Засилване на 1.9 131

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Лъчезар.Боянов
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 09 дек 2018 9:36
Автомобил:
Двигател:

Засилване на 1.9 131

Мнениеот Лъчезар.Боянов » Пет 15 май 2020 1:17


Здравейте, Искам да вдигна конете на Пасата ми, около 200-220.
Може ли да ми препоръчате какво да сменя!
Какво Турбо, дюзи или каквото още трябва!
Благодаря Ви! :th_up




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Засилване на 1.9 131

Мнениеот valiosport » Чет 28 май 2020 13:18


Разпръсквачи за Инжектори Фирад+30%, турбо ГТБ 1756вк, слагаш челен интеркулер и 4 баров МАП сензор, съединитела караш докато пръдне, после ще го мислиш, генерация поне 60/63мм с два резонатора за да не бучи много, вътре да имаш задължително бустметърче, ЕГТ уред и уред за температура на маслото. Караш я за чипосване и да ти ограничат въртящия момент не повече от 420нм.
След това караш и се молиш да не издуха гарнитура на главата или да не спука бутало


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Засилване на 1.9 131

Мнениеот valiosport » Чет 28 май 2020 22:51


Имаш вариант с оригиналните дюзи да стигнеш около 210-215 теоритични к.с. ако са същите като на ПД150, напиши какво пише върху дюзите. Ако са същите ще минеш без дюзи, с 34° продължителност 80мг гориво се вадят 210-215к.с
Само че първо разпитай кой мапер ще се навие да ти прави софтуера, щото повечето им е по лесно да ти сложат готов софтуер вместо да си играят цял ден да ти настройват колата и се вардят защото вероятността от счупване е голям и после почват клиентите да пишат кой им е правил софтуера и един вид мапера излиза виновен.
Лично аз не бих карал с такава продължителност, предпочитам едни по големи разпръсквачи и да се направи като хората с по малка продължителност, хем ще пуши по малко, хем няма да катери високи нива на ЕГТ и впръскването ще става в точния момент без опасност от инжектиране извън купата на буталото и последващо стопяване.
Ако се вгледаш във диагностичния софтуер Ваг Ком VCDS, ще установиш че отчита до 70мг гориво, над 70 вече не го вижда, това може да се промени но сигурно има смисъл да е направено така и за мен над това вече е опасно



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта