голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
- mad.tv2
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 0:49
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BCA 2004
- Местоположение: стара загора
голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Здравейте колеги.Искам да попитам къде може да е проблема ми. Колата след запалване започва да тресе и си мени оборотите.След като загрее оборотите се нормализират но тресенето остава макар и по слабо.Благодаря предварително на отзовалите се .
- sniffer
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:11
- Автомобил: Golf 6 GTD R20 BODY KIT
- Двигател: CBBB 2011
- Местоположение: Айтос
- Контакти:
Re: голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Проверете центровката. Аз имах подобен проблем една зима колата брше прехвърлила 2 зъба на ремъка можеби заради студа или друго. Тресеше и менеше оборотите като лудо.
Само че при мене колата беше Голф 4 1.4 16v
Само че при мене колата беше Голф 4 1.4 16v
Re: голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Свещи сменял ли си скоро ? И като караш придърпва ли ?
- mad.tv2
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 0:49
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BCA 2004
- Местоположение: стара загора
Re: голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Сменил съм всички свещи с нови нжк . Колата не придърпва.
Re: голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Ами така както го обясняваш най - вероятно не работи някой цилиндър, или както ти каза sniffer нещо с ремъка. Случвало ми се е нова свещ да и е спукан цокъла и да тресе ей така . Бях се побъркал защото спуканото беше към блока и не се виждаше, а там си хвърляше искра. Видях го като една вечер в абсолютна тъмнина при запален двигател започнах да оглеждам обстойно . Може да пробваш. Кабелите също може да са заминали , ако са в тъмното ще светят и те
- mad.tv2
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 0:49
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BCA 2004
- Местоположение: стара загора
Re: голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Колата не е с кабели с лула бобина съм
Re: голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Ами тогава да не е бобина. Ама то нея би трябвало да я хване диагностиката. Все си мисля , че е нещо с тока. Има ли развитие ?
- mad.tv2
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 0:49
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BCA 2004
- Местоположение: стара загора
Re: голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Замервахме бобините с мултицет почти единтични стойности.Сложих термо шлаух на лулата никаква разлика (тресе).Не съм гледал дебитомера има ли вероятност от него да ми идва проблема.Даже и незнам къде се намира.
Re: голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Как ги мерихте, те се мерят на съпротивление? Защо не пробвате, на запален двигател ,да откачате една по една буксите на бобините . Като откачиш първата например и ако има промяна в работата на мотора значи работи и я закачаш пак. Откачаш втората ако няма промяна значи проблема е в този цилиндър. Ако и 4- те работят вече се търси центровка. Ако и белезите са си на място, то вече отива на мерене на компресия. Дебитомера трябва да е някъде на кутията на въздушния филтър. По принцип от него е малко вероятно, той прави други мизерии. Но за всеки случай, му откачи и на него буксата ,да видиш ще има ли промяна . Иначе на ваг Ком може да му се видят стойностите.Всичките тези неща естествено ще запишат грешки които после трябва да се изчистят. А иначе колата мудна ли е като подаваш газ ?
- mad.tv2
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 0:49
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BCA 2004
- Местоположение: стара загора
Re: голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Здравейте.Това е идея да откачам бобините една по една.Мисля да сваля дебитомера и да го видя в какво състояние е.Колата не е мудна изфорсира се.А на старата ми кола измериха компресията без да свалят свещите с натоварването на стартера.
Re: голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Как ще се измери компресия без да се свалят свещи....? Това не е възможно. Свалят се една по една и на всеки цилиндър се мери. А дебитомера и да го видиш нищо няма да разбереш . Може да се почисти със спрей за карбуратори ( внимателно) и да му се видят живите данни на ваг Ком. Има си стойности които трябва да отчита , при определено подаване на газ . Най- добре само откачи буксата и виж какво ще стане.
- mad.tv2
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 0:49
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BCA 2004
- Местоположение: стара загора
Re: голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Здр.Имам ваг ком но не знам как да видя живи данни на дебитомера.Днес като махнах капака на въздъшния филтър ми се видя че има като че ли спукан всмукателен колектор . Възможно ли е от него да ми е проблема.
Re: голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Разбира се , че ако е спукан то това е проблема.Така се обърква горивната смес. Ако не си сигурен дали е спукан, вземаш един спрей за карбуратори и на запален двигател пръскаш там където се съмняваш. Ако се вдигнат оборотите, значи смуче от там . Така можеш да провериш и всички вакуми . А колкото до дебитомера по- добре някой който знае, защото там са определени стойности при определено подаване на газ
- mad.tv2
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 0:49
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BCA 2004
- Местоположение: стара загора
Re: голф 5 1.4 75к тресе купето след запалване мени обороти
Благодаря за споделената информация. Ако има развитие ще пиша.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: victory1983 и 85 госта