турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
здр. колеги,моята дилема е 1756vk или 2056vl,голфа е дизел ПД с хибрид 200 коня 500нм.има ли впечатления от 2056VL(VOLVO) с водно охлаждане и какъв ще е резултата спрямо хибрида...мерси. според прочетеното в нета 2056вл тръгва по рано а и допълнително се охлажда водно...
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Турбото от Волво е много, много добро , и нещата с него се получават добре. За ПД моторите , това е може би най-доброто турбо за засилване , стига да не се гонят коне от 300 и нагоре.
Единствения минус е сложния монтаж ( сравнено с гтб1756вк , гтб2260вк ) и нуждата от водно охлаждане , което също си е доста занимавка .
Единствения минус е сложния монтаж ( сравнено с гтб1756вк , гтб2260вк ) и нуждата от водно охлаждане , което също си е доста занимавка .
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Благодаря колега и аз такa си мисля но, малко е информацията за 2056vl в сравнение с 1756vk. Мой приятел с шкода Октавия е ползвал хибрид 1752 и въпросните 2 турбини и той твърди че е най-добра за до 200-220к.(за стандартни дюза-пома АЛ)От 4 години я кара с 2056vl вързана с водно охлаждане и няма ядове..казва че изхода към колектора е 50мм в сравнение с 1756 където е 55мм и затова тръгва още по рано на 1400 об. имал 1 бар...колата е правена при Сами Бегачката..Ще пробвам с 2056vl...
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Кой е тоя твой приятел,че ми стана интересно?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Ясно, благодаря.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Колеги при 1,9 ПД има ли смисъл от смяна на разп.вал при налягане 1,5-1,6 бара? Колко е ефекта на дино при вас? Кой рапр.вал е по-добре, от 2.0sdi или от 2.0BMM???
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Един приятел сложи вал от голф 5 сди, по негови думи след 3000 оборота се изпъва повече. Това което ми направи впечатление е че разхода на място е 0.9л/ч и боботи повече на празен ход
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 04 мар 2020 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Здравейте колата е 2.0 tdi caha 170 със турбо ккк някой запознат до какво налягане държи това турбо или колко коня е максималния му капацитет също така някой запознат с проект на този мотор и кой е най удачния вариант за турбо дали по-голямо или хибрид колата е куатро и се кара всеки ден и градско и извънградско
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Турбото е БВ43а, макс 1.7 бара до 4000 оборота, след това трябва да пада до ОЕМ буста.
Каква е колата
Каква е колата
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 04 мар 2020 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Колата е a4 b8 allroad ръчка и е само с лек ремап на stage 1 около 200-205 коня не е мерена, но понеже искам да я позасиля до към 240 50 поне и да знам дали само с ремап на още по голямо налягане ще държи или трябва друго турбо
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 187 госта