Благодаря за дадената информация и бързата реакция от твоя страна, днес следобяд след работя ще се развихря в гаража. Че колата не е постоянно при мен и не мога постояннно да я ръчкам, бащата си ходи на работа и т.н
Сега ме кара да махам и газта и да си я кара само на бензин след като разглабях стъпковият мотор и му изчистих пластините.
А да попитам какви гофрета и от къде, става на въпрос за кабелите в двигателният отсек да си купя, че тези само като ги пипнеш се разпадат и искам да ги сменя и тях..
Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
- iliqn93
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
Добър вечер на всички, първо искам да благодаря искрено на " stefan4o ".
Набързо да кажа какво направих след като се прибрах от работа.
Премерих темп.датчик за мотора, тук бях натиснал HOLD и тогава направих снимката.Даже и другият датчик показва с 0.1ом-0.3ом разлика и той си е здрав ...
Снимката е направена на студен мотор 3.00Ком са 20гр, а моят показва 3.07Ком дефактно 19.5-20 гр.....
След това премерих темп.датчик за входящият въздух който е на моното.
И той си е в норма защото 3.64Ком са малко под 20гр, а в гаража си беше хладно.
След това си премерих и дюзата, и тя е в норма.
И като накрая всичко е ок минах към регулиране на стъпковото и ТПС сензора.
Дадох на контакт, драпнах на ръка дросела и натиснах бутончето на стъпковият мотор за да се прибере и му дръпнах буксата и чак тогава пуснах дросела за да отиде на 0%.
Стъпковото беше олеле... слагам луфтомер 0.50мм;0.60мм стигнах до 1мм и не дава верига .....
навърят винта за регулиране и си го настройх на 0.45мм не дава верига, а на 0.50мм да дава верига.
След това минах на ТПС сензора, на първи и втори контакт на буксата и при сложена букса и подаден контакт имах 161мВ, което е малко.
Русняците казват че при идеал петров трябва да е 180мВ.
Така и го настройх, 179мВ-180мВ.
Но има едно което ме дразни, пали от раз, върви доста по прилично от преди.
но на тихи обороти и на студен и на топъл мотор как държи примерно 900 хил.об и мръдне съвсем леко надоло и пак 900.... все едно има като детонаций или как да го опиша.
Все едно пропусне искра ... имам и клип, кажете къде мога да го кача за да го видите и вие ...
Набързо да кажа какво направих след като се прибрах от работа.
Премерих темп.датчик за мотора, тук бях натиснал HOLD и тогава направих снимката.Даже и другият датчик показва с 0.1ом-0.3ом разлика и той си е здрав ...
Снимката е направена на студен мотор 3.00Ком са 20гр, а моят показва 3.07Ком дефактно 19.5-20 гр.....
След това премерих темп.датчик за входящият въздух който е на моното.
И той си е в норма защото 3.64Ком са малко под 20гр, а в гаража си беше хладно.
След това си премерих и дюзата, и тя е в норма.
И като накрая всичко е ок минах към регулиране на стъпковото и ТПС сензора.
Дадох на контакт, драпнах на ръка дросела и натиснах бутончето на стъпковият мотор за да се прибере и му дръпнах буксата и чак тогава пуснах дросела за да отиде на 0%.
Стъпковото беше олеле... слагам луфтомер 0.50мм;0.60мм стигнах до 1мм и не дава верига .....
навърят винта за регулиране и си го настройх на 0.45мм не дава верига, а на 0.50мм да дава верига.
След това минах на ТПС сензора, на първи и втори контакт на буксата и при сложена букса и подаден контакт имах 161мВ, което е малко.
Русняците казват че при идеал петров трябва да е 180мВ.
Така и го настройх, 179мВ-180мВ.
Но има едно което ме дразни, пали от раз, върви доста по прилично от преди.
но на тихи обороти и на студен и на топъл мотор как държи примерно 900 хил.об и мръдне съвсем леко надоло и пак 900.... все едно има като детонаций или как да го опиша.
Все едно пропусне искра ... имам и клип, кажете къде мога да го кача за да го видите и вие ...
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
снеми ли уплътненията на моното ?
когато се кара на газ понякога се скапват и дюзата започва да изпуска бензин в карбуратора
вземи едно фенерче, запали на банзин така както е отворена - без тръбата и филтъра и подай газ - ако не прави хубава мъгла или капе бензин вътре там ти е проблема
когато се кара на газ понякога се скапват и дюзата започва да изпуска бензин в карбуратора
вземи едно фенерче, запали на банзин така както е отворена - без тръбата и филтъра и подай газ - ако не прави хубава мъгла или капе бензин вътре там ти е проблема
- iliqn93
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
Не съм сменявал уплатнението на моното, но ще купя ново. Защото трябва да махна плочката на газта и на газта и казвам чао. И евентуално ще пусна дюзата на ултра звук да падне кво има мърсотия , а може ли това да се получава от стъпковото моторче ако не е настроено добре ?
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
стъпковото моторче основната му функция е да прави байпас на дроселовата клапа за да може мотора да държи обороти когато педала на газта не е натиснат- т.е. дроселната клапа е затворена и за да работи на място трябва да се подава въздух от някъде.
беше написал че мирише на неизгорял бензин - когато се скапят уплътненията на моното бензина започва да капе в дросела отстрани а не да минава през дюзата . като си започнал проверките провери и налягането на горивото трябва да има регулатор на налягането преди дюзата - в него влиза мъркъча за горивото и излиза за излишното гориво. обикновенно е мембрана с пружинка. Но ако нямаше налягане тогава нямаше да ти намирисва на неигорял бензин и нямаше да върви хич на бензин :)
едит : онова кръглото до дюзата с тръгълната плочка е регулатора на налягането - налагането се мери с манометър на входа. И все пак първо всетни с фенерчр и виж дали не капе и прави ли дюзата хубава мъгла
беше написал че мирише на неизгорял бензин - когато се скапят уплътненията на моното бензина започва да капе в дросела отстрани а не да минава през дюзата . като си започнал проверките провери и налягането на горивото трябва да има регулатор на налягането преди дюзата - в него влиза мъркъча за горивото и излиза за излишното гориво. обикновенно е мембрана с пружинка. Но ако нямаше налягане тогава нямаше да ти намирисва на неигорял бензин и нямаше да върви хич на бензин :)
едит : онова кръглото до дюзата с тръгълната плочка е регулатора на налягането - налагането се мери с манометър на входа. И все пак първо всетни с фенерчр и виж дали не капе и прави ли дюзата хубава мъгла
- iliqn93
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
Duke_BG написа:стъпковото моторче основната му функция е да прави байпас на дроселовата клапа за да може мотора да държи обороти когато педала на газта не е натиснат- т.е. дроселната клапа е затворена и за да работи на място трябва да се подава въздух от някъде.
беше написал че мирише на неизгорял бензин - когато се скапят уплътненията на моното бензина започва да капе в дросела отстрани а не да минава през дюзата . като си започнал проверките провери и налягането на горивото трябва да има регулатор на налягането преди дюзата - в него влиза мъркъча за горивото и излиза за излишното гориво. обикновенно е мембрана с пружинка. Но ако нямаше налягане тогава нямаше да ти намирисва на неигорял бензин и нямаше да върви хич на бензин :)
едит : онова кръглото до дюзата с тръгълната плочка е регулатора на налягането - налагането се мери с манометър на входа. И все пак първо всетни с фенерчр и виж дали не капе и прави ли дюзата хубава мъгла
Стана ми ясно, благодаря. Сега ще трябва да поръчам уплатнение и дюзата на ултразвук.
Последна промяна от IvanMan на Сря 11 мар 2020 19:50, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
колега , до къде я докара ?
- iliqn93
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
Чакам баща ми да изгори газта в бутилката, и чак тогава ще сменя тампона на моното и ще пусна дюзата на ултразвуков. А иначе колата в момента много добре се движи на бензин. Ще я правя но малко по натам че все пак и аз ходя на работа и нямам много свободно време, трябва да търся и ляв калник и преден капак че наще са леко подпирани...
А видео клипа ще пробвам да го кача някъде да го
видите и вие как играят оборотите и то много леко играят .
П.С за да не правя нов коментар, ето и видео клипа.
https://youtu.be/CKq7_Yqvqpw
А видео клипа ще пробвам да го кача някъде да го
видите и вие как играят оборотите и то много леко играят .
П.С за да не правя нов коментар, ето и видео клипа.
https://youtu.be/CKq7_Yqvqpw
Re: Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
Пусни видео на осцилограмата от началото на темата, само на свещите , и малко я разгърне да се види процеса на горене.
- iliqn93
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
Сондата която е за високото напрежение която е за свещите, аз съм си я правил и не съм сметнал хубаво кондензатора и има много смущения и по скоро да ви обърка от колкото да ви улесни . Затова аз не и вярвам много много на нея, ми само горе доло се раководя от нея.
Но излезна друг проблем с колата като е студена пали и върви, но като загрее пали по трудно и примерно като трябва да се спре на стоп падат оборотите под 500 и гасне . Вчера мерих темп датчик на моното показа 3.0Ком което е около 20гр и е верен но тем.датчин при мен е на 1ви и 2ри пин а на схема е 1ви и 4ти ....? Не знам това моно да не са сменили по сервизите където сме я карали. А дюзана ми идва на 3ти и 4ти пин, а по схема я дават на 2ри и 3ти пин ? И нея мерих 1.6 ом показва, също мерих и тем.датчин на антифриза на 1ви и 3ти пин ги видях от буксата и по спомен показваше 245 ом което е над 90гр ... ще премеря пак и ще снимам.
Ще пробвам и видео да направя за искарата на свеща на първи цилиндър ...
Но излезна друг проблем с колата като е студена пали и върви, но като загрее пали по трудно и примерно като трябва да се спре на стоп падат оборотите под 500 и гасне . Вчера мерих темп датчик на моното показа 3.0Ком което е около 20гр и е верен но тем.датчин при мен е на 1ви и 2ри пин а на схема е 1ви и 4ти ....? Не знам това моно да не са сменили по сервизите където сме я карали. А дюзана ми идва на 3ти и 4ти пин, а по схема я дават на 2ри и 3ти пин ? И нея мерих 1.6 ом показва, също мерих и тем.датчин на антифриза на 1ви и 3ти пин ги видях от буксата и по спомен показваше 245 ом което е над 90гр ... ще премеря пак и ще снимам.
Ще пробвам и видео да направя за искарата на свеща на първи цилиндър ...
Re: Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
Подмени запалителната система ,всичко и ще се оправиш! Другите неща са ти в ред! Трябва ти човек с мотортестер, или електронен осцилоскоп да ти даде точен отговор на проблема.
- iliqn93
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
аз имам осцилоскоп.
Re: Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
Направи една качествена графия и да коментираме
- iliqn93
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Слаба мощност при Голф 3 1.6 ABU + много висок разход
Колеги вчера свалих газовата бутилка, изпарителя и цялата ел.инсталация на газовата уредба. После свалих моното и смених тампона, от горната страна беше малко изгорен ама от доло...
След като сложих новият тампон, дросела и неговите уплътнения "Нямаше ремонтен комплект и сложих малко червен силикон :D Трябваше да чакам 10 дни да ми го доставят от германия, тия са луди...". Минах към вакумните маркучи от клапана които мисля че беше
за бензиновите пари от резервоара към дросела и от дросела към пластмасова капачка над моното и от пластмасова капачка над моното към
кутията на въздушният вилтър кадето е клапата за студен или топъл въздух. Оправих и така захабеният гофриран маркуч от металната пластина на изходящият колектор към кутията на въздушният филтър.
След това минах на ел.инсталацията оправих всички кабели към стъпковото моторче,ТПС сензора, тем.датчик антифриз, темп.датчик моно + бензиновата дюза, датчик за скорост, датчик за задна скорост, силов кабел за винтелатора и назад към акамулатора. Имаше на много места гофрето направо го нямаше, на места нямаше и изолирбанд направо се виждаха кабелите или ако го има като го пипнеш направо пада, кабелите колкото можах ги огледах да няма скъсани или претрити изолизах ги с изолирбанд тип мъхест за висока темп и над него гофре което издържа на 145гр по целзий и кадето си имаше крепежни елементи ги използвах кадето нямаше със свински опашни.
Благодаря на всички които помагате, дано да имам повече време да я оправя, ще пробвам да направя видео за графиките.
Но ще трябва да поръчам мембраната на регулатора на горивото и ще трябва да свалям корпуса на термостата които е към блока че сълзи антифриз. :(
След като сложих новият тампон, дросела и неговите уплътнения "Нямаше ремонтен комплект и сложих малко червен силикон :D Трябваше да чакам 10 дни да ми го доставят от германия, тия са луди...". Минах към вакумните маркучи от клапана които мисля че беше
за бензиновите пари от резервоара към дросела и от дросела към пластмасова капачка над моното и от пластмасова капачка над моното към
кутията на въздушният вилтър кадето е клапата за студен или топъл въздух. Оправих и така захабеният гофриран маркуч от металната пластина на изходящият колектор към кутията на въздушният филтър.
След това минах на ел.инсталацията оправих всички кабели към стъпковото моторче,ТПС сензора, тем.датчик антифриз, темп.датчик моно + бензиновата дюза, датчик за скорост, датчик за задна скорост, силов кабел за винтелатора и назад към акамулатора. Имаше на много места гофрето направо го нямаше, на места нямаше и изолирбанд направо се виждаха кабелите или ако го има като го пипнеш направо пада, кабелите колкото можах ги огледах да няма скъсани или претрити изолизах ги с изолирбанд тип мъхест за висока темп и над него гофре което издържа на 145гр по целзий и кадето си имаше крепежни елементи ги използвах кадето нямаше със свински опашни.
Благодаря на всички които помагате, дано да имам повече време да я оправя, ще пробвам да направя видео за графиките.
Но ще трябва да поръчам мембраната на регулатора на горивото и ще трябва да свалям корпуса на термостата които е към блока че сълзи антифриз. :(
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: G490, Google [Bot] и 87 госта