Смяна на проводниците в снопа между багажника и купето?
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: Сря 01 юли 2015 0:10
- Автомобил: Seat Cordoba TDI
- Двигател: 2004г ATD 1_9 101кс
Смяна на проводниците в снопа между багажника и купето?
Здравейте. Снопчето дето е на бгажника постоянно му се пречупват жиците и вече няма накъде да ги запойвам. Изглежда ще трябва да ги сменя и да пусна нови в снопа. Какви жици да намеря, за да издържат при сгъването?
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Смяна на проводниците в снопа между багажника и купето?
Силиконови проводници,слагат ги масово по фурни и печки понеже държат на температура и трудно се напукват.Но са само в бял цвят и трябва да ги наставиш един по един за да не се объркат.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна на проводниците в снопа между багажника и купето?
режеш преди гофрата на капака и после след гофрата. Да няма снадки в гофрата и зоната където има пречупване при отв./затв. Силиконови има 2-3 цвята , ако се намерят и с различно сечение / бял син и мн. рядко като бяла лястовица кафяв/ Режеш снаждаш 1 по един . В гофрата не ги привързвай един към друг - нека да са свободни.
Офф първо се вдървява изолацията и започва да се рони и окъсяват проводниците. Гъвкавите жички на проводниците при рождение на автомобила с времето стават по- твърди и се накъсват.
При малки консуматори идеална работа вършат снопове от копирни машини.
Офф първо се вдървява изолацията и започва да се рони и окъсяват проводниците. Гъвкавите жички на проводниците при рождение на автомобила с времето стават по- твърди и се накъсват.
При малки консуматори идеална работа вършат снопове от копирни машини.
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: Сря 01 юли 2015 0:10
- Автомобил: Seat Cordoba TDI
- Двигател: 2004г ATD 1_9 101кс
Re: Смяна на проводниците в снопа между багажника и купето?
Ще потърся силиконови проводници, то предполагам ще ми трябват от 1 квадрат до 2.5.
-
- Мнения: 1039
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Смяна на проводниците в снопа между багажника и купето?
Колега кви са тия квадратури като за 2 киловата ;) Взимай 0,75 до 1 квадрат примерно. Ако позволява гофрето, усукай ги самите кабели като кабелчетата в ЛАН кабел. Така ще ти изкарат доста по-дълго, усуканите кабели не се прекъсват толкова като прав проводник.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна на проводниците в снопа между багажника и купето?
powerade написа:Колега кви са тия квадратури като за 2 киловата ;) Взимай 0,75 до 1 квадрат примерно.
Нагревател задно стъкло. Ел.Двигател задна чистачка -това са яките консуматори.
-
- Мнения: 1039
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Смяна на проводниците в снопа между багажника и купето?
kris11 написа:powerade написа:Колега кви са тия квадратури като за 2 киловата ;) Взимай 0,75 до 1 квадрат примерно.
Нагревател задно стъкло. Ел.Двигател задна чистачка -това са яките консуматори.
Ако става въпрос за колата от подписа на колегата, там няма такива ектри (седан е колата му) само централно, крушка за задна, за мъгла и датчика дали е отворен багажника или не.
Аз го ядох тоя на моята (която е предната генерация, но предполагам ползва същите компоненти), така че да слага тънки кабели (така или иначе няма място в гофретата ако са като на моята.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на проводниците в снопа между багажника и купето?
Никак не е препоръчително да се намалява сечението, кабелите трябва да са съобразени с предпазителя, който ги пази, а не само с консуматора Винаги е възможен някакъв проблем, при който малък консуматор да се повреди и да започне да дърпа голям ток, достатъчен за запалване на кабелите или пластмасите около кабелите, щото силиконовите изолации не горят толкова лесно.
Аз нови бели силиконови кабели не съм виждал, все ми се падат някакви други цветове. Така или иначе е рядкост магазин, в който да имат повече от един цвят.
И аз не бих сложил силиконови, вярно е че са гъвкави, но изолацията не е толкова механически здрава. Нови качествени ПВЦ кабели ще изкарат още 20 години, преди да се втвърдят.
За 2 киловата трябва 70мм2 кабел, а колегата не се цели чак в такива дебели жици.
Аз нови бели силиконови кабели не съм виждал, все ми се падат някакви други цветове. Така или иначе е рядкост магазин, в който да имат повече от един цвят.
И аз не бих сложил силиконови, вярно е че са гъвкави, но изолацията не е толкова механически здрава. Нови качествени ПВЦ кабели ще изкарат още 20 години, преди да се втвърдят.
powerade написа:Колега кви са тия квадратури като за 2 киловата ;)
За 2 киловата трябва 70мм2 кабел, а колегата не се цели чак в такива дебели жици.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Смяна на проводниците в снопа между багажника и купето?
колегата бърка сеченията като за 220 волтова ел инсталация :)
правилото "квадрат - киловат" важи само за нея
иначе закон на ом P=U.I
т.е. при по-ниско напрежение имаш по-висок ток при една и съща мощност а тока е определящ за сечението на кабела
правилото "квадрат - киловат" важи само за нея
иначе закон на ом P=U.I
т.е. при по-ниско напрежение имаш по-висок ток при една и съща мощност а тока е определящ за сечението на кабела
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта