S.Stefanov написа:280мм на голф 4 или още FS3 апарат са проблемни, слагаш нови дискове и накладки и след някой друг километър диска е крив, затова повечето минават на 288 или 312 там имаш отделен съпорт, апарата е АТЕ 57 или АТЕ 54, да кажа АТЕ 54 и Гирлинг/Лукас 54 нямат нищо общо. По-добре си рециклирай Лукас 54 апаратите и слагай тях с отделния съпорт и няма да имаш ядове. Колкото до Гирлинг 60 това как тежи не е истина, а за 288мм диска с АТЕ 54 апарата си прав тежи и няма смисъл, ако колата няма 180 коня и нагоре или повече от 1200кг. 280мм с Лукас 54 и отзад ако си с 226мм стандартно+АБС АТЕ МК20 ако сложиш ще имаш спирачки да си е*е мамата.
Здравей, готин аватар между другото.
FS3 са неделимите шенкели , а аз реално съм с делими от поло 6N и 256мм вентилирани Гирлинг 54.
Сега ще кача снимките , но реално имам останали сток спирачките ми от Октавия 1 - 288х25мм с АТЕ 57.
Реших да пробвам да монтирам супорта от АТЕ 57-цата и пасна на отворите на шенкела от Поло 6N.
За да ми дойде изнасянето, а и за да не убия вървежа - купих 280х22 дискове и фрезовах супортите 3мм, за да центрирам.
Реално довечера ще монтирам за да потвърдя 100% успеха, но не очаквам изненади.
Garchev написа:Повечето хора искат просто да направят просто болт он подобрения. Това според мен е причината , иначе варианти има! Аз лично на голф 3 преминах на АТЕ 57 с 312мм предни дискове , задни апарати от S3 с 280 мм вентилиран, накладки ATE ceramic отпред и отзад. МНОГО ДОВОЛЕН!
Отзад трябва да са 256мм вентлирани, на Шкодата съм с комплект от S3 навсякъде. За момента съм с плътни дискове отзад от Поло 6N2 или 9N, не знам - като направя предните ще тествам и ако трябва ще чопля и там.
Попаднах на уж изчерпателната тема за спирачките в този форум тук - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=52&t=245479&start=675 , обаче нямам толкова време и нерви да чета всичко. Мисля да напиша и постна и там какво съм направил, за да е полезно на някой.