Нещо май от както ходих на "специалисти" и ми се разбъзика колата. От няколко дни забелязвам, че когато махна крака от педала за газта, оборотите не искат да падат надолу до нормалните 800-900, а се задържат на около 2000 и когато решат си падат надолу. Това го прави на газ и на бензин, при студен и при топъл двигател. Това което "специалистите" пипаха е ъгъла на аванса, който аз днес поправих както си беше преди и свещите, в смисъл че ми казаха да си сменя свещите и аз го направих - взех на Bosh триполюсни, които се препоръчват за пасатчето.
Сега пък какво и станаха на тези обороти ?
Евентуална причина поради която да не падат оборотите?
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Alex
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз имах подобен проблем.... първо се мъчих с моторчето за празния ход..., след което прочетох малко "литература"... позамислих се и открих проблема. Като са монтирали газта са изкривили една планка която задейства ключето за принудителен празен ход. След като я оправих нещата се нормализираха, но окончателно "заспа", след като минах през "Юнито" за реглаж.
п.с. мотора е ПГ.
п.с. мотора е ПГ.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Колеги, проблема ми с ниските обороти се оправи за сега като направих първо това което ме беше посъветвал Popeye - откачих кабелите от акомулатора и ги дадох на късо за около 15-тина минути. Също извадих всяка букса която влиза в инжектора и която може да се извади, почистих ги старателно и ги поставих обратно.Направи ми впечатление че една от тях беше цялата в масло, тъй като беше капало масло от мястото където влиза тръбичката, която идва от главата на двигателя.


?Преди малко откачих за около 15 секунди плюса от акомулатора за да рестартирам компа, но да ги дам на късо и то за 10 минути 


. А къде се намира това чудо и скъпо ли е? Предполагам че е някъде там където е инжекциона?!Какъв зор видя и то , че да изгори, или май по скоро му е дошло времето.