Спиди - време за доставка на пратка - 13 дни

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Vencitu
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни

Мнениеот Vencitu » Чет 07 май 2020 9:45


Svetlix написа:И аз имах драма със Спийди.

На 1-ви май трябваше да пусна пратка с размери 10/3/2 см (сантиметри) чрез Спийди от офис в Плевен до Чипровци. Знаех, че са до 13:00 часа и по най-бързи начин стигнах до офиса им. Беше 13:03 часа и ме върнаха. Не можело! Системата била до 13:00 часа. Естествено не го вярвам това нещо, просто не им се занимаваше. От понеделник да съм я пуснел ....

Този понеделник отивам в същия офис на Спийди. Пратката е от Плевен и трябваше да стигне го Чипровци на адрес. Понеже Чипровци се обслужва само в дните вторник и четвъртък изрично попитах, дали за вторник ще стигне пратката. Отговорът първоначално беше "да", но после момчето бързо се поправи и каза "не". Евентуално в четвъртък. Попитах защо и отговорът му беше "Ами бусът за Чипровци е пълен". Аз му показвам пратката и му казвам, че без проблем може да се пъхне и в джоба на ризата. Отговорът на служителя на Спийди бе "Ами всичко е софтуер. Може да има място за танк в буса, но софтуера щом казва, че е пълен буса - не може."


Като служител в Спиди мога да кажа,че софтуера не позволява да генерираш товарителница за пратка след обявеното работно време е напълно вярно.Софтуера показва съобщение че не може да се създаде товарителница,защото раб. време на офиса е изтекло.
Също и забавянето на разноса по адреси е направено с лимит.представете си 1 куриер който обслужва да кажем 4-5 села+част от град има да кажем средно 120-150 пратки на ден.ако го няма този лимит може да стигне и до 250,съответно куриера няма да може да достави всички пратки за деня защото 250 адреса са МНОГО за 1 куриер.След това ще има пак критики и оплаквания от клиенти, ама те Спиди не ми донесоха пратката...Напълно логично е за 1 куриер да има лимит за разнос.Софтуера е програмиран с точно тази цел да забавя разноса за адрес ако лимита е пълен.
И аз се червя да обяснявам на клиентите защо не може за следващия ден,но нищо не зависи в случая от мен.
А няма да ви казвам за София какво се случва в момента,НЯМАМ пратка която да съм приел и не е отложена поне с 1 ден за разнос.Страшна лудница е в момента,а куриери достатъчно няма.
Ако клиента не го устройва си е негово решение дали да пусне пратката или да отиде при конкуренцията




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 07 май 2020 10:22


Абсолютно си прав за всичко и е нормално всеки да е толерантен, но случая тук е по-различен, 10 дни доставка, не говорим за невъзможност днес, айде утре да го доставим. 10 дни забавяне не е нормално. Софтуера като отлага доставки, следващия ден по ред на получаване ли ги вкарва в следващия дневен лимит или на някакъв друг принцип ?


Потребителски аватар
Vencitu
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Спиди - некоректен доставчик. Недоставена пратка вече 10 дни

Мнениеот Vencitu » Чет 07 май 2020 11:06


Да, така е, в случая забавянето не е породено от софтуерна грешка,а от човешка.такова забавяне и аз не бих толерирал като клиент.Не защитавам Спиди в тази ситуация.просто исках да разясня на колегата Svetlix за раб. време и отлагането на доставки в неговия случай.
Принципа на отлагане за следващ ден е направен по дата и час на приемане на пратката за даден район.Тоест ако аз днес приема в 10:00ч 110 пратки за някое село на което е пълен лимита(да кажем 100 пратки на ден) за разнос за утре се отлага за следващ ден.Ако друг офис в 10:30ч приеме още толкова пратки се отлагат за последващ ден когато не е достигнат лимита.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Спиди - некоректен доставчик. Недоставена пратка вече 10 дни

Мнениеот 110afn » Чет 07 май 2020 14:10


Колега, добре си разяснил, но тия работи клиента не го интересуват.Когато ползвам куриер винаги нагласата ми е от днес за утре.
На никой не му е зор за софтуера и че няма достатъчно куриери в момента.
Все пак конкуренцията е там, за да не спи


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Спиди - некоректен доставчик. Недоставена пратка вече 10 дни

Мнениеот Spas » Чет 07 май 2020 14:24


Подкрепям колегата, на работа сме корпоративни клиенти на Спиди и във понеделник и вторник не дойде куриер да вземе пратките. Като го попитахме защо, каза: Ами имах много работа :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi За протокола, имаме пратки всеки ден и плащаме не-малка сума всеки месец за куриерски услуги. Сега водим разговори с тъй наречения Кий Акант Меринджей, но определено мисля да ги пренасоча към друг куриер.


Потребителски аватар
Vencitu
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Спиди - некоректен доставчик. Недоставена пратка вече 10 дни

Мнениеот Vencitu » Чет 07 май 2020 14:55


110afn написа:Колега, добре си разяснил, но тия работи клиента не го интересуват.Когато ползвам куриер винаги нагласата ми е от днес за утре.
На никой не му е зор за софтуера и че няма достатъчно куриери в момента.
Все пак конкуренцията е там, за да не спи


Така е прав си,не оспорвам това.
факт е,че в момента има много работа и фирмата не смогва на куриери и работници в складовете,а и с тази паника покрай вируса доста от пратките се изпращат до адрес,а не до офиси и от там тръгва целия проблем.
Би било добре клиентите да проявяват някаква степен на разбиране на ситуацията,но това са "сънища" :icon_lol :beer


Потребителски аватар
ivo_555
Мнения: 1913
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 11:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Спиди - некоректен доставчик. Недоставена пратка вече 10 дни

Мнениеот ivo_555 » Чет 07 май 2020 15:18


За куриерите до адрес е оправдано, че не могат да доставят когато са много пратки, Еконт също не могат да насмогнат за един ден, но пък винаги пратките до офис са там на следващия ден, за разлика от Спиди, при които доста често взе да се случва да не могат да доставят пратка до офис, защото бил ПЪЛЕН, не буса за там а самия офис, еми разширете ги малко тия офиси, то наистина като гледам Спиди в Ямбол, офиса им 2 квадрата, вътре не можеш да се обърнеш.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1931
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Спиди - некоректен доставчик. Недоставена пратка вече 10 дни

Мнениеот beuchat » Чет 07 май 2020 20:38


За съжаление българинът е голям "плащач" и като плаща задължително иска всичко да става на часа и минутата!Няма грам разбиране и влизане в положение,особено в трудни положение като сегашното.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9869
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Спиди - некоректен доставчик. Недоставена пратка вече 10 дни

Мнениеот group® » Чет 07 май 2020 21:08


Винаги, когато имам избор, избирам другия куриер, а не спиди.
Не знам в какво положение да влизам, но всяка 3та пратка със спиди имам проблем - недочута улица, град, etc. Тотален хаос в офисите, в които съм влизал. Чакане и т.н.
Да не споменавам арогантните куриери (повече от другите).

Всеки може да сбърка, но между двете основни фирми в Бг, избирам другата. Просто защото виждам с очите си, че системата им е по-добра.

Офф: с тази другата фирма имах куриозен случай. Получавам смс да си взема наложен платеж за някаква си сума. А аз дори никога не съм пращал с наложен.
Обаждам се да кажа, че има грешка. Момичето се притесни и се извини. После ми звъняха поне 3 пъти да ми благодарят различни служители.
Накрая получавам смс, че имам пратка - вътре тефтер, химикалка и други такива, с благодарствено писмо.
Та забавно е, че наложения платеж беше за 30ина лева. Всички обаждания, човекочаса, пратката и т.н. май излезнаха по-скъпи за фирмата :mhihi


Svetlix
Мнения: 1192
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: Спиди-некоректен доставчик.Не доставена пратка вече 10 дни

Мнениеот Svetlix » Пет 08 май 2020 15:56


Vencitu написа:Като служител в Спиди мога да кажа,че софтуера не позволява да генерираш товарителница за пратка след обявеното работно време е напълно вярно.Софтуера показва съобщение че не може да се създаде товарителница,защото раб. време на офиса е изтекло.


Благодаря за разясненията. Много бях набрал на 2-ма твои колеги, но след прочетеното ми мина. И все пак, това че фирмата няма достатъчно куриери не е по вина на клиента. В другата фирма никога за нищо не са ме връщали, дори и 5-6 мин след работното време.

В моя случай изпращах по Спийди по желание на клиента. Все пак се старая да удовлетворявам желанията на клиентите си. Но пък едно забавяне на някоя пратка нали се сещате, че рефлектира върху мен.

ПС: От 2-3 дни Спийди вече изпращат СМС за наложени платежи.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Спиди - некоректен доставчик. Недоставена пратка вече 10 дни

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 08 май 2020 17:36


В Еконт в извън работно време също няма да те обслужват.


vocil
Мнения: 249
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:58
Автомобил: Рено Меган
Двигател: K4M760 2004
Местоположение: София

Re: Спиди - некоректен доставчик. Недоставена пратка вече 10 дни

Мнениеот vocil » Пет 08 май 2020 23:15


Вчера след обяд пратката най-сетне пристигна-13 дни път . Имам и официално извинение от Спиди, както и ваучер за компенсация.Причината за забавянето-техническа грешка. Дано нямам повече такива проблеми.
Благодаря на всички за подкрепата
:beer


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9869
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Спиди - некоректен доставчик. Недоставена пратка вече 10 дни

Мнениеот group® » Съб 09 май 2020 8:46


Влез в първото си мнение и коригирай заглавието и самото мнение, като махнеш думата некоректен.
Не ги харесвам, но не ми се струва редно да се наричат така, предвид случаите, когато използваме тази дума във форума.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Спиди - време за доставка на пратка-13 дни

Мнениеот Чудомир » Съб 09 май 2020 12:03


Не е толкова важно, но понеже ще го коригирам в тази тема за 2ри път в заглавието, обръщам внимание, че за правилното намиране на темата чрез търсачка или гугъл принципно се слага празно място преди и след тирето.


mucca
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 14 май 2013 19:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Спиди - време за доставка на пратка - 13 дни

Мнениеот mucca » Пон 25 яну 2021 21:49


При мен Спиди винаги си доставя на следващия ден.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow и 66 госта