Налягане n75 ASZ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
asko131
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 15 юли 2017 14:16
Автомобил: golf 4
Двигател: asz 2003

Налягане n75 ASZ

Мнениеот asko131 » Сря 25 мар 2020 19:55


Прилагам лог 3,10,11 канал. Въпросът ми е дали тези стойности на н75 са нормални, защото при нормално 35-80% той стига макс 94% над 3500обр на 4та. Също ако я карам много на цедки и клапане не може да се докосне, толкова пари и след като я загася се чува кратко съскане от него. Колата е голф 4 1.9тди асз с ремап. Аз си го обеснявам единствено, че са нормални тези проценти за това налягане на което е. Знаещите да споделят!
LOG-01-003-010-011,grgegerr.xlsx
(11.86 KиБ) Свален 119 пъти




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Налягане n75 ASZ

Мнениеот valiosport » Сря 25 мар 2020 23:16


94 са максималните проценти, повече не може да отвори геометрията, очаквай взрив скоро


asko131
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 15 юли 2017 14:16
Автомобил: golf 4
Двигател: asz 2003

Re: Налягане n75 ASZ

Мнениеот asko131 » Чет 26 мар 2020 1:27


Какъв взрив :11 за турбината ли се отнася?

За нов н75(сменян е) ли съм или чистене на турбината?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Налягане n75 ASZ

Мнениеот valiosport » Чет 26 мар 2020 8:13


Възможно е да си чистене а може и да не си.
Не мога да ти вида лога ама скоро беше пускал пак тема доколкото се сещам, софтуера беше с 62мг гориво. 1749ва турбото има склонност да пренадува когато е с повече гориво във високите обороти и това не може да коригираш от софтуера, единствено ако се намали горивото, но пада мощността. Отхлабва се актуатора леко ако искаш да си мощен, но губиш тяга в ниските. Геометрията се проверява като се от качи актуатора и се мърда лоста да се види дали върви гладко, но пак не е пълна гаранция. Имал съм случай геометрията да движи перфектно, свалям чистя и колата спира да пренадува


asko131
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 15 юли 2017 14:16
Автомобил: golf 4
Двигател: asz 2003

Re: Налягане n75 ASZ

Мнениеот asko131 » Чет 26 мар 2020 11:10


valiosport написа:Възможно е да си чистене а може и да не си.
Не мога да ти вида лога ама скоро беше пускал пак тема доколкото се сещам, софтуера беше с 62мг гориво. 1749ва турбото има склонност да пренадува когато е с повече гориво във високите обороти и това не може да коригираш от софтуера, единствено ако се намали горивото, но пада мощността. Отхлабва се актуатора леко ако искаш да си мощен, но губиш тяга в ниските. Геометрията се проверява като се от качи актуатора и се мърда лоста да се види дали върви гладко, но пак не е пълна гаранция. Имал съм случай геометрията да движи перфектно, свалям чистя и колата спира да пренадува

Поразчетох се за това с настройването на актутора,кохато е над 80% се удължава лоста, а ако е малко се навива и се скъсява лоста. Решил съм да пробвам, но да ме светнеш...за да го удължа първо отхлабвам контрагайката и след това завивам или отвивам другата грапава гайка за да удължа лоста и да паднат %

Последна промяна от IvanMan на Чет 26 мар 2020 11:12, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Налягане n75 ASZ

Мнениеот valiosport » Чет 26 мар 2020 18:18


Като разхлабиш контра гайката на обратната страна се развива гайката а удължаване на лостчето. Съветвам те да не пипаш без да си наясно. Първо трябва да се провери геометрията и разбъзикаш ли настройката няма оправяне после само на флоу бенч


asko131
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 15 юли 2017 14:16
Автомобил: golf 4
Двигател: asz 2003

Re: Налягане n75 ASZ

Мнениеот asko131 » Чет 26 мар 2020 20:02


Отвивам контра гайката и с другата гайка развивам макс 1оборот за да удължа лостчето...проверявам на вагкома.. трябва на 4000оборота да е 70-80% в полза на 80. Предварително ще накисна вс 2/3 дена д вд40. Обратното за да кача % завивам гайката( скъсявам лоста). Вс се прави внимателно с по 1 оборот макс. А и предварително мисля да отбележа положението на контрагайката и дргайка че да мога да ги върна.. Евентуално може да ме затрудни тясното пространство.. геометрията я бях чистил с препарат за фурни, лоста се движи, мембраната малко скърца. Да пробвам ли или да я карам така но да имам 1 наум за високите обороти?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Налягане n75 ASZ

Мнениеот valiosport » Чет 26 мар 2020 22:51


Абе пич, тоя актуатор не моиШ го видя, камоли да прецениш колко оборота си врътнал... Отгоре няма никакъв шанс да го видиш дори топлообменника да ти е махнат. Отдолу може и да стане ама докато намериш канал така се напича турбото че ще има да чакаш с часове докато изстине. Това за мен е възможно най пипкавата работа и като ми каже някой че го прави и коригира на място се смея истински.
Плюс това ми обясни къде ще тестваш на 4-та с 4000 оборота като отиваш над 140км/ч? Извън града става, ама аз не знам дали ще има откъде да излезеш с тия КПП-та.
Онзи ден свалях турбо и дори всичко да изглеждаше перфектно лъснаха много проблеми, първо открих скъсан вакум маркуч и като извадих актуатора установих че геометрията не се движи открай докрай. Актуатора не можех да преценя дали задържа вакума ама май само към края държи.
Като разглобих турбото имаше половин милиметър луфт и перката беше леко опирала в охлюва. Геометрията беше задръстена но поне не беше крива, а не са редки случаите на криви лопатки на геометрията. Та не е лошо да се свали това турбо и най малкото едно почистване преди да си играеш с настройки.
Имал съм случай със сеата който е със същото турбо като твоето, дадох го в турбо сервиз за ремонт и майстора не видял че геометрията е крива и какви налягания е правило не знам ама скъса оста и в последствие видях геометрията и разбрах защо се счупи новото турбо


asko131
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 15 юли 2017 14:16
Автомобил: golf 4
Двигател: asz 2003

Re: Налягане n75 ASZ

Мнениеот asko131 » Чет 26 мар 2020 23:25


Канал имам, а и места за газ има. Няма да бутам защото и аз имам съмнение че или нещо няма да се получи или ще се прецака. На първо време мисля да я сваля и изчистя, да проверя вакуумните маркучета. Да те питам, до сега не ми е влизала в авариен режим, но при какво налягане става това.. доколто знам е при разлика от над 200 от искано и реално налягане за повече от 4сек. На тези турбини не е ли права 2620 за да влезе.. евентуално моя гаражен мапер да е бутнал палаво картите.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Налягане n75 ASZ

Мнениеот valiosport » Пет 27 мар 2020 7:56


Не знам ама от виден мапер знам, че дори при спрян вакум към актуатора и с усилване на горивото почва да катери налягането дори при разтворена геометрия докрай



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, tdi fen и 60 госта