Мерси за забележката за захвата Иво!
Не се бях замислял.
Сега кутията ми се захваща с другия тип крепеж - не знам как се води, но в улея на гредите се слагат крепежи и се завиват вътре в кутията.
Тези греди май също имат възможност за такъв монтаж?
VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
- ABSOLUT
- Мнения: 4426
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Честито Галине, прекрасен автомобил и екзекпляр. Само за нафта и смяна на масло да те пита.
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
group® написа:Мерси за забележката за захвата Иво!
Не се бях замислял.
Сега кутията ми се захваща с другия тип крепеж - не знам как се води, но в улея на гредите се слагат крепежи и се завиват вътре в кутията.
Тези греди май също имат възможност за такъв монтаж?
малко се отклонихме, но ти ще си разчистиш. Аз също бях с бърз захват на В7 с 650литра кутия, после реших да си ползвам захвата с шпилките дето завършват с квадрат, точно за да не стърчи нищо отдолу. Даже свалям кутията заедно с гредите, без да и играя всеки път с центриране на кутията.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
DoH_KuXoT написа: ...малко се отклонихме...
Не сме. Идеята на темата е да дава решения на бъдещи собственици за модела и ще пусна моето, когато съм готов
п.с. Няколко поколения разлика:
Едит: да добавя и в тази тема, че за зимни гуми сложих размер 225/55 R18, които са с 27мм по-големи от стандартните 245/45 R18
Влизат идеално. Не мисля, че може да поеме повече, без преправяне. Разстоянието до подкалниците е малко, но не опира при никакви ситуации.
Няма нужда от адаптации.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Да - най-добрата гума за моите нужди (знаеш къде живея и каква денивелация преодолявам).
На трета кола ги купувам - супер доволен. Еле на тежки джипове.
За разлика от доста изпробвани модели на конти, мишелин и т.н.
п.с. Макар да купуват завода в Сърбия, Купър са си американска гума в среден клас и нямат нищо общо с Тигри-мигри. На тестове за златна среда, а в някои размери и модели - челни места. Не са и евтини, както си мислят някои хора
На трета кола ги купувам - супер доволен. Еле на тежки джипове.
За разлика от доста изпробвани модели на конти, мишелин и т.н.
п.с. Макар да купуват завода в Сърбия, Купър са си американска гума в среден клас и нямат нищо общо с Тигри-мигри. На тестове за златна среда, а в някои размери и модели - челни места. Не са и евтини, както си мислят някои хора
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Дай една снимка в цял ръст да се види профила на колата с тези гуми
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
В 1во мнение има една, но признавам, че за няколко хил. км не ми остава време да я щракам.
А и времвто все е кофти ...
Ще снимам преди да сложа летните. За този сезон ще е с тези, с които дойде - стандартен размер 245/45 18. Другия или по някое време този - 235/50 18, които са по средата.
п.с. Летни няма да взимам Cooper (да успокоя Добри ) - (забравих им името на модела), защото ми идват малко 'спортни'. Искат да се загряват. Иначе са супер. Вероятно ще заложа на 2рите в АДАК за 2020 при СУВ гумите - бриджстоун 005. Най ми допадат по характеристики/цена.
п.с. За информация на хората, които се заиграват с размера - при 130км/ч показание на километраж с тези зимни гуми, реална скорост засечена с друг пасат със стандартни гуми - 139км/ч. Трябва да се внимава!!!
(не вярвам на GPS от телефон, затава и не засичам така)
А и времвто все е кофти ...
Ще снимам преди да сложа летните. За този сезон ще е с тези, с които дойде - стандартен размер 245/45 18. Другия или по някое време този - 235/50 18, които са по средата.
п.с. Летни няма да взимам Cooper (да успокоя Добри ) - (забравих им името на модела), защото ми идват малко 'спортни'. Искат да се загряват. Иначе са супер. Вероятно ще заложа на 2рите в АДАК за 2020 при СУВ гумите - бриджстоун 005. Най ми допадат по характеристики/цена.
п.с. За информация на хората, които се заиграват с размера - при 130км/ч показание на километраж с тези зимни гуми, реална скорост засечена с друг пасат със стандартни гуми - 139км/ч. Трябва да се внимава!!!
(не вярвам на GPS от телефон, затава и не засичам така)
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Ето една снимка с оригинален размер 245/45 18
(съжалявам, че не се вижда хубаво, но мисля разликата се хваща със зумване - голяма е, визуално)
Идната седмица трябва да пристигнат новите гуми 235/50 18 (обсъждахме ги в темата за летни гуми - viewtopic.php?f=59&t=38179&p=4776764#p4776764 )
Следва смяна на масло и филтри понеже станаха 5000км от предишната
Нови оригинални текстилни стелки, понеже дойде само с гумени.
Гумена стелка за багажник - не е оригинална, понеже не намерих, но е някаква 3D от синтетичен каучук и не мерише. Пасва идеално.
Наметало против градушка. Все пак така се разделих с предишния ми пасат
Чака си реда за малко полиране и вакса, че нямам никакво време, но съм си навзел всичко нужно. Само ръчен труд понеже нямам гараж още, а на открито с машина не е добра идея.
Греди още не съм взел
То и не е ясно дали ще ми трябват това лято...
п.с. силно разочарован съм от continental eco contact, с които взех колата
(съжалявам, че не се вижда хубаво, но мисля разликата се хваща със зумване - голяма е, визуално)
Идната седмица трябва да пристигнат новите гуми 235/50 18 (обсъждахме ги в темата за летни гуми - viewtopic.php?f=59&t=38179&p=4776764#p4776764 )
Следва смяна на масло и филтри понеже станаха 5000км от предишната
Нови оригинални текстилни стелки, понеже дойде само с гумени.
Гумена стелка за багажник - не е оригинална, понеже не намерих, но е някаква 3D от синтетичен каучук и не мерише. Пасва идеално.
Наметало против градушка. Все пак така се разделих с предишния ми пасат
Чака си реда за малко полиране и вакса, че нямам никакво време, но съм си навзел всичко нужно. Само ръчен труд понеже нямам гараж още, а на открито с машина не е добра идея.
Греди още не съм взел
То и не е ясно дали ще ми трябват това лято...
п.с. силно разочарован съм от continental eco contact, с които взех колата
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Има някаква визуална разлика, но самия профил на гумата е по-заоблен и особено на снимка не се вижда много.
Но тук вече се усеща разлика в комфорта на возене (мекота/реагиране на неравности). При смяната на зимните 225/55 18 с 245/45 18 летни, не усетих съществена разлика
Възможно е и самите гуми да играят повече роля от размера. Не смея да си вадя кардинални изводи.
Следва да преценя размер за фланци. На око ми се вижда да понесе добре 20мм.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
20mm не е ли твърде много? Аз бих пробвал с 10мм само отзад.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
27мм. са от гумата до линията на калника
Отпред са 15мм.
Тук влизам в едни размисли, но горе долу отиват нещата към 22/12 (отзад/отпред). Гледам, че е подобно положението при американците с техния голф alltrack.
А размисъла е защото над 20мм са без TUV. Тоест по-скоро ще заложа на 20/10
10мм отзад няма да има почти никакъв смисъл.
Отпред са 15мм.
Тук влизам в едни размисли, но горе долу отиват нещата към 22/12 (отзад/отпред). Гледам, че е подобно положението при американците с техния голф alltrack.
А размисъла е защото над 20мм са без TUV. Тоест по-скоро ще заложа на 20/10
10мм отзад няма да има почти никакъв смисъл.
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Здравей колега,
Може ли да попитам защо си се отказал от бензина ? Аз зимата си поръчах Golf GTI, който все още не е произведен заради затварянето на заводите и тн., и се съмнявам да се произведе, та сериозно се замислям за Passat B8.5 alltrack 272hp TSI. Заради директното впръскване ?
Поздрави
Може ли да попитам защо си се отказал от бензина ? Аз зимата си поръчах Golf GTI, който все още не е произведен заради затварянето на заводите и тн., и се съмнявам да се произведе, та сериозно се замислям за Passat B8.5 alltrack 272hp TSI. Заради директното впръскване ?
Поздрави
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Вероятно на олтрак джантите са с такъв офсет. Ако сложа примерно на моята фланци 20мм сигурно ще си обърна калниците ...
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
dzrasd написа:
Може ли да попитам защо си се отказал от бензина ?
Дълга тема е, но тази си е моя та мога да си позволя малко лични впечатления. Да уточним, че това е лично и неангажиращо мнение:
В началото бях от защитниците на TSI. Може да се види в съответната тема във форума.
Във времето лъснаха проблемите с тази технология.
Макар да се донагаждат нещата при VW, все още считам, че се правят скъпо струващи експерименти на гърба на потребителя.
И въпросът е защо?!
Има бензинови двигатели, които се променят минимално в последните 20-30 години и пак са по-чисти от всеки дизел, особено с лека неизправност.
Но такава е ситуацията.
Аз съм фен на атмосферните двигатели.
Тромави, стабилни, силни...
Това е!
Според мен нещата стоят така при vw:
- tdi - масов потребител, основно fleet. Цялата сила на концерна е вкарана там
- бензин - за екстравагантни 'милионери', които все пак искат нещо по-така. За съжаление, крайно неиздръжливо и непрактично.
Аз съм някъде между двете, та реших да скоча към дизела. Ще видим за колко и как.
И за да съм напълно откровен - крайно разочарован съм от tdi, но се радвам на колата.
Добра е. Личат си неволите на VW с IT сектора, но консервативно модерна и практична кола.
Личат си и усилията да я разграничат от останалите марки - по-добра от Сеат, по-лоша от Ауди ...
Двигател и скорости - явно vw са приели, че потребителя трябва да си наглася нещата...
Оставили са ресурс. Има възможност.
Не знам...
Има мегдан, въпросът е дали ще ми задържи вниманието или ще си взема FJ с доказания VVTi 4.0 и така
п.с. специално за Чудомир - отива му да пътува
На тази снимка се вижда нуждата от фланци
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта