Полиране на всмукател PB ???
- Golfa e lud
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Полиране на всмукател PB ???
Колеги дайте някоя добра идея за полиране на колектора.Пробвах с маркуч и шкурка ,но не става
не шкури равномерно стените и мъркуча загрява много бързо 
- Golfa e lud
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
:)
Ooo това ми се струва доста добра идея ,ще си потърся такова въженцв и ще пробвам.Кажи все пак и другата идея 
- Golfa e lud
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
:)
Да човече ,чел съм ги повечето мнения.Минусите идват при никелиране или полиране с шкурка под 100,защото става прекалено гладка повърхноста и от инжекцията се получава конденз по колектора и дави колата.Но аз няма да ко правя толкова гладка повърхноста,съвсем леко ще си поиграя.Свалил съм в момента всичко за едно мащабно ъпгретване на двигателя и ми е мерак покрай сериозните неща да пипна и някои дреболйки,като всмукателя 
Re: :)
Golfa e lud написа:Да човече ,чел съм ги повечето мнения.Минусите идват при никелиране или полиране с шкурка под 100,защото става прекалено гладка повърхноста и от инжекцията се получава конденз по колектора и дави колата.
Добре е маняк,дюзите ти стрелят в главата,къв конденз ще направи по стените на рънъра.
- Golfa e lud
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
:)
Оххх добре бе ,не ми се спори,чети http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%ED%E5 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: :)
oHua написа:Golfa e lud написа:Да човече ,чел съм ги повечето мнения.Минусите идват при никелиране или полиране с шкурка под 100,защото става прекалено гладка повърхноста и от инжекцията се получава конденз по колектора и дави колата.
Добре е маняк,дюзите ти стрелят в главата,къв конденз ще направи по стените на рънъра.
Аз съшо мисля,че няма да е минус ако се полират на пълния инджекцион,нали само въздух минава оттам
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: :)
Golfa e lud написа:Оххх добре бе ,не ми се спори,чети http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%ED%E5 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
Eбаси таа първата тема е моя!Голем ламер съм бил да не знам кво е хедерс...Иначе на старата ми кола го бях полирал и имаше ефект само откъм отзивчивостта на колата ма в вървенето не усетих......
Re: :)
Golfa e lud написа:Оххх добре бе ,не ми се спори,чети http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%ED%E5 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
Пич ко да чета е.Ти малко помисли ли.Да не си карбуратор.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Полирай с квот се сетиш, трябва де е достатъчно меко за да не драска и достатъчно твърдо да се задържа в патронник на дрелка и да може да се цепне с ножовка към 1-1,5см. и да се пъхне прегъната на 2 - 4х4см. шкурка към номер 60 за да стане нещо като перка и после е за нула време работа. Полирал съм с дървена пръчка от закачалка, алуминиева от антена и последно и най-добро от тоя тип - пластмасова пръчка от щека за ски
, иначе има и накрайници с различни форми по магазините има и комплекти, има и специални машинки за тях - електрически и пневматични... 
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: :)
oHua написа:Golfa e lud написа:Оххх добре бе ,не ми се спори,чети http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%ED%E5 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
Пич ко да чета е.Ти малко помисли ли.Да не си карбуратор.
ДА, да...това найстина е малко old school , но все още е 100% вярно при карбове и моно инжекций, където гориво и въздъх минават през цялата дължина на колектора. Отделен е въпроса, че при дино тестове се доказва безмисленото полиране на колекторите и при многоточковите инжекций. Просто повърхност обработена със шкурка 100 е напълно достатъчна за да се подобри значително въздушния поток.
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта

