Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
На всичките е Отзад турбината
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Колега трябва ти Апта със сода за каустик,газаджийски щуцер с резба с отвор 4 мм прозрачен маркуч 1-1.50 метра с вътрешно Ф 5мм външно 6мм.Разпръсквача на спрея го изчегъртваш с ножката навиваш щуцера с калчища нагряваш маркуча и го вкарваш в щуцера.Като развиеш тръбичката между турбото и ЕГР вкарваш маркуча и започваш да търсиш отвора от генерацията към турбото леко в дясно е.Първоначално маркуча ще влезе 5-10 см и ще опре,въртейки като уцелиш входа ще потъне още 20 см няма как да не го уцелиш и помни на студен мотор се прави чистенето(освен ако не искаш да ти се разпадне маркуча в генерацията от топлината) като го уцелиш пълниш с пияна докато не избие през отвора от който пълниш,после 30мин почивка през това време си вземи едно вакуум маркуче и го сложи на клапана на актуатора и дърпай с уста създавайки вакум и движение на актуатора след това направи второ пълнене и пак така. Още 30 мин почивка,махаш маркучето и палиш за 20 сек колкото да изхвърли грубите лайна от отвора,сглабяш тръбичката,после караш нормално докато не вдигнеш 90 градуса и тогава излизаш на някой хубав път и яко цедене на четвърта и пета скорост така около 10 км и си готов.Ако си с катализатор откачваш връзка между турбина и катализатора и пълниш от там,ще я съединиш чак след като запалиш колата след края на процедурата за да изхвърли лайната навън,а не в катализатора.Дано да съм бил изчерпателен
-
- Мнения: 1048
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Да споделя и аз, наскоро взех едно Толедо ахф, доста позапушена беше колата. Смукателя беше ужас, и турбината забиваше. Изчистих колектора каро го свалях, но турбо не съм свалял никога и не исках да се мъча, затова спрея от дм денкмит. Пълних 2 3 пъти през половин час. Не излезе много чернилка, само първия старт окади 200 метра назад. Колата все едно и махнах половин тон от плещите. Идеална работа свърши спрея.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Kuka, интересно ми е какви дробове трябва да имаш за да свиеш актуатора докрай да опре в стопорния винт
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
https://youtu.be/z8CUhM7o-1E
Гледай бат Вальо получава се дърпаш задържаш вакума с език пак дърпаш и лека полека се получава,колкото до дробовете ми са на умерен пушач 13-15 цигари на ден,представям си някой непушач спортист как ще дърпа.
Гледай бат Вальо получава се дърпаш задържаш вакума с език пак дърпаш и лека полека се получава,колкото до дробовете ми са на умерен пушач 13-15 цигари на ден,представям си някой непушач спортист как ще дърпа.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Аз никога не съм чистил турбо по стандартния начин, но един приятел свали неговото и установи,че когато се ползва спрей работата е свършена на 50%. Спреят прониква много добре от към лопатките, но от другата страна където е гривната почти неможе да проникне. Малко се разочаровах от тази новина , но какво да се прави. Все пак при мен спрея даде резултат.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Признавам те кука, признавам че не съм пробвал да свивам актуатора с уста, на ръка съм пробвал да го свия и като виждам какъв натиск прилагам на чисто нов актуатор, не съм се и опитвал с уста
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Здравейте, колеги!
Изчетох цялата тема, но за AVF мотор не видях нищо конктретно. До колкото разбирам трябва да сваля тази тръба на ЕГР и през нея да пръскам?
ЕГР мисля, че не функционира. Колата я купих с болта на клапана.
Акутатора изобщо не мърда. На 4та на 3000 оборота надува на 2.7 след което влиза в limp mode. Утре чакам нов МАФ и след това ще правя операцията с чистенето.
Изчетох цялата тема, но за AVF мотор не видях нищо конктретно. До колкото разбирам трябва да сваля тази тръба на ЕГР и през нея да пръскам?
ЕГР мисля, че не функционира. Колата я купих с болта на клапана.
Акутатора изобщо не мърда. На 4та на 3000 оборота надува на 2.7 след което влиза в limp mode. Утре чакам нов МАФ и след това ще правя операцията с чистенето.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Да от там се бърка но ако имаш катализатор недей да го чистиш от там,а откачи генерацията зад турбото и пълни от там
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
пробвал съм три или четири пъти със спрей за фурни и ефекта беше за няколко дни.проблемът е че нашата от сажди от страната на лопатките не може да излезе навън и запича още повече от високата температура.след третият път се наложи турбото да бъде ревизионирано!може би ако процедурата се прилага на свалено турбо няма да се получава това !
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Тези вакууми с уста ... хм-м не знам, трябва опит . Толкова ли няма една по-голяма спринцовка.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Не става със спринцовка, пробвал съм. Проблема не са само саждите ами и ръждата, чистил съм и като сглобя геометрията пак задържа на едно положение, като изтъркам чугуна с шкура и почват да се движат. Друг проблем е актуатор /вакуми, вакумите са стари и напукани и геометрията не опъва до стоп винта като запали те колата.
Преди 3 месеца направих цялостна инспекция на моя голф, разглабяне и почистване на турбо, нов актуатор, вакуми и разглабяне и почистване на Н75. Сега няма и помен от задръстване и реакцията не педала е съвсем друга
Преди 3 месеца направих цялостна инспекция на моя голф, разглабяне и почистване на турбо, нов актуатор, вакуми и разглабяне и почистване на Н75. Сега няма и помен от задръстване и реакцията не педала е съвсем друга
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Здравейте,
Само да споделя, че имаше успех и силно препоръчвам да се прави това чистене! Колата пренадуваше на 4та на 4к оборота до 3 бара. В следствие омасляваше ЕГР. След процедурата няма и помен от пренадуване. Остана само лага в ниските, но тези дни ще повторя пълненто, този път с вакуум помпа за актуатора. На ръка просто не се помръдна. И силно препоръчвам да ползвате очила. Маркуча на снадката се спраска от налягането и ме изпръска по лицето и е отишло по тавана и капака. Това го видях чак час след това и вече боята се беше изяла на места. Добре, че извадих късмет и не влезе в очите.
Не успях да намеря информация колко често може да се прави процедурата?
Само да споделя, че имаше успех и силно препоръчвам да се прави това чистене! Колата пренадуваше на 4та на 4к оборота до 3 бара. В следствие омасляваше ЕГР. След процедурата няма и помен от пренадуване. Остана само лага в ниските, но тези дни ще повторя пълненто, този път с вакуум помпа за актуатора. На ръка просто не се помръдна. И силно препоръчвам да ползвате очила. Маркуча на снадката се спраска от налягането и ме изпръска по лицето и е отишло по тавана и капака. Това го видях чак час след това и вече боята се беше изяла на места. Добре, че извадих късмет и не влезе в очите.
Не успях да намеря информация колко често може да се прави процедурата?
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Докато ви четях мненията останах с впечатлението, че тая процедура със спрея е елементарна, ама като почнах да я правя бая се измъчих. Голям зор видях с ръждивите гайки на тръбичката за ЕГР-а, то не беше киснене с кока-кола, WD-40, накрая ги намазах с нафта и чак тогава се развиха. После пък нов проблем, не мога да бръкна зад тръбичката да развия долния (от двата горни) шестограмни болта. Така след доста перипетии успях да я сваля тръбичката. Почнах да тикам вътре маркучето, влезе към 25см, ама въобще не мога да разбера дали е стигнало където трябва и дали е хванало "правилната" посока. Та по този повод ми хрумна, ако запуша с ръка отвора през който вкарвам маркучето, с цел пяната да стигне по-далечни места, мога ли да прецакам нещо ?
Колата e Passat B5 AFN.
Колата e Passat B5 AFN.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Колега Вальо търси отверстието за турбото в дясно като бръкнеш с маркучето.Първо като бръкнеш трябва да потъне 5см и да опре после го насочи леко в дясно и натисни (маркучето трябва да е твърдо и да не е по дебело от 6мм външно задължително защото дупката е малка) после маркучето ще пропадне ако си уцелил и ще го навреш още към 20 см.Прави процедурата на студен двигател задължително.Ще разбереш кога да спреш като пълниш когато избие пияна от дупката в която пълниш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта