Здравейте пичове,
доста отдавна ми свети в жълто, както на таблото, така и до аварийките(там мига в жълто) въздушната възглавница. Това стана през един голям студ, когато беше минус 20 градуса и оттогава светна и не иска да се трие с ВАГ.ком-а. Даде ми информация че е пасажерския airbeg. Чудя се само кой от двата е - този на таблото или този във седалката. ОТдолу под пасажерската седалка, набарах един жълт куполнг с три кабела- жълт, син и кафев. ОПръсках обилно с ВД 40, пак без резултат. Бушон за възд. възгл. май няма нали? Искам да го накарам да угасне и по възможност да работи, защото така разбрах че ако недай си Боже стане нещо, няма да се отовори нито един в колата или бъркам? Четох някъде че се запоявало съпротивление 2-4 ома, някъде и един вид се "лъжело" системата. Някой да помогне?
Месри:)
Проблем със светещ AIRBAG- Seat Leon 1MK 2002 1.8
- ivan_pop
- Мнения: 822
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем със светещ AIRBAG- Seat Leon 1MK 2002 1.8
И аз се чудя кой точно еърбег е?!
Ако дадеш скрийншот на екрана от това дето си прочел, вече може да се каже по-точно!
Ако дадеш скрийншот на екрана от това дето си прочел, вече може да се каже по-точно!
-
- VW експерт
- Мнения: 13345
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем със светещ AIRBAG- Seat Leon 1MK 2002 1.8
На диагностика ясно ще изпише точно в кой бег е проблема.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2015 13:14
- Автомобил: Seat-Leon
- Двигател: 1i8-20v-2002-gas-automatic
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем със светещ AIRBAG- Seat Leon 1MK 2002 1.8
Оказва се, че е този в седалката. Оттук нататък?!
п.с. незнам в другите vw, как е, но в леона в жабката имам един ключ на бега дето се откл/закл с ключа, дето се пали колата и той е на on/off. като го завъртя на off, т.е. да се изкл. - никаква промяна.
п.с. незнам в другите vw, как е, но в леона в жабката имам един ключ на бега дето се откл/закл с ключа, дето се пали колата и той е на on/off. като го завъртя на off, т.е. да се изкл. - никаква промяна.
- Pet_rov
- Мнения: 4479
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем със светещ AIRBAG- Seat Leon 1MK 2002 1.8
Този ключ не е ли за еърбега пасажерския в таблото само?
-
- Мнения: 873
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Проблем със светещ AIRBAG- Seat Leon 1MK 2002 1.8
С този ключ се изключва еърбега пред пасажера(когато там се вози дете,щото може да го убие).В твоя случай куплунга под седалката се заменя с обикновена лустър клема
,изтрива се грешката и
Успех и
,изтрива се грешката и

Успех и

-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2015 13:14
- Автомобил: Seat-Leon
- Двигател: 1i8-20v-2002-gas-automatic
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем със светещ AIRBAG- Seat Leon 1MK 2002 1.8
Мерси за инф. колега
, но това проверено ли е дали работи?
И ако съм разбрал правилно - прекъсвам кабела преди и след сегашната клема, заменям я с лустер такава, ама кабелите са три на брой, т.е. взимам лустер клема с три вх/изх и по цветове ли да ги свържа - жълт с жълт, бял с бял и кафяв с кафяв?
След това пак ли пускам Ваг. ком да трия(макар че тя не иска да се трие), или ще изчезне?

И ако съм разбрал правилно - прекъсвам кабела преди и след сегашната клема, заменям я с лустер такава, ама кабелите са три на брой, т.е. взимам лустер клема с три вх/изх и по цветове ли да ги свържа - жълт с жълт, бял с бял и кафяв с кафяв?
След това пак ли пускам Ваг. ком да трия(макар че тя не иска да се трие), или ще изчезне?
-
- Мнения: 873
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Проблем със светещ AIRBAG- Seat Leon 1MK 2002 1.8
Лустур клемите се продават в горния вид(10-15бр. заедно).В къщи с ножовка си отрязваш колкото ти трябват-в случая 1 тройна или 3 единични.!Кабелите се свързват,както са били свързани преди това(иначе при първото даване на контакт може да гръмне бега).Друга важна подробност при рязането,оголването и свързването на тези кабели е ключът да е изваден и акумулаторът разкачен(пак за да няма дум и избити зъби или други травми).Успехът е гарантиран на 100% ,ако причината за алармата е в куплунга.Успех и 

-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2015 13:14
- Автомобил: Seat-Leon
- Двигател: 1i8-20v-2002-gas-automatic
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем със светещ AIRBAG- Seat Leon 1MK 2002 1.8
Чак днес намерих време да се позанимавам с проблема с бега ми, смених сегашния куполнг с лустер клема(тройна), при разкачен акумулатор, запазих цветово вход към изход и накрая пак нъцки..не стана, не се оправи и с ВАГ.ком-а. Точната грешка е :
00589 Airbag Igniter 1 ; Passenger Side(N131)
32-00 – Resistance too High

00589 Airbag Igniter 1 ; Passenger Side(N131)
32-00 – Resistance too High



-
- Мнения: 873
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Проблем със светещ AIRBAG- Seat Leon 1MK 2002 1.8
Вероятни причини:
1.Нещо при изтриването на грешката не правиш както трябва-иди при спец;
2.Прекъснати кабели-преди или след клемата може да се измери ако се знае колко трябва да е съпротивллението(аз незнам-не съм мерил).
1.Нещо при изтриването на грешката не правиш както трябва-иди при спец;
2.Прекъснати кабели-преди или след клемата може да се измери ако се знае колко трябва да е съпротивллението(аз незнам-не съм мерил).
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2015 13:14
- Автомобил: Seat-Leon
- Двигател: 1i8-20v-2002-gas-automatic
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем със светещ AIRBAG- Seat Leon 1MK 2002 1.8
apolon написа:Вероятни причини:
1.Нещо при изтриването на грешката не правиш както трябва-иди при спец;
2.Прекъснати кабели-преди или след клемата може да се измери ако се знае колко трябва да е съпротивллението(аз незнам-не съм мерил).
1- Програмата ми е доста орязана, ако трябва да бъдем честни, но при изтриване, то тя се изтрива за 2сек и после светка пак, която ми навява, че някъде мери нещо и то се оказва пак по високо от колкото трябва да е и затова я трие в първия момент, след това измерва пак и светка отново.
Тука в разни чужди форуми, пишат, че тази грешка не от бега в седалката, ами от този в таблото, до шофеорското място. Но там незнам нито къде и как се разглабя, нито къде е клемата.



"The N131 airbag is the one in the dash on the passenger side. If it were the seat airbags, the error codes would be for N199 or N200.""
""Resistance Too High error codes usually mean that there's some corrosion in one of the contacts... Of course, it could also mean that the airbag igniter is actuallly past its functional life...""
2- Едва ли са прекъснати кабели, не знам дали няма някъде резистор в системата, на някоя платка или другаде - в самата седалка или пред нея и той да не дава хубав контакт?
-
- Мнения: 873
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Проблем със светещ AIRBAG- Seat Leon 1MK 2002 1.8
Разгледай тук,може и да откриеш нещо:https://www.youtube.com/results?search_query=00589+Airbag+Igniter+1+%3B+Passenger+Side%28N131%29
Извинявай ,но ще трябва даа тръгвам на работа.Успех и
П.П. порових се из тубата и ето:https://www.youtube.com/watch?v=fy1c02eJ9Wk
Извинявай ,но ще трябва даа тръгвам на работа.Успех и

П.П. порових се из тубата и ето:https://www.youtube.com/watch?v=fy1c02eJ9Wk
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта