Налягане n75 ASZ
Налягане n75 ASZ
Прилагам лог 3,10,11 канал. Въпросът ми е дали тези стойности на н75 са нормални, защото при нормално 35-80% той стига макс 94% над 3500обр на 4та. Също ако я карам много на цедки и клапане не може да се докосне, толкова пари и след като я загася се чува кратко съскане от него. Колата е голф 4 1.9тди асз с ремап. Аз си го обеснявам единствено, че са нормални тези проценти за това налягане на което е. Знаещите да споделят!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Налягане n75 ASZ
94 са максималните проценти, повече не може да отвори геометрията, очаквай взрив скоро
Re: Налягане n75 ASZ
Какъв взрив за турбината ли се отнася?
За нов н75(сменян е) ли съм или чистене на турбината?
За нов н75(сменян е) ли съм или чистене на турбината?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Налягане n75 ASZ
Възможно е да си чистене а може и да не си.
Не мога да ти вида лога ама скоро беше пускал пак тема доколкото се сещам, софтуера беше с 62мг гориво. 1749ва турбото има склонност да пренадува когато е с повече гориво във високите обороти и това не може да коригираш от софтуера, единствено ако се намали горивото, но пада мощността. Отхлабва се актуатора леко ако искаш да си мощен, но губиш тяга в ниските. Геометрията се проверява като се от качи актуатора и се мърда лоста да се види дали върви гладко, но пак не е пълна гаранция. Имал съм случай геометрията да движи перфектно, свалям чистя и колата спира да пренадува
Не мога да ти вида лога ама скоро беше пускал пак тема доколкото се сещам, софтуера беше с 62мг гориво. 1749ва турбото има склонност да пренадува когато е с повече гориво във високите обороти и това не може да коригираш от софтуера, единствено ако се намали горивото, но пада мощността. Отхлабва се актуатора леко ако искаш да си мощен, но губиш тяга в ниските. Геометрията се проверява като се от качи актуатора и се мърда лоста да се види дали върви гладко, но пак не е пълна гаранция. Имал съм случай геометрията да движи перфектно, свалям чистя и колата спира да пренадува
Re: Налягане n75 ASZ
valiosport написа:Възможно е да си чистене а може и да не си.
Не мога да ти вида лога ама скоро беше пускал пак тема доколкото се сещам, софтуера беше с 62мг гориво. 1749ва турбото има склонност да пренадува когато е с повече гориво във високите обороти и това не може да коригираш от софтуера, единствено ако се намали горивото, но пада мощността. Отхлабва се актуатора леко ако искаш да си мощен, но губиш тяга в ниските. Геометрията се проверява като се от качи актуатора и се мърда лоста да се види дали върви гладко, но пак не е пълна гаранция. Имал съм случай геометрията да движи перфектно, свалям чистя и колата спира да пренадува
Поразчетох се за това с настройването на актутора,кохато е над 80% се удължава лоста, а ако е малко се навива и се скъсява лоста. Решил съм да пробвам, но да ме светнеш...за да го удължа първо отхлабвам контрагайката и след това завивам или отвивам другата грапава гайка за да удължа лоста и да паднат %
Последна промяна от IvanMan на Чет 26 мар 2020 11:12, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Налягане n75 ASZ
Като разхлабиш контра гайката на обратната страна се развива гайката а удължаване на лостчето. Съветвам те да не пипаш без да си наясно. Първо трябва да се провери геометрията и разбъзикаш ли настройката няма оправяне после само на флоу бенч
Re: Налягане n75 ASZ
Отвивам контра гайката и с другата гайка развивам макс 1оборот за да удължа лостчето...проверявам на вагкома.. трябва на 4000оборота да е 70-80% в полза на 80. Предварително ще накисна вс 2/3 дена д вд40. Обратното за да кача % завивам гайката( скъсявам лоста). Вс се прави внимателно с по 1 оборот макс. А и предварително мисля да отбележа положението на контрагайката и дргайка че да мога да ги върна.. Евентуално може да ме затрудни тясното пространство.. геометрията я бях чистил с препарат за фурни, лоста се движи, мембраната малко скърца. Да пробвам ли или да я карам така но да имам 1 наум за високите обороти?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Налягане n75 ASZ
Абе пич, тоя актуатор не моиШ го видя, камоли да прецениш колко оборота си врътнал... Отгоре няма никакъв шанс да го видиш дори топлообменника да ти е махнат. Отдолу може и да стане ама докато намериш канал така се напича турбото че ще има да чакаш с часове докато изстине. Това за мен е възможно най пипкавата работа и като ми каже някой че го прави и коригира на място се смея истински.
Плюс това ми обясни къде ще тестваш на 4-та с 4000 оборота като отиваш над 140км/ч? Извън града става, ама аз не знам дали ще има откъде да излезеш с тия КПП-та.
Онзи ден свалях турбо и дори всичко да изглеждаше перфектно лъснаха много проблеми, първо открих скъсан вакум маркуч и като извадих актуатора установих че геометрията не се движи открай докрай. Актуатора не можех да преценя дали задържа вакума ама май само към края държи.
Като разглобих турбото имаше половин милиметър луфт и перката беше леко опирала в охлюва. Геометрията беше задръстена но поне не беше крива, а не са редки случаите на криви лопатки на геометрията. Та не е лошо да се свали това турбо и най малкото едно почистване преди да си играеш с настройки.
Имал съм случай със сеата който е със същото турбо като твоето, дадох го в турбо сервиз за ремонт и майстора не видял че геометрията е крива и какви налягания е правило не знам ама скъса оста и в последствие видях геометрията и разбрах защо се счупи новото турбо
Плюс това ми обясни къде ще тестваш на 4-та с 4000 оборота като отиваш над 140км/ч? Извън града става, ама аз не знам дали ще има откъде да излезеш с тия КПП-та.
Онзи ден свалях турбо и дори всичко да изглеждаше перфектно лъснаха много проблеми, първо открих скъсан вакум маркуч и като извадих актуатора установих че геометрията не се движи открай докрай. Актуатора не можех да преценя дали задържа вакума ама май само към края държи.
Като разглобих турбото имаше половин милиметър луфт и перката беше леко опирала в охлюва. Геометрията беше задръстена но поне не беше крива, а не са редки случаите на криви лопатки на геометрията. Та не е лошо да се свали това турбо и най малкото едно почистване преди да си играеш с настройки.
Имал съм случай със сеата който е със същото турбо като твоето, дадох го в турбо сервиз за ремонт и майстора не видял че геометрията е крива и какви налягания е правило не знам ама скъса оста и в последствие видях геометрията и разбрах защо се счупи новото турбо
Re: Налягане n75 ASZ
Канал имам, а и места за газ има. Няма да бутам защото и аз имам съмнение че или нещо няма да се получи или ще се прецака. На първо време мисля да я сваля и изчистя, да проверя вакуумните маркучета. Да те питам, до сега не ми е влизала в авариен режим, но при какво налягане става това.. доколто знам е при разлика от над 200 от искано и реално налягане за повече от 4сек. На тези турбини не е ли права 2620 за да влезе.. евентуално моя гаражен мапер да е бутнал палаво картите.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Налягане n75 ASZ
Не знам ама от виден мапер знам, че дори при спрян вакум към актуатора и с усилване на горивото почва да катери налягането дори при разтворена геометрия докрай
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zinoto и 167 госта