Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
Здравейте колеги, купих наскоро б6 имам и б5 афн, първоначално купих комплект анг и пистов ремък всички филтри и масло 5-40 кастрол и шестограма, обаче има проблеми следните - на ниска скорост 30-4-50кмч се чува едно "тцс,тцс,тцс", като натисна спирачката изчезва мисля че са криви дисковете , друго странно нещо - примерно от 4 та вече като вкл на 5 та (нормални оборти 2000-2500)пак се чува един звук за секунда и изчезва , друго което намаля охл.течност , примерно на г/д 250км към 400-500мл , другото е клапите на климатроника работи натискам Офф и пак нещо вътре се чува "трак трук", другото че има записани грешки които показва на 479.....хил е изкарало обаче като влезна на еку милейдж ми изписва 309хил на кое да вярвам ?и какви слаби места има модела и на какво друго да гледам ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
Колега,има търсачка. Специално за В6 има тонове изписано.
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
Превъртяни са километрите, това дето пише 479 хиляди, значи на толкова са били като е записало грешката и след това са ги връщали, но са забравили да изтрият грешката.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
Но нещо не съвпадат , по табло 210хил екуто 309 ,при някои грешки примерно 2019г било 309 на 2020/01 479хил нещо ... лога го запазих трябва да кача тук.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
По новите модели записват километрите на много места. Отчитането на грешка е съпроводено вече с история, срещу която стоят и километрите. Разликата в километрите в таблото и в компютъра, показва интервенция, от неграмотни хора в тази област, които са връщали километража. Да не говорим на колко други места се записват, без тези хора и на идея да си имат, но са могли поне да ги върнат и синхронизират и в таблото и в компютъра. След това, трябва да се премахне и историята, която се пази, за да не стане като в този случай. Има и други данни с километри, които не са свързани с изминати реално километри, а следващи сервизи за отделни възли, заложени на база изминато разстояние. Затова е много важно от къде се четат тези данни с километрите (кой модул, кой канал и т.н) и какво точно представляват.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
Имам проблем с клапите , даже и да са на офф пак нещо работи вътре дразнещ звук и дясна врата не се отключва - примерно с дистанционнот натискам бутона за откл няма реакция другите врати няма пр , после отвътре отварям после вече и отвън се отваря.парктроника не работи предните и задните
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
Ето какво изкарва
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
Намалянето на водата се оказа гарнитура,ще го шлайфаме и там други процеси дето знае майстора, колата почна да прави изненади- регистрация и тн 700-800 , ремък масла 700(с труд),джанти с гуми 800, главата 750-800 (с труд),има предно стъко за смяна 350 и още към 200-300 други ремонти има.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
Еб@ти от 480 на 210к.км ?! За пореден път става ясно какво се предлага в България ( масово нали ...)
Жалко, но тепърва ще има яки "изненади" , афн-а ще ти се види песен спрямо тая...
Дано се разминеш само с тия проблеми...
Успех колега.
Жалко, но тепърва ще има яки "изненади" , афн-а ще ти се види песен спрямо тая...
Дано се разминеш само с тия проблеми...
Успех колега.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
Афн е бонбон,шибаните мошеници какви далавери правят , просто много трудно да се разбере да е издухнал гарнитурата при 1-2км каране , колата работи идеално но на такъв попаднах.... колко зъба имат моторчето на ел спирачката 6 или 12 мисля да купя една нова да стои настрани
- jordan17772
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
Купи си резервен нов бутон на спирачката. По-често дефектира в сравнение със заобляне шлиците на моторче заден апарат.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
Бутон поръчах, остана една навигация китайче
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
Тука в БГ, само тотални скрапове и боклуци се продават. Взимат възможно най-строшените автомобили да са без пари, за да могат да изкарат от тях много, но ако може само да ги закрепят. Имам един милион примери, които лично съм разглобявал и видял, как са наредили хубаво купувача. Ще кача само две за пример, да видите за какво става на въпрос, но имам цял албум от стотици такива:
Едната е кола за 7 хиляди лева със спукан на всички места алуминиев блок и свободно движещи се в него ризи - закрепена само с нова гарнитура. Второто е автомобил за 10 хиляди с дупка в буталото, замазана с мултиметал. От тук натам няма нужда повече от коментар.
Едната е кола за 7 хиляди лева със спукан на всички места алуминиев блок и свободно движещи се в него ризи - закрепена само с нова гарнитура. Второто е автомобил за 10 хиляди с дупка в буталото, замазана с мултиметал. От тук натам няма нужда повече от коментар.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Първо обслужване и проблеми на Пассат б6 2.0тди бмп,
Ето и без главата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 201 госта