Ще са ви необходими следните инструменти


И железни, ма наистина железни нерви:P
и съответните матеряли:



Снимка 1-Диоди работещи на 3 волта.(0,15 ст.)
Снимка 2 Диоди със резистори за 12 волта, който могат да се разделят на по 3. Лентите са твърда и мека.(1 лев на диод)
Снимка 3 Резистори – трансформитат тока от 12 на 3 волта.(0,08 ст, а някой път и ги дават към диодите)
Копчетата за Ел. Стъклата и Нагревателите!
1.Отваряте дръжките на вратите

2.Замервате кои кабели от буксата захранват лампичката на копчето. Това става като дадете на габарити и съответно с мултицет или пробна лампа.
3.Срязвате кабела, който е “+” за лампичката на копчето,(При мене това и са жички с номер 1 на буксата. Номер 2 е масата)
и на него запоявате едно резисторче.

4.Разглабяте копчето много внимателно, защото има малки частички!!!
След това старата, зелена лампичка я откъсвате. Заедно с нея чупите и пластмасата която е между крачетата на лампичката.

5.След това скъсявате крачетата на диода. ВНИМАНИЕ диодите са със полюси “+” и ”-“(дългото краче е “+”). Трябва да запоите крачето кото е “+” от към тази страна на буксата, на която идва "+"(кабели 1,3,5,от към 2-те "гърбички)
6.След като запоите проверявате дали светят.(На “+” кабела да има резисторче задълзително)

7.Събирате вече направеното копче внимателно и тествате отново.

Ако нещо не е наред, разглабяте и от начало.

Духалките за парното!!!
1.Разглабяте врътките на парното. 6 винчета звезда, 4 зад пластмасата на която са картинките и 2, като извадите пепелника ще се видят:)

2.Вадите буксата, която е за лампичката по принцип,срязвате я, и я удължавате.


3.Махате всички светловоди от пластмасовото капаче и от и зад врътките.

4.Запоявате за диодите "+" и "-" от удължените кабели.(тези диоди също имат "+" и "-")
5.Нареждате диодите от снимка 2 или по показаният начин или по ваш избор")


6.Проверявате как свети.

УСПЕХ

А така изглежда моя ГОЛФ ако ви интересува:)
Педалите

Пепелника

Жабката

Остатъка:)
http://forum.vwclub.bg/garage.php?m ... le&CID=131