са буксите по пасажерското място и таблото около жабката с ВД 40, сменена е клемата под седалка на пасажера, грешката седи ???
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
peshaka89 написа:опръскани са буксите по пасажерското място и таблото около жабката с ВД 40, сменена е клемата под седалка на пасажера, грешката седи ???
Е как не се научихте, че WD40 е нафта под налягане и е спрей за ръждиви болтове а не за ел. контакти!?
И в случая ако е отстранен проблема, грешката няма да изчезне сама, трябва да се изтрие!Ако не се трие значи проблема не е отстранен!
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2015 13:14
- Автомобил: Seat-Leon
- Двигател: 1i8-20v-2002-gas-automatic
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
ivan_pop написа:peshaka89 написа:опръскани са буксите по пасажерското място и таблото около жабката с ВД 40, сменена е клемата под седалка на пасажера, грешката седи ???
Е как не се научихте, че WD40 е нафта под налягане и е спрей за ръждиви болтове а не за ел. контакти!?
И в случая ако е отстранен проблема, грешката няма да изчезне сама, трябва да се изтрие!Ако не се трие значи проблема не е отстранен!
Еми пробвал съм, много ясно, това беше първото преди да започна физически ремонти, няма триенката и след тях , а това че ми е безкрайно голямо съпротивлението, ме навежда на мисълта, че някъде е прекъснато нещо...
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Откачи акумулатора и тръгвай по жицата да мериш къде е прекъсването!
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта